_24_

180 23 3
                                    

Bakugo Katsuki szemszögéből:

- MÉG IS, HOGY ÉRTIK, HOGY ELTŰNT?!?!?!?! ~ ordítottam le a húgom senseét.

- Elment letesztelni az új találmányát, és már nem jött vissza. 

- Nyugalom! ~ szólt közbe Nezu igazgató. - A biztonsági kamera felvételei azt mutatják, hogy elrabolták, és nézzék ~ közelített a képre. - ez Chisaki, a nyolcszoros megtisztulás vezetője. 

- SOKRA MEGYÜNK EZZEL, HA NEM TUDJUK, HOGY HOL A BÁZISUK.

- Ooo, dehogy nem. Mi már tudjuk. Szóval igzou.

Hana Shigaraki szemszögéből: 

- ezt hogy értetted?!?!?! ~ kiáltottam a vászonzsák alól.

- Majd megtudod! ~ egy kötelet kötöttek rám, és egy daruval felemeltek a magasba.

- OI!!! AZONNAL ERESSZ  EL!!! ~ kiáltottam rá.

- Sajnálom bogárkám, de nem tehetem.

Shigaraki Tomoru szemszögéből:

- FŐNÖK! ~ szalad oda hozzám Kurogiri.

- Ne kiabálj már Kurogiri! ~ szólt rá Dabi.

- Nagy baj van főnök!!

- Mondjad már!!

- A húgodat..

- MI VAN VELE?!?! ~ ugrott fel Dabi egyből a helyéről.

- Chisaki elrabolta, és fellógatta, de ezzel még nem tudom, hogy mi a célja.

- AZONNAL ODA MEGYÜNK!!!! KUROGIRI SZEDD ÖSSZE AZ EMBEREKET!!! ~ szóval  nagy szarban vagyunk.

Dabi szemszögéből:

Mikor Kurogiri elmondta, hogy mi történt azt hittem, hogy rögvest megőrülök. Nagyon gyorsan oda kell érnünk. Meg kell mentenem a szerelmemet, van valami amit el akarok neki mondani, vagyis amire rájöttem. Muszáj leszek előbb oda érni, mint a hősök, vagy mint Tomura.

Most aztán nagy szarban vagy kicsim!

Bakugo Katsuki szemszögéből:

Minden profi hős jelen van, köztük még hívtak minket is. Itt van Deku és a felemás is, na meg Natsu. Most az ő képességére is nagy szükségünk van.

Már úton vagyunk a búvóhelyük  felé, de ott már egy nem várt személy harcolt. 

Dabi szemszögéből: 

Amilyen gyorsan csak tudtam szaladtam a búvóhelyük felé. Ahogy oda értem, próbáltam a legcsöndesebben haladni.  A legszörnyűbb látvány tárult szemeim elé. Hana egy zsákkal a fején megkötözve lóg egy daruról, mely a magasba emeli.

Valahogy elkéne érnem az irányító pultot, és leengednem onnan. Hátulról beosontam. Már engedném le a lányt, mikor is valaki rám támad, mire egy nagyot ugorva, kiugrottam, az épület közepére, ezzel minden emberének esélyt adva, a megtámadásomra.

-Öljétek meg! ~ parancsolt fentről Chisaki.

- Mi folyik itt?!?!?! ~ a lány hangján hallani lehet, hogy már nagyon meg van réműlve.

- Én vagyok az BabyGirl!! Ne aggódj megmentelek! 

- DABI!?!? 

- Á, most már értem! VÁLTOZOTT A TERV! ~ Ezzel az egyik leengedte a lányt, s levette a fejéről a vászonzsákot, ahogy meglátott, könnyek gyűltek a szemében. De nem tartott sokáig, mert vissza is lógatták. 

/BNHA/ Szövetségből Szerelem /BEFEJEZETT/Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon