_21_

199 29 3
                                    


Reggel korán kellett mennünk, hogy beszélni tudjunk Nezu igazgatóval.

Felvettük az eggyenruháinkat,  a táskáinkat is a vállunkra kaptuk, majd beszálltunk Natsu kocsijába, és utunk egyenesen a U.A épületéhez vezetett.
Odaérve a leparkoltunk az autóval és a két fiúval az oldalamon siettünk be.

Amilyen gyorsan csak tudtunk, futottunk be az épületbe, majd azon belül Nezu igazgató irodájába.

~Bekopogtunk~

- Tessék?

- Jó reggelt igazgató úr! ~ köszöntünk.

- Nezu igazgató, van velünk valaki... ~ mondta Katsuki, majd a karomnál fogva vezetett az igazgató asztala elé.

- Minorin-san? Maga meg mikor? És hogyan ? De ami a legfontosabb, jól van? ~ bombázott a kérdéseiével.

- Tegnap reggel megszöktem, és estére haza értem. És köszönöm kérdését jól vagyok. ~ mosolyogtam rá.

- És miért nem jeleztétek ezt felém? ~ nézett mérgesen a két fiúra.

- Ne haragujon, elfelejtettük.... ~ túrt bele Natsu zavarodottan fekete hajkoronájába.

- tch....

- De minden esetre örülök, hogy jól vagy, és hogy ismét erősíted az 1A osztály csapatát.

- Én is örülök Nezu igazgató. ~ hajoltam meg.

- Ha szeretnél, ma még otthon maradhatsz és pihenhetsz. Persze felügyelettel! ~ tette hozzá.

- Nem. Inkább itt maradnék.

- Rendben, de jegyezd meg. Nem. Maradhatsz. Egyedül. Mindig legyen melletted valaki. Akármelyik pillanatban, eljöhetnek érted.
Óvatosnak kell lenned.

- Értettem Igazgató úr! ~ mosolyodtam el.

- Most elmehettek. ~ elköszöntünk, majd elindultunk az osztály felé.
Út közben találkoztunk Aisawa senseiel, és azt mondta, hogy még ne menjek be.

- Várj egy pillanatot! ~ ezzel belépett az osztályterembe.
- Jó reggelt diákok

- Ohayo goseimasu Sensei! ~ köszöntek egyszere.

- Valamit szeretnék nektek mondani.
Van itt valaki, aki már rég nem volt ilyen nagy társaságban, főleg nem ilyen hagosban...

- mit akar ezzel mondani Sensei? ~ rikácsolt Mineta.

- Van egy új osztálytársatok, aki nem is annyira új, de már teljesen más....

- Ezt hogy érti? ~ Mineta kezd idegesítő lenni...

- Mindjárt meglátod. Gyere be kérlek!~ fordult felém.

Vettem egy mély levegőt, majd ki is fújtam.
Lassú, de határozott léptekkel léptem át a hatalmas ajtó küszöbét.

Ahogy beléptem a az osztályra mély csend telepedet.
Minden szempár rám szegeződött.

- Mutatkozz be, kérlek! ~ kezdet a hálózsákjába bújni a Sensei.

- Sziasztok! Shigaraki Hana vagyok 16 éves.
Gondolom az első kérdés ami felmerült bennetek, hogy miért Shigaraki?
Shigarki Tomura, a Gonoszok Szövetségének vezetőjének a húga vagyok.
Sajnálatos, de így van.
.....
Eddig azért nem voltam jelen, mert fogva tartott, és tegnap reggel sikeresen megszöktem.
Köszönöm, hogy meghallgattatók..... ~ meghajoltam.
Szét néztem az osztályon, de mindenki csak csodálkozva nézett.
Nem szólaltak meg.
A szívem ha lehet, majd felrobbant.
Féltem, hogy elítélnek amiért bünöző a bátyám. Ráadásul nem is akármilyen bűnöző.

/BNHA/ Szövetségből Szerelem /BEFEJEZETT/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora