Mikor beléptem az ajtón, egy békésen szunyókáló Natsut találtam az ágyamon aludni.-Ajj pedig xboxozni akartam vele. ~Na mind1.
Nem keltettem fel, csak lekapcsoltam a villanyt, és befeküdtem mellé az ágyba.
Még jó hogy francia ágyam van.
Így kényelmesen elfértünk.
Nem telt el sok idő már el is nyomott az álom.
Hajnalban arra keltem, hogy vihar van odakint.
Amikor villámlott, rá nem sokára a dörgés is követte.
Ezt követően felsikoltottam, mert nagyon félek a dörgéstől.
Erre a tettemre Natsu is felriadt.-Oii. Mio mi a baj? ~kérdezte aggodalmasan, majd felült az ágyon.
- F...félek! ~ nyögtem ki, majd rá néztem.
- Gyere! ~megfogta a kezem majd magához húzott.
- De...~folytattam volna.
- Csak aludj! ~ezt követő mondata után szorosan magához ölelt, és adott egy puszit a homlokomra.
Kellett egy kis idő mire megnyugodtam.
Natsu karjaiban biztonságban éreztem magam.
Ezzel a gondolattal a fejemben aludtam el.Reggel az ébresztőink kánonban szóltak ezért nyöszögve felkeltem és lenyomtam őket.
Natsu felült az ágyra, és nagyokat ásított.
Majd felállt mögém jött és megölelt.- Na Hime jól aludtál? ~kérdezte a reggeli rekedtes hangján.
Én annyira meglepődtem ezért egy kicsit később kapcsoltam.- I..igen! ~mondtam neki.
- Akkor jó, amúgy azt hittem elnőtted már. ~ mondta gúnyosan. Majd elengedett.
-Hát, sajnos vannak olyan dolgok amit nem nő el az ember. ~ mosolyogtam rá, majd az ajtóm felé vettem az irányt.
- Hová mész? ~nézett rám csalódottan.
- Nyugi nem hagylak itt csak felkeltem a bátyust. ~mondtam majd futó lépésben kiáltottam a bátyám nevét.
- KATSUKI JÓ REGGELT! ~kiáltottam
majd beléptem az ajtón.
De csak hűlt helyét találtam.
Lementem a konyhába, ott csak egy cetlit találtam amin ez állt." Jó reggelt liba! Előbb kellett bemennem a suliba ezért egyedül kell menned! De talán a plüss macid elkísér! Szépen össze voltatok bújva reggel. Majd mutatok képet.
Haha, de ezért közlöm hogy kinyírom a selejtet, amíg én alszom addig ő meg a húgomat pumpálja. Csodálatos.
Reggeli van a hűtőben egyétek meg. Majd a suliban tali! Szia" - úr isten ez járt a szobámban, és még képet is csinált. Ajj meghalok. Ezért kinyírom az biztos.- Oii! Hime, azt mondtad nem hagysz ott! ~jött le a lépcsőn.
- Ohh, Bocsi csak a bátyust kerestem. ~ fordultam felé.
- Értem, ~lenézett a kezemben lévő cetlire majd elvette. - hmm, akkor öltözz fel, a plüss macid meg csinál reggelit ~röhögte el az utolsó pár szót.
- pfu.....ugye tudod hogy képet is csinált?
- Gondoltam, majd lerendezzük. ~mondta a lerendezzük szót kicsit jobban megnyomva.
- Oké...Teddy ~ egy nagy mosoly kíséretében mentem átöltözni. Kb 10 perc múlva már lent is voltam. Megreggelizünk, majd a "plüss macim" el ment átöltözni.
- Hime. Várj mindjárt jövök. ~ kapta be az utolsó falatot.
- Nem kell elkísérned. Feküdj vissza nyugodtan.
- Ez nem kérdés volt! Elkísérlek! ~ezzel ott hagyott majd, kb 5perc múlva vissza jött.
Elindultunk, oda felé beszélgettünk. Azt is elmeséltem, hogy tegnap már harcoltam is.
De azt kihagytam, hogy a nővér szobában kötöttem ki.
Oda értünk még a kapuban beszéltünk egy kicsit, majd megölelt és adott egy puszit a homlokomra.
Elköszöntem tőle. Már indultam volna be.....igen csak indultam volna.
YOU ARE READING
/BNHA/ Szövetségből Szerelem /BEFEJEZETT/
FanfictionMinorin az az Shigaraki Hana, egy bűnöző család lánya, akit a Bakugo Család fogadott örökbe. Miután a lány bekerült a U.A -ba, minden a feje tetejére ált. A lány vissza változik, eredeti alakjába, és elmenekül. A Gonoszok Szövetségének fáj rá a foga...