_2_

431 61 0
                                    

Kicsengetés után oda jött hozzám a bátyám és.....össze kócolta a hajam. Ezt a tettét csak egy mérges pillantással díjaztam. Majd a bátyám bele nézett a szemembe.

-Mino ne foglalkozz ezzel a gyökérrel, nem éri meg. ~mondta ki nemes egyszerűséggel.

-Miért? ~ értetlenül néztem az előttem álló fiúra.

-Csak, mert! ~ ezt úgy jelentette ki, hogy oda pillantott a beszélgetésben említett fiúra.

- Ez nem válasz! ~ mordultam rá kicsit sem kedvesen

-Mino! Ne kötöszködj! ~ idegesen felemelte a hangját.

-Ch..majd pont te mondod meg! Te aki úgy ítélsz meg másokat hogy alig ismered őket.~mondtam immáron én is felemelt hanggal.

- Te....te nem besszé....~nem tudta befejezni mert lefagyasztottam. A körülöttünk lévők mind engem figyeltek. Főleg a kétszínű hajú fiú.
Látszólag mindenki meglepődött, de nem nagyon érdekelt.
Ajjj ez az első napom már is elrontja ez a félkegyelmű sünhajú.

-Minorin-chan! Te hogyan...?~kérdezte tőlem meglepődötten Mina-san.

-Tessék?...~néztem rá értetlenkedve.

- Te nagyon bátor vagy! ~mondták a lányok egyszerre.

-Miért is? ~kérdeztem vissza.

-Mert Bakugo-val senki nem mer így beszélni, nemhogy meg is támadni.

-Ja~kaptam kezem arcom elé majd kicsit kuncogtam. -csak a szokásos.

-Hogy hogy a szokásos?-Kérdezte mint ahogy kiderült Uraraka a neve.

- Hát felhúz én meg lefagyasztom. Vagy belerobbantok a képébe. ~ mosolyogtam kínosan

-És utána? Utána ő is támad nem?~kérdezte Tsuyu.

-Nem, mert nem tud!.~ válaszoltam egyszerűen

-De miért nem tud? ~kérdezték egyszerre.

-Mert a robbantás csak elterelés képen használom és a háta mögé kerülve lefagyasztom. ~mondtam nekik mire csak egy WoW arc kifejezést láttam rajtuk.

-Te nagyon menő vagy!~Mondta Kirishima. -És ráadásul dögös is. Ha szeretnéd én szívessen megis.....~folytatta volna de Katsuki nem tudom hogy, de kiszabadult a jegem fogsága alól.

-Kiri nem nyomulni a húgomra.~ ez után rám nézett-És te Mino nagyon megbánod ~ majd kezemnél fogva kirántott a teremből, egészen az udvarig vonszolt. Majd megszólalt.

-Te mi a rákot képzeltél? Hogy mertél lefagyasztani? ~mordult rám a idegesen.

-Csak....csak...~folytattam volna de közbe szólt.

-Amúgy nem bánom ~sóhajtott egyet.


-Mii? ~Néztem rá, mert ez baromira lesokkolt.

-Azért mert így legalább tudják hogy nem érdemes beléd kötni, mert rá basznak.

-Jajj de imádlak. ~ugrottam a bátyám nyakába.

-Héj héj csigavér. ~ szorított jobban magához majd elengedett.

Katsuki csak nagyon ritkán ölel meg, és ez most nagyon jól esett. Örülök, hogy egy ilyen testvérrel áldott meg az ég, még ha nem is teljesen komplett, na mind1.

Egy darabig még beszéltünk majd, elköszönt tőlem és ott hagyott.
Az udvaron megpillantottam Todoroki-kunt egy lány társaságában aki azt hiszem Yaorouzo-san volt. Közelebb ment a fiúhoz, és megcsókolta. ~jajj azt hiszem ezt nem kéne látnom. ~Todoroki-kun láthatólag nem örült a lány tettének ezért eltolta magától.
Yaorouzo-san nem törődve ezzel megölelte a fiút még egyszer utoljára majd egy elégedett mosollyal odébb állt.
Todoroki-kun észre vett engem de nem szólt semmit csak,......felém kezdett el közeledni......~mi de mi....most lefog szidni...v...va...vagy mi? ~gondolat menetemből Todoroki-kun hangja szakított ki.

-Szia. ~köszönt nekem.

-Szia. ~köszöntem vissza.

- Az előbbit...Sajnálom nem akartam bunkó lenni csak.....csak....~lehajtotta a fejét de nem tudom miért...azt hiszem.....hogy...el pirult......... de miért?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hi hi!
Ez a rész is nagyon rövidke lett, ne haragudjatok.
Remélem tetszett, és hogy várjátok a folytatás.

Köszönöm, hogy olvastad, ha tetszett vote pls. 😊❤

/BNHA/ Szövetségből Szerelem /BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now