28.Bölüm

214 27 4
                                    

Satır arası yorum yaparsanız çok mutlu olurum =)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Satır arası yorum yaparsanız çok mutlu olurum =)

Lütfen oy vermediğiniz bölümlere dönüp oy verin ballarım😃

Yıldızı doldurup başlasak bölüme=)

Keyifli Okumalar ♡

İçimde dolup taşan hayal kırıklığı, sinir ve üzüntü birleşimiyle çöktüğüm yerden kalkarak ekranı kırılan telefonumu almış ve açmaya çalışmıştım titreyen ellerimle.

Bugün rast giden ilk işim olarak açılan telefonla Solar'a depoya gelmesini söylemiştim. Hırıltılı nefesler alırken en az ellerim kadar titreyen ve dal gibi sağ sola sallanan bedenimi kontrol etmeye çalışarak bindiğim taksi de, adamın darmadağın olan halime attığı bakışları görmezden gelerek yumruklarımı sıkıp depoya varmayı bekledim.

Üzüntümün yerini giderek sadece hayal kırıklığı ve sinir alırken 30 dakika içinde vardığım deponun ilk kez önünde gördüğüm Solar'ın arabasıyla benden önce geldiğini fark etmiştim.

Taksiden büyük bir hışımla inip depoya ilerledim ve tılsım gücümü kullanıp belki 1 ton ağırlığında olan kapıyı yayından çıkarıp yere fırlattım. 

Solar gürültülü sesle şokla bana döndüğünde halimi görmüş ve, "Jennie noldu sana?-" diye cümlesine başladığı gibi içimde tuttuğum çığlığı yüzüne doğru bırakıp ona art arda kar balçıkları atmaya başladım. 

"BENİ KANDIRDIN LANET OLASI! SEVDİĞİM ADAMI KAYBETMEME SEBEP OLDUN! HEPSİ SENİN YÜZÜNDEN!" 

Her cümlemde fırlattığım balçıklarla kendini daha korumaya vakit bulamayan Solar duvara yapışıp kalmıştı.

Hafif hafif acıyla inlerken, "Jennie, sakin ol ve anlat. Ne olduysa halledebiliriz." derken ki sesinde ki korku kalbimde ki tılsımı daha fazla yalvarmasını istediğini haykırıyordu.

Gözlerim lacivertleşirken tılsıma artık karşı gelmeyi bıraktığım için elimde buzdan bir keskin alet oluşturmasına izin vermiştim. Solar hala korku ve şokla çırpınmaya devam ederken yanına yaklaşıp boğazına büyük kılıcı yasladım.

Gözümden akan yaşlar beni daha da sinirlendirmişti. Aciz bir insan dönmüştüm iyice! "Bana burada hemen döndürdüğün tezgahları anlatıyorsun Solar, yoksa Tanrı şahidim," Boğazına kılıcı bastırıp hafifçe kan akmasını sebep oldum, kısık bir şekilde inlemişti ama bu bir gram olsun beni durdurmamıştı. Onun yüzünden her şeyim dediğim adamı kaybetmiştim. "buradan sadece buz heykelin çıkar."

"Jennie bak sakin ol tamam mı? Yanlış bir şey yapma sakın-"

"Sakin falan olamam! Senin o sinsi planların yüzünden ne oldu biliyor musun?" Gözyaşlarımı sertçe sildim. "Jimin kendimi kendi karımla soğutmaya çalıştığımı gördü çünkü lanet olası kolye kül olup havaya karıştı!"

𝓢𝓷𝓸𝔀 𝓣𝓪𝓵𝓲𝓼𝓶𝓪𝓷/Jenmin✔✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin