_1_

541 60 2
                                    

Reggel izgatottan keltem fel.
Gyorsan kikeltem az ágyból, felöltöztem és rohantam átt a tesómhoz hogy elfogunk késni.
De nem nagyon érdekelte azt mondta induljak el egyedül majd úgy is utol ér.

Elindultam a suliba, út közben végig azon gondolkodtam hogy milyenek lesznek az osztálytársaim.
Végül oda értem megáltam a kapuban hogy megvárjam a tesóm. Nem kellett sokat várnom rá.
Bele karoltam és bementünk az iskola épületébe.
A folyosón mindenki minket nézett, csak nem tudom hogy miért.
Ilyen fura vagyok?
Már most utálnak?
Jajj mi lessz?
A fejemben csak úgy cikáztak a gondolatok.
Gondolat menetemből a bátyám érdes hangja zökkentett ki.

- Minorin itt vagyunk! Most már elengedhetsz! ~ miután ezt kimondta el is engedett, majd be ment a terembe és leült a helyére.

- Szia te ki vagy? ~ kérdezte egy fura rózsaszín hajú lány.

- Szia én Minorin vagyok. ~ köszöntem egy mosollyal  a lánynak.

- Én Ashido Mina vagyok! Gyere beljebb ne állj az ajtóba. ~  a lány beljebb mentem a teremben, és én is követtem a példáját.
Mindenki rám nézett kivéve egy fiút. Vörös és fehér haja volt arcán egy nagy égés nyom díszelgett.

- Jó reggelt gyerekek! ~ köszönt a senseiunk. - A mai napon lett egy új osztálytársatok kérlek benneteket, ha valamit nem ért álljatok a rendelkezésére. Ahogy a tanár kimondta az új diák szót, a felemás hajú fiú rám nézett. Az arcán hatalmas fájdalom látszódott.

- kisasszony kérem mutatkozzon be! ~ Utasított Aisawa sensei

- Sziasztok! Én Bakugo Minorin vagyok! ~ folytattam volna a bemutatkozást de félbe szakított egy fura vörös hajú fiú.

- Mii?? Te Bakubro húga vagy? ~ nem mondtam semmit csak bólogattam. - Bakubro miért nem mondtad hogy van egy húgod és ráadásul ilyen dögös? ~ kérdezte a fura fiú.

- Mert semmi közöd hozzá! ~ kiabált rá a bátyám a fiúra.

- fejezzétek be! ~ szólt rájuk a sensei. - kérem folytassa.

- Szóval most már tudjátok Katsuki a testvérem. Én 16 éves vagyok. Azért nem voltam itt év elején mert megbuktam a vizsgán és csak a pótvizsgán tudtam újra próbálni. Katsuki minden nap edzett velem és meglett az eredménye. Ami a képességemet illeti több mint egy van, az egyiket elmondom a többit nem az a robbantás gondolom ezt sejtettétek is. Szóval csak ennyit akartam köszönöm.~ fejeztem be a mondandómat.

-Akkor a te helyed Todoroki mellett lesz . Ott ül ~ mutatott a két színű hajú fiúra a tanár. Oda sétáltam majd leültem.

- Szia! Minorin vagyok!~ köszöntem majd a kezem felé nyújtottam.Rám nézett majd vissza köszönt de a kezet nem rázott velem ez egy kicsit rosszul esett. Leültem majd folytatódott az óra. Kicsengetés után oda jött hozzám a bátyám és...........

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hi hi!

Ez a rész kicsit rövidke lett, de remélem nem lett azért olyan rossz😅

Kérlek írd le a véleményed, és votolj is ha tetszett a rész.
Köszönöm szépen, hogy elolvadtad.

😊❤

/BNHA/ Szövetségből Szerelem /BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now