Másnap All Mighttal volt első két óránk, és mindenkinek tartott képesség felmérést, hogy az alapján ossza majd szét a csapatokat.
Mindenki szépen lassan megcsinálta a feladatokat, már csak én voltam hátra, a csomó a gyomromban egyre csak nagyobb, és nagyobb lett.
Ideges voltam.
Hiszen valamiért nem tudom használni a képességemet.- Hey, Shigaraki lány, te jössz. ~ mosolygott rám All Might.
Én csak bólintottam egy aprót, majd egy hatalmasat nyelve léptem előre.
A kezembe fogtam a labdát.
- Most pedig a képességedet használva hajítsd olyan messzire, amennyire csak tudod.
Vettem egy mély levegegöt, majd koncentrálni kezdtem az erőmet.
Valamit éreztem, de amilyen gyorsan jött ez az erő, olyan gyorsan is távozott a testemből.- 52m, ~mutatta a kis készülék.
Az osztálytársaim, és még All Might is ledöbbenve figyelte a történeteket.- Mi..mi történt? Valami baj van Shigaraki lány? ~ kérdezte aggódva All Might.
Nem válaszoltam semmit, csak megráztam a fejem, s vissza mentem a többiekhez.
Gondoltam a többi feladaton sem teljesítenék tökéletesen, ezért inkább elengedtem a dolgot.- Jól vagy? ~ jött oda felemás barátom.
- igen... ~ mosolyogtam erőltetetten.
- ezt ne csináld...nem szeretem. ~ ráncolta össze szemöldökét.
- Mármint? Mire gondolsz?
- Ne játszd a hülyét. Tudod mire gondolok. ~ tette fejemre jobb kezét, és elkezdte simogatni fehér hajkoronámat. - Ha boldog vagy neves, ha szomorú vagy sírj. Én itt leszek melletted mindenképp.
Kérlek ne tartsd magadban.
Én szívesen meghallgatlak. ~ nem akartam Todoroki-kun előtt sírni, de sajnos elgyengültem....és könnyeim utat törtek maguknak.- Sírd csak ki magad! ~ ölelt magához, míg én erősen kapaszkodtam a tesi pólójába, mintha csak azon múlna az életem.
- Oi liba! ~ futott oda Katsuki. - mi a baj? ~ nem válaszoltam semmit, csak sírtam tovább a felemás fiúba kapaszkodva.
- Bakugo szerintem most hagyd.. ~ mondta Todoroki rá sem nézve az említett fiúra.
- Te csak ne mond meg mit csináljak rohadék!!! ~ akart neki menni de...
- Bakubro...elég ~ fogta le Kirishima. - Ez egyáltalán nem lenne férfias, ha most neki rontanál.
- Tch...~ majd vissza is tért a feladataihoz.
- Köszönöm....~ súgtam a fiú mellkasába.
- Szívesen.. ~ simította meg fejtetőmet.
~ óra végén ~
- Hey, Shigaraki lány.. ~ intett nekem All Might. Majd behívott a tanári szobába.
- Mit szeretne All Might? ~ álltam vele szemben, míg ő kék kanapén üldögélt.
- Mesélj csak,...mi volt ez a képesség felmérésen? ~ vágott egyből a közepébe.
- Magam sem tudom... ~ hajtottam le a fejem.
- Ezt hogy érted?
- Valamiért nem tudom használni a képességem.... ~ szorítottan ökölbe a bal kezem.
- És mióta tart ez az állapot?
- magam sem tudom pontosan, de azután kezdődőt miután elraboltak, és csak akkor tudtam használni, ha felidegesítettem magam.
De akkor meg akkora erőm volt, hogy nem tudtam kontrollálni.
KAMU SEDANG MEMBACA
/BNHA/ Szövetségből Szerelem /BEFEJEZETT/
Fiksi PenggemarMinorin az az Shigaraki Hana, egy bűnöző család lánya, akit a Bakugo Család fogadott örökbe. Miután a lány bekerült a U.A -ba, minden a feje tetejére ált. A lány vissza változik, eredeti alakjába, és elmenekül. A Gonoszok Szövetségének fáj rá a foga...