Todoroki szemszög:
Ma jött egy új lány aki ráadásul elég csinos.
Bemutatkozott majd a sensei a mellettem lévő üres padba ültette.
A lány köszönt nekem és kezet is nyújtott, de én csak a köszönést viszonoztam.
Az óra végén Bakugo oda ment hozzá, és azt mondta neki hogy ne foglalkozzon velem.
A lány megkérdezte miért de nem nagyon kapott értelmes választ. Erre elkeztek úgy mond "rajtam" vitázni. Amikor Minorin-san megunta lefagyasztotta.Nagyon meglepődtem! Nem gondoltam volna hogy egy ilyen bátor lány is van, vagy lesz az osztályban.
A többi lány egyből bombázta is a kérdéseivel.
Minorin-san válaszolt az összesre. Nem tudom hogy de egy kicsit felkeltette az érdeklődésem.....khm....kicsit....nem......hanem nagyon..
Lementem szünetre, mert fel kellett dolgoznom a történteket.
De sajnos nem maradtam túl sokáig egyedül, mert Momo nem hagyott békén.
Megint megcsókolt, én hiába toltam el magamtól még egy utolsó ölelést azért adott.
Momo elment én meg ott maradtam végre egyedül, de éreztem hogy valaki figyel, és ez nem más volt mint.....újdonsült osztálytársam Minorin-san.
Oda mentem hozzá.-Szia.~köszöntem.
-Szia.~köszönt vissza.
-Az előbbit...Sajnálom nem akartam bunkó lenni csak.....csak....~nem tudtam befejezni mondandóm mert éreztem hogy kezdek zavarba jönni. Na ez mi?? Én ilyet is tudok? Na de a lényeg.........Most biztos hülyének néz.
-Nem, én sajnálom Todoroki-kun....a bátyám csak nem tudja hogyan kell normálisan viselkedni. ~mondta zavarodottan.
- Már megszoktam....és sajnálom hogy nem mutatkoztam be illedelmesen.~nyújtotta felém a kezét. ~Todoroki Shoto vagyok! Örvendek.
- Örvendek! Én meg Bakugo Minorin vagyok! ~kuncogva elfogatta a felé nyújtott kezem.
-Örvendek! Nagyon is! ~mosolyogtam rá.
-Én is örülök ~rám mosolygott majd az arca megváltozott ~ Todoroki-kun az a lány.....a barátnőd volt? ~kérdezte kíváncsian.
-Hát....hogy is mondjam.....ő n.....~folytattam volna de becsengettek.
-Megyünk? ~kérdezte.
-Igen ~mondtam neki.
-Amúgy ? 😅 milyen óránk lesz? ~kérdezte.
- Nem tudom 😅 Aisawa-sensei majd meg mondja, mert vele van most óránk.
-Rendben! ~ majd vissza indultunk a terembe. A sensei még nem volt bent, hál istennek Bakugo sem volt még ott.
Beljebb mentünk majd leültünk a helyünkre majd a sensei és Bakugo egyszerre értek be a terembe.-Gyerekek! Ma hős edzés lesz. Vegyétek a jelmezeteket!
Miután a Sensei elmondta hogy hős edzés lesz az előttem ülő lány Minorin-san kicsit megijedt. De mitől, ha Bakugotól nem fél akkor mi mástól?
Elindultunk az edző pályára, a sensei azt mondta hogy hőst és gonoszt fogunk játszani.
Amíg az egyik páros küzd, addig a többiek, egy megfigyelő teremből nézik.-Mondom a csapatokat!~ Közölte a tanár.
-Tsuyu, Uraraka
-Kirishima, Denki
-Midorya, Bakugo
-Ida, Tokoyami.
-Todoroki, Minorin....stb~Mikor meghallottam hogy Minorin-sannal kerültem egy csapatba nagyon megörültem. Kíváncsi vagyok hogy mi lehet a többi képessége.
Minorin szemszög:
Miután meghallottam hogy hős edzés lesz megijedtem!
Oda értünk a helyszínre, majd a Sensei elmondta hogy mi a feladat. Ahogy meg hallottam hogy fiú lett a partnerem még jobban megijedtem ezért oda mentem a bátyámhoz.
ESTÁS LEYENDO
/BNHA/ Szövetségből Szerelem /BEFEJEZETT/
FanficMinorin az az Shigaraki Hana, egy bűnöző család lánya, akit a Bakugo Család fogadott örökbe. Miután a lány bekerült a U.A -ba, minden a feje tetejére ált. A lány vissza változik, eredeti alakjába, és elmenekül. A Gonoszok Szövetségének fáj rá a foga...