11.Bölüm

262 35 16
                                    

Satır arası yorum yaparsanız çok mutlu olurum =)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Satır arası yorum yaparsanız çok mutlu olurum =)

Yıldızı doldurup başlasak bölüme=)

Keyifli Okumalar🖤

1 Hafta sonra...

Annemler ellerinde tuttukları minik pastayla doğum günümü kutlarken sevimli olduğunu düşündüğm bir şekilde başımı yana yatırıp şarkıyı bitirmelerini bekledim.

Bugün 16 ocak, yani doğum günümdü.

Görüntülü aramadan dolayı sesleri kesik kesik gelse de annem şarkıyı bitirdikleri gibi, "Hadi dilek tut güzelim." demişti. İçimden hayatımın tamamen düzene girmesi ve mutlu olmak istediğimi belirttiğim dileğimi tutmam bittiğinde annemlere kafamı sallamıştım. İkisi beni yerime mumu üflediğinde pastayı kenara koydular.

"Eee?" dedi babam heyecanla. "23 yaşına basan bebeğimin tatili arkadaşlarıyla nasıl geçiyor?" Telefonu odada bulunana masanın üstüne sabitlemem bittiğinde samimice gülüsemiştim. "İnanılır gibi değil babacım ama oldukça güzel geçiyor."

Özellikle Jimin'le kayaktan sonra pek olmasa da geçirdiğimiz vakitler kalbimi hoplatan belirli anılardandı ama annemlere bunu söylemedim. Henüz Jimin'i bilmiyorlardı. Ancak bu tatilden sonra açıklamayı düşünüyordum.

"Çok sevindim kızım. Umarım artık bundan sonra ki bütün günlerin böyle yüzünde ki ışıltıyla geçer."

"Ben de bunu umuyorum anne." dememden sonra onlarla bir süre daha havadan sudan konuşup pencereden yağan yoğun karı göstermiştim. Bugün diğer günlere binaen oldukça karlı olan hava durumundan dolayı kayak merkezine gitmyecektik. Evde takılıp bir nevi pinekleme ve kendi hallerimizde takılma kararına varmıştık desek daha doğru olurdu.

Yani, kahvaltıdan sonra Jisoo unni ve Jin hariç herkes odasına geri çekildiği için ben böyle düşünyordum o kadar. Mutfakta ise akşam ne yemek yapsak diye tartışan Jinsoo ikilisini aşağıda bırakıp film izlemiş ve annemlerin beklediğim aramasına cevap vermiştim.

Jisoo unninin doğum günümü işi bitince kutlayacağımı biliyordum fakat diğerlerine doğum günümü söylemediğimden dolayı onlar için oldukça sıradan bir gündü bugün.

Aslında Jimin'in doğum günümü kutlamasını çok arzuluyordum. Yine de kapısına dikilip, 'Bugün doğum günümde, bir kutlasan sana zahmet?' demek oldukça dikkat çekici ve rezil olurdu.

Kısaca ailem ve Jisoo unni dışında başka birinden doğum günü kutlaması beklemiyordum.

Annemlerle konuşmamızı sonlandırdıktan hemen sonra Jisoo unni gelip doğum günümü ikinci kez kutlayıp bana sıkıca sarılmıştı. Yüzü son günlerde ayrı parlıyordu ve bunun sebebi bence aşağıda ki geniş omuzlu arkadaşa borçluyduk.

𝓢𝓷𝓸𝔀 𝓣𝓪𝓵𝓲𝓼𝓶𝓪𝓷/Jenmin✔✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin