"Hadi bakalım uyanma vakti!"
Kafamı zar zor yastıktan kaldırarak başımda ciyaklayan Yeji'nin kafasına yastığı fırlattım."Öyle olsun abi hastalarına bir bebekmiş gibi değer ver kardeşine gelince yastık fırlat, kafasını boyun kilidine al, onu kum torbası olarak kullan, hizmetçiymiş gibi davra-"
Sinirle ayağa kalkmamla Yeji kaçmaya başladı."Nankör! Telefonuna beni banka diye kaydeden kim ?! Gelirsin bir daha benden para istemeye!"
Yeji'den ses çıkmayınca kendimi yatağa attım.Derin bir nefes alarak ayağa kalktım ve dolabımı açtım.
Siyah klasik ayakkabılarımı giyindikten sonra evden çıktım. Kapının önündeki arabama atlayarak hastanenin yolunu tuttum.
Telefonum çalınca cebimden çıkardım. Soo jin arıyordu Bluetoothlu kulaklığı kulağıma takıp telefonu açtım.
-Park Jimin!
+Seo Soo Jin
-Yaa jimin nerdesin ?! Dün yanıma gelecektin!
+İşim çıktığı için gelemedim üzgünüm
-Her zaman işin çıkıyor
+Hadi ama soo, ne kadar meşgul olduğumu biliyorsun
-Biliyorum ama biraz da sevgiline vakit ayırsan
+Tamam haklısın üzgünüm bundan sonra elimden geldiğince sana vakit ayırcağım
-Seni seviyorum!
+Bende, kapatmalıyım hastaneye geldim
-Tamam
Soo jin telefonu kapatınca derin bir nefes alıp arabayı park ettim. Bir süre sessizce arabada oturduktan sonra yan koltuktaki telefonumu cebime attım.
Arabadan inerek hızlı adımlarla hastaneye girdim. Ya da tımarhane desem daha doğru olur. Tımarhane biraz fazla kaçar kısaca deli hastanesi...aish her neyse!
"Jimin~shi!"
Arkamı dönerek jungkook'a gözlerimi devirdim.
"En son görmek istediğim insansın jungkook"
"Sesi duydun mu ?"
"Ne saçmalıyorsun yine ?"
"Kalbimin kırılma sesini!"Jungkook'u takmayarak yürümeye başladım.
"Günaydın Bay Park"
"Günaydın Nayeon hastalar geldi mi ?"
"Evet 1. 138, 2. 268,
3. 290 ve sonuncusuysa 308 numaralı odalara yerleştirildi""Pekala ilk hastamızın yanına gidelim bakalım"
Dedim konuşurken odama gelmiştik çoktan, üstüme önlüğümü giyinerek telefonu cebime attım.Elime 4 dosyayı da alarak yürümeye başladım. İlk dosyayı açınca Nayeon diğer üçünü elimden aldı.
"Ben taşırım Bay Park"
"Teşekkürler"
Diyerek kafamı dosyaya çevirdim.Hasta ismi: Shin Yu Na
Cinsiyet: Kız
Yaş: 19
Sorun: Aile baskısıAsansörün durma sesi gelince Nayeon'la birlikte indik ve karşıdaki odaya girdik. Kız yatakta bacaklarını kendine çekmiş oturuyordu.
Elimdeki dosyayı Nayeon'a vererek sandalyeye oturdum."Merhaba Yuna, ben Jimin senin doktorunum"
"B-ben çalışmalıyım...ders çalışıp aileme layık bir evlat olmalıyım çalışmalıyım...çalışmalıyım...çok çalışırsam ailem beni sever annem bana kızmaz babam bana vurmaz"
"Yuna sakin ol""Valinin kızı ama kimseye duyurmak istemiyorlar bir sır, çünkü yasal olmayan bir ilişkiden doğmuş."
"Nasıl yani ?"
Nayeon yanıma eğilip kulağıma yaklaştı."Valinin metresinin kızı"
Nayeon geri çekilince Yuna'ya baktım.
"Çalışmalıyım çalışmalıyım çalışmalıyım..."
"Hey Yuna çalışmakla hiçbir yere varamazsın"
Dedim"Konuşmayı denedim ama ağzından çıkan tek kelime 'Çalışmalıyım' sanırım ailesi ders konusunda üstüne fazla gidiyor"
"Pekala, diğer hastaya gidelim"
Diyerek ayağa kalktım.•••••
"Bay Park molanız bittiyse son hastanın yanına gitmeliyiz"
"Ahh Nayeon aklımdan çıkmış tamam"
Dedim ayağa kalktım ve Nayeon'un elindeki son dosyayı aldım. Mavi dosyanın kapağını açtım.Hasta İsmi: Park Chaeyoung
Cinsiyet: Kadın
Yaş: 24
Sorun: Bilinmiyor"Bu kızın sorunu neden yazmıyor ?"
"Çünkü söylemiyor"
Dedi onu onayladım.
"Burası"
Karşımdaki odaya baktım.Nayeon kapıyı açınca içeri girdim. Sarı uzun saçlı bir kız yatakta oturmuş bacaklarını kendine çekmiş baş parmağının tırnağını kemiriyordu.
Yavaşça yatağın yanındaki sandalyeye oturdum. Ben yanına oturunca benden uzaklaştı. Elimi uzatmamla kendini korudu.
"Hey Chaeyoung sakin ol, ben Park Jimin"