Hastaneden çıkalı 3 gün olmuştu. Rose iyiydi...ama ben değildim. Her gece o anlar rüyama girdiği için uyuyamıyordum. Oflayarak kahvemden bir yudum aldım.
"Günaydın Bay Park"
Dedi yuna
"Günaydın yuna otursana"
Diyince yanıma oturdu.
"Son günlerde pek iyi görmüyorum sizi"
"Ben çok iyiyim merak etme"
Diyerek güldüm."Ben yeonjun'a açıldım ve o da beni seviyormuş"
Diyerek güldü.
"Yuna lisede başlayan ilişkiler pek normal değil bu yüzden dikkatli ol"
"Merak etme oppa o iyi biri"
Dedi"Ee yakında burdan gidiyorsun"
Dedim
"Evet hep senin sayende oppa bana bir robot değilde bir insan olduğumu hatırlattın"
Gülümsedim, gözüm kenarda çocuklarla gülerek su savaşı yapan Rose'ye kaydı.Gülerek ona bakarken yuna'nın dediğiyle kendime geldim.
"Chaeyoung unni modellere benzemiyor mu ? Çok güzel bir kız keşke onun gibi olabilsem"
Ahh yuna birde yaşadıklarını bilsen..."Evet o çok güzel"
Dedim
"Ben odama gidiyorum"
Dedi, onu onaylayınca gitti.Bende kahvemden son yudumu alarak ayağa kalktım. Rose beni görünce güldü yanındaki çocuklara eğilip birşey dedikten sonra hepsi birden üstüme koşmaya başladı.
"Hayır hayır HAYIR !"
Dememe rağmen hepsi beni ıslatmaya başlamıştı bile elinden Rose'yi de yanıma çektim. Herkes bizi ıslatırken kollarımı rose'ye sımsıkı sardım.
"Çocuklar banyo zamanı!"
Momo bağırınca hepsi gitti."Rose unni tekrar su savaşı yapalım"
"Merak etme Roseanne artık hep bunu yapacağız hadi unni'nin yanına git"
"O da kimdi ?"
Dedim merakla
"İsmi Roseanne o da dayısı tarafından tacize uğramış ne kadar iğrenç insanlar var jimin, küçücük çocuktan ne istediler !?""Evet hepsi iğrenç masum olan tek kişi sizsiniz"
Dememle kollarını gülerek bana baktı.
"Seni seviyorum"
Dedi
"Bende seni seviyorum"
DedimRose'den ayrılınca yüzünü ellerimi arasına aldım.
"Ee hastalığın ne durumda ?"
"İ-iyileşiyorum"
"Rose yalan söylü-"
"Hadi gel yukarı çıkalım üşüdüm"
Dedi, Onu onayladım birlikte yukarı çıkmaya başladık.Birlikte rose'nin odasına girince üstündeki t-shirtü çıkarınca arkamı döndüm.
"Bitince haber ver"
Rose güldü.
"Bitti"
Ona dönünce sadece iç çamaşırlarıyla olduğunu gördüm.Gözlerimi hızla kapattım.
"Ros-"
Yanıma gelip kollarını boynuma sardı.
"Beni zorluyorsun"
Dedim kapalı gözlerimle
"Belki de bilerek yapıyorumdur"
Diyince gözlerimi açıp ona baktım."Hadi ama rose, kurallara aykırı bu ben senin doktorunum..."
Rose bozulmuş bir şekilde geri çekildi.
"Peki sen bilirsin, ahmak"
"...ama ben kurallara uyan bir doktor değilim"
Diyerek rose'yi elinden çekerek dudaklarına yapıştım.Rose'yi kapıyla arama alırken kapıyı kilitledim elimi de rose'nin beline koydum. Ondan ayrılıp gözlerinin içine baktım.
"Bunu istediğine emin misin ?"
"Her zerreme kadar seni hissetmek istiyorum"
Dedi dudaklarıma fısıldayarakOnu kucağıma alarak yatağa yatırdım ve üstündeki yerimi aldım. Rose'nin elleri saçlarımın içimde gezerken benim ellerim Rose'nin karnında geziyordu. Bu ne kadar doğru bilmiyorum ama şuan onu çok istiyorum.
•••••
Rose'nin saçlarıyla oynarken kafasını göğsümden kaldırıp bana baktı.
"Ne oldu ?"
Dedim
"Sadece sana bakmak istedim"
Diyince dudaklarına kısa bir öpücük kondurdum."Ölmeden önce bunu istediğin kişiyle yapınca aslında güzel birşey olduğunu anlıyorsun"
Rose'nin dediğiyle güldüm. Ona daha da sıkı sarıldım.
"Seni çok seviyorum Rose"
Rose kıkırdayıp bana daha da sokuldu."Bugün ne düşündüm biliyor musun ?"
Dedi
"Hmm ?"
Dedim merakla
"Keşke roseanne gibi bir kızım olsaydı"
"Olmayacağı ne belli ?"
Dedim"Ne ?"
Dedi kafasını bana kaldırarak
"Evlenelim ve Roseanne gibi şirin bir kız çocuğu edinelim"
Dememle Rose hemen kızardı. Gülerek anlını öptüm.
"Roseanne gibi değil Roseanne'yi edinelim olur mu ?"
"Neden olmasın ?"
Dedim o da kollarını bana sardı.