Rose'nin odasında birlikte yatakta uzanıyorduk. Rose'nin saçlarıyla oynarken ilgimi boynundaki iz çekti. Lanet olsun ! Gözlerimi kapattım.
'"YAPMA DOKUNMA BANA ! JİMİN BİRŞEY YAP"
olduğum sandalyeyi hareket ettirmeye çalışsamda gram oynamıyordu. O herifin rose'nin vücudunu emdiğine dair sesler duydukça kulaklarımın koparasım geliyordu."Bırak onu !"
Dedim kısık çıkan sesimle, artık gücüm kalmamıştı. Tanrım yardım et...Jung Woo bana bakarak sırıttı ve rose'nin sütyenini çıkarttı.'Hemen Rose'nin yanından kalkıp banyoya girdim kenara oturarak sinirle kafama vurmaya başladım.
"İşe yaramaz şerefsiz !"
Dedim sessizceKapı açılınca o tarafa baktım. Rose yanıma çöktü.
"Yapma jimin"
Dedi ağlayarak
"Rose ben..."
"...b-ben biliyorum senin için zordu ama benim için daha zordu gözlerimin önünde..."
Durarak kafama bir kez daha vurdum."İşte tam bu yüzden soo jin'e geri dön"
"Yapamam...seni çok seviyorum"
Dedim
"Sana yaşattığım şeye bakar mısın jimin !? Delirmek üzeresin bende böyle delirdim, yavaş yavaş"Rose'yi kollarımın arasına aldım.
"Asıl beni bırakırsan deliririm"
Rose kollarını bana sardı ve saçlarımla oynamaya başladı.•••••
"Ne izleyelim ?"
Dedim rose'ye bakarak
"Hmm aksiyon olsun"
Dedi gülerek, onun bu haline güldüm. Hastanenin televizyonundan bir aksiyon filmi açarak kollarımı Rose'ye sardım."Yaa ben bu adamın filmlerini çok seviyorum ! Çok yakışıklı değil mii ?"
Dedi Rose, göz devirdim
"Hadi ama ben daha yakışıklıyım"
Dedim rose'ye bakarak, ama o filme dalmıştı bile...
"Kız daha güzel"
Dedim hâlâ beni duymuyordu."Yaa! Rose"
Rose bana baktı.
"Efendim"
"Filmi izlemiyorsun, beni izle sen"
Dedim
"Neden ?"
"Film falan izlemiyoruz"
Diyerek kenardaki kumandayla televizyonu kapattım."Am-"
"İzlemeyeceğiz"
Dedim
"Sen öyle diyorsan"
Diyerek bana daha da sokuldu. O böyle yapınca bir kez daha aşık oldum. Kafamı yastığa koyup gözlerimi kapattım.*****
"İyi izle jimin"
Dedi jung woo ve hızla Rose'nin içine girdi.
"O*ospu çocuğu"
Dedim kısık sesimle
"Sana benim olacağını söylemiştim Rose!"
"Psikopat p!ç"
Dedim acıyla"Adımla inle seni o*rospu !"
Rose sessizce ağlarken daha kötü oluyordum. Jung woo durdu elini Rose'nin karnına attı.
"Bu izi ben yapmıştım hâlâ duruyor"
Dedi ve kahkaha attı.Rose'nin saçını tutarak kafasını ayağa kaldırınca göz göze geldik. Gözümden bir damla yaş daha aktı. Elimden birşey gelmediği için kendimden nefret ediyorum.
Rose gözlerini kapatınca iki gözünden aynı anda yaş aktı. Ellerimi tekrar hareket ettirdim ama ip daha çok canımı yaktı.
"Seni öldüreceğim !"
Dedim acıylaRose'nin kafasını bıraktı kenardan aldığı tasmayı Rose'nin boynuna sardı.
"Hadi bakalım kedicik inleme vakti"
"Seni inlete inlete öldüreceğim köpek !"
Dedim sinirle, Rose bir anda çığlık atınca gözlerimi kapattım.'*****
Korkuyla yataktan kalktım. Ter içinde kalmıştım. Kesinlikle deliriyordum. Tanrım! Yanımda yatan Rose'ye baktım dolu gözlerimle yüzündeki saçını kulağının arkasına sıkıştırdım.
Kim bilir canı ne kadar yanmıştır ?! Kafamı yastığa koyarak yüzünü incelemeye başladım. Elimi yanağına koydum. Boynunu öperek gözlerimi tekrar kapattım.
Uyuyamıyordum! Yataktan kalktım. Yerde ki terliklerimi ayağıma geçirdim ve hızla odadan çıktım. Asansöre doğru yürümeye başladım. Asansöre binip ilk kata inmeye başladım.
Sonunda bahçeye çıktığımda herhangi bir banka oturup derin bir nefes aldım. O herifi öldürmeliydim.
"O uzun bir süre hapiste kalacak"
Yan tarafa baktım.
"Yoongi hyung be-"
"Merak etme sana küfür etmeye gelmedim"
Dedi"Ben gerçekten denedim ama..."
Diyerek durdum
"Bu konuyu kapatalım, kendimi çok suçlu hissediyorum"
Dedi, yoongi hyung'a döndüm."Hyung senin bir suçun yo-"
"Hepsi benim suçum ! Yıllar önce çekip gitmeseydim ve ona abilik yapmayı becerseydim şuan mutlu bir aile olabilirdik ama ben ne yaptım ?! S*kik burnumun dikine gittim ! O yüzden chaeyoung bu halde"
Dedi, gözleri dolunca kalkıp gitti.