Gene bir 9 ocak'tayız ama yazar için biraz farklı bir gün. Kendisi 18 yaşına basıp reşit oldu. 🥂👀😏😌
Yıldızı doldurup başlasak bölüme=)
Satır arası yorum yaparsanız çok mutlu olurum =)
Keyifli Okumalar ♡
1 Yıl Sonra;
Paranın bile ne yaparsa yapılsın satın alamayacağı sayılı şeylerden biri olan zaman, göz açıp kapayıncaya kadar oldukça hızlı bir şekilde gelip geçmişti.
Sanki daha dün gibiydi üniversiteye Jisoo unninin arkasına saklanıp ilk adımlarımı atmışlığım, ya da ilk kez sevgili olduğum adamı oturduğu çardakta görüşüm...
Nasıl bitecek diye ara ara hayıflandığım bu bir yıl nihayet bitmiş ve şimdi de elimde ki mezuniyette giymeyi düşündüğüm deri elbiseyi inceliyordum. Ben, yani Kim Jennie yıllardır beklediği o an gelmiş bulunuyordu.
2 ay sonra okuldan mezun olacaktım!
"Bunu mu beğendin kanka?"
Lisa'nın sesiyle elbiseyle bakışmaya son verip ona döndüm ve kafamı salladım. Gülümseyip tuttuğum elbisenin kumaşını eğilerek elledi. O sırada gri saçları öne savrulmuştu. "Güzelmiş."
1 yıl çok bir zaman değildi belki ama hepimiz az da olsa değişmiştik. Lisa artık uzun sarı saçlara sahip değildi, gri kısa saçları vardı -ki Taehyung Lisa saçını ilk yaptırdığı gün transa girmişti-. Rose stilini biraz daha koyu yapmıştı. Jungkook'un efekti olabilirdi tabii. Jisoo unni daha da anne rolüne bürünmüş ve Jin'le birlikte her an yemek yedikleri için biraz kilo almıştı. Kendisi bunun için yakınsa da diyet lafını dememize bile izin vermiyordu.
Ki zaten diyete gerekte yoktu bence. Kilo almak onu yakışmıştı.
Youra, Yoongi ile bu bir yılda kısa süreli bir ayrılık yaşamış olsa da ona şarkılar yazan sevgilisine geri dönmesi neyse ki sadece bir hafta sürmüştü. O kavgalarından sonra artık biraz daha vıcık bir ilişki yaşamaya karar vermişlerdi ve aşklarının simgesi olan şeytan boynuzu ve melek kanadı ile süslenmiş bir dövme yaptırmışlardı. Tabi bu seçim biraz garibime gitmişti ancak ikisi de bundan memnundu.
Chanyeol'ün ise ne yazık ki kafasından şapkasına çıkarmasına da sosyal fobisini yenmesine de bir ilerleme kaydettirememiştim. Gruptakilerle az da olsa takılıp gülebiliyordu tabii ama onun dışında Dünya'ya oldukça kapalıydı. Son zamanlarda ise biraz farklı davranıyordu ama bunu derslerinden dolayı stresli olmasına yormuştum.
Ve, ben.
İstikrarlı bir şekilde son tılsım derslerimi almaya devam ediyor, ailemle onlara dokunmadığım zamanların acısını çıkarıyor ve en önemlisi sevgilim Jimin ile harika ötesi bir ilişki yaşıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓢𝓷𝓸𝔀 𝓣𝓪𝓵𝓲𝓼𝓶𝓪𝓷/Jenmin✔✔
FantasyTAMAMLANDI✔✔ 《𝓙𝓮𝓷𝓶𝓲𝓷》 Göklere çıkıp uçalım, Yıldızlarla kayıp dilek tutalım. Sonra da Tutulan dileklerin arkasındaki umudu alıp, Gerçekleşecekmiş gibi insanlara anlatalım. Ama önce kaybolalım, Birbirimizde uzunca kaybolalım.... ❄🔥 Jenmin, Ros...