- Ezt, hogy érted? ~toltam el magamtól.- Khmm.. Emlékeztesselek, hogy mi történt az éjszaka? ~ értetlenül hallgattam az elöttem álló túl bunkó személyt.
- Este felébredtem a viharra, és mire vissza aludtam volna, a te sikoltásodra lettem figyelmes. De mire oda értem Natsu, már kezelte a helyzetet.
~megköszörülte a torkát.
- F..félek. - Gyere... - Teddy ~ lányos majd fiús hanggal idézte az éjszaka történteket.
- Reggel meg amikor bementem rátok nézni, láttam hogy össze voltatok bújva.
Kibaszottúl ideges lettem, de csináltam rólatok képeket, amit este meg fogok mutatni a fejmosás közben, ha tetszik, ha nem.- Ki az a Natsu? ~ kérdezte Kiri.
- Ja, csak az egyik gyerek kori barátunk átjött hozzánk, aztán ez a selejt elaludt a vállán, majd felvitte a szobájába, és isten tudja, hogy mit csináltak. De ha úgy is hozzá ért, akkor kinyírom. ~ ütötte, össze a két kezét, egy ijesztő mosoly kíséretében.
- Nagyon gonosz vagy Bakugo Katsuki. ~ néztem rá szúrós szemekkel.
- Ezt eddig, is tudtuk. ~ súgta a fülembe Midorya-kun.
- Hogy mit mondtál szaros Deku?! ~ Katsuki neki akart támadni a zöldikének, de szerencséjére belépett Aizawa-sensei.
Mindenki leült a helyére, és érdeklődve nézte a férfit.
- Gyerekek, vegyétek fel a jelmezeteket. Megyünk edzeni.
A lányokkal elmentünk át öltözni, és a fiúk is így tettek.
A lélegzetem is elállt a helyszínt látva.
- Oii húgi ~ jött od Katsuki, majd az állam vissza tolta.
-ömm....oké. ~ ott hagytam a fiút, majd odamentem a többiekhez.
-Gyerekek a mai edzésen párokban fogtok dolgozni~ mondta a sensei.
- akkor mondom a párokat.
-Tsuyu-Bakugo-Uraraka-Yaorouzo
-Ida-Todoroki
-Midorya-Minorin.......stb
-Mino ne aggódj, könnyű dolgod lessz.~karolta átt a vállamat a tesóm.
-Ezt ~rá néztem. -honnan veszed?
-Nem veszem hanem tudom.~mondta majd összekócolta a hajam, amit egy morgással díjaztam.
-Akkor akiknek van párjuk Menjenek a csatatérre és küzdjenek meg. Háromszor fogtok megküzdeni egymással, én majd a megfigyelő teremből nézlek titeket.~mondta a Sensei majd elindultunk.
-Oké Mindent bele.
Todoroki szemszög.:
Minorin-sannak a lélegzete is elállt a helyszínt látva.
Nem sokáig csodálkozott, mert Bakugo megzavarta.
Olyan, hogy is mondjam aranyosak. Velem soha nem törődtek így.
Na mindegy.
A Sensei elmondta a párokat, majd Elindultunk a harc helyszínére.Minorin szemszög.:
" Oké Mindent bele"
-Minorin-san akkor kezdjük.~ mondta egy nagy mosollyal.
- rendben.~ mindketten elbújtunk
-3,2,1 ~mondtuk kórusban, majd támadtam a jegemmel, de kikerülte. Most ő támadt.
- SMAS! ~e mondatra megijedtem , de még időben kitudtam kerülni.
- Jól vagy Minorin-san? ~kérdezte a zöldike, mire csak helyeslően bólintottam. 3, 2, 1. Újra.
ESTÁS LEYENDO
/BNHA/ Szövetségből Szerelem /BEFEJEZETT/
FanficMinorin az az Shigaraki Hana, egy bűnöző család lánya, akit a Bakugo Család fogadott örökbe. Miután a lány bekerült a U.A -ba, minden a feje tetejére ált. A lány vissza változik, eredeti alakjába, és elmenekül. A Gonoszok Szövetségének fáj rá a foga...