Lütfen oy vermeyi unutmayın ve oy vermeyi es geçtiğiniz bölümlere dönüp oyu verin, emek veriyom ben ama =(
Satır arası yorum yaparsanız çok mutlu olurum =)
Keyifli Okumalar ♡
"Lisa?" dedim şaşkınca. "Bu ne hal? Noldu?"
Hıçkırdı ve omuz silkti. "Ne varmış halimde? Gayet iyiyim ben!"
Beklemediğim bir anda yükseldiğinde sıçramıştım. Kesinlikle iyi falan gözükmüyordu. Nefesimi verip çakmak yaksam yanacak olan arkadaşımı içeri zorluk çıkartmadığına şükredip aldım. O sırada kolay çıkan botlarını kenara koymuştum. Eğer onu karlı ayakkabılarla salona götürseydim annem beni gebertirdi.
Ayrıca Lisa'nın kadar sarhoş olupta benim evime gelmesi ayrı garipti ama önceliğim onu ayıltmaktı. Şimdi soru sorsam bile yüzüme bakıp bağıra bağıra şarkı söylemekten başka bir şey yapacağını sanmıyordum.
Acaba evde mi bir şey olmuştu yoksa Taehyung ile kavga falan mı etmişti? Gerçi onu en son gördüğümde dersten çıkıp hızlıca Taehyung'a ilerleyerek etle tırnak gibi birleşmişti. Yani o sulu yakınlaşma ardından araları bozulmuş bir halde sarhoş olup benim(?) evime gelmişse durum vahim demekti.
"Sen burada bekle, kahve yapıp geliyorum." Lisa'yı koltuğa bıraktığım gibi açıklama yaptığımda beni umursamadan kısık sesle ve güldü ve bütün kızlar toplandık şarkısını söylemeye başladı.
Anlımı sıvazlayıp mutfağa ilerledim. Kaç bardak içmişti kim bilir..Bu hale nasıl gelmişti veya neden gelmişti bilmiyordum ama acilen çözsem iyi olurdu. Neyse ki annemler evde değillerdi. Yoksa, 'sarhoş olup evi basan arkadaşlar mı edindin?' diyerek Lisa'yı oldukça yanlış tanıyabilirlerdi.
Ama Lisa sarhoş olup evini bastı Jennie?
Kes sesini iç ses!
Kahveyi yaklaşık 15 dakika içinde hazırlamam bittiğinde sesi soluğu bir kaç dakika önce kesilen Lisa'nın yanına gittim. Sızmış mı diye kontrol ederken elimde ki kahveyi hızlıca masaya koymama sebep olacak bir halde olduğunu görünce aceleyle yanına ilerlemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓢𝓷𝓸𝔀 𝓣𝓪𝓵𝓲𝓼𝓶𝓪𝓷/Jenmin✔✔
FantasyTAMAMLANDI✔✔ 《𝓙𝓮𝓷𝓶𝓲𝓷》 Göklere çıkıp uçalım, Yıldızlarla kayıp dilek tutalım. Sonra da Tutulan dileklerin arkasındaki umudu alıp, Gerçekleşecekmiş gibi insanlara anlatalım. Ama önce kaybolalım, Birbirimizde uzunca kaybolalım.... ❄🔥 Jenmin, Ros...