Jung woo yerdeki kıyafetlerini giyinerek odadan çıkınca ağlamaktan şişmiş gözlerimle Rose'ye baktım. Heryeri kan içindeydi gözümün önünde sevdiğim kıza tecavüz etmişti ! ve ben hiçbirşey yapamamıştım !
"Rose"
Dedim bağırmaktan kısılmış sesimle
"B-ben lanet herifin tekiyim geberip gitmeliyim hiçbir boka yaramıyorum lanet olsun özür dilerim"
Hıçkırarak ağlamaya başladım.Rose zar zor gözlerime baktı. Acıyla gülümsedi
"C-canım y-yanıyor jimin"
"Ben özür dilerim özür dilerim işe yaramazın tekiyim özür dilerim sevgilim"O an ki Rose'nin çığlıkları kulağıma geldiğinde kulaklarımı kopartmak istedim gördüğüm şey yüzünden gözlerime defalarca bıçaklar sokmak istedim.
Kalbimin üstündeki ağrıda beni tümden işe yaramaz bir hale getirmişti.
"J-jimin"
Dedi boş gözlerle duvara bakarak
"Evet sevgilim"
"S-sende benden iğrendin mi ?"
Diyip hıçkırıklara boğuldu.Boğazımdaki yumru konuşmama engel oluyordu...zar zor yutkundum.
"B-ben sana o iğrenç anları yaşattığım için kendimden nefret ediyorum"
"YAKALAYIN O O*OSPU ÇOCUĞUNU İLK BEN S*KECEĞİM !"
Yoongi hyung'un sesi gelince hemen yan tarafımdaki cama baktım.Gelmişler miydi ? Odanın kapısı açılınca gelene baktım. Seulgi önce bana sonra Rose'ye baktı.
"Seulgi çabuk Rose'nin ellerini çözüp kıyafetlerini giyindir !"
Seulgi donmuştu.
"SEULGİ !"
Dolu gözleriyle bana baktı.Koşarak rose'nin yanına gitti. Ellerini çözünce kenardan aldığı kıyafetleri Rose'ye giyindirdi. Rose eski haline geri dönmüştü ! Boş boş duvara bakıyordu.
Seulgi yanıma gelip elini kalbime attı.
"Bu gül de ne ?!"
Eli derime değince acıyla bağırdım.
"Özür dileri-"
"Çöz beni"
DedimSeulgi beni çözmeye başladı gözlerim sadece Rose'deydi. Bu kadar ilerleme kaydettikten sonra! Seulgi beni çözünce ayağa kalkıp hızla rose'nin yanına gittim ve ona sımsıkı sarıldım.
Olanca gücüyle beni itti.
"Beni kurtaracağına söz vermiştin !"
"Sevgilim sana yenin ederim denedi-"
"O an niye sustum biliyor musun ? O pisliği o olarak değilde sen olarak hayal ettiğim için !"
Ağlayarak kollarımı Rose'ye sardım."Yapma Rose yapma beni kendimden nefret ettirme hiç iyi şeyler olmaz"
Rose bağırarak ağlamaya başladı ve kollarını bana sardı.Gözyaşları çıplak omzumu ıslatırken ne kadar dirensem de daha vücudumu ayakta tutamadım sevdiğim kadının kolları arasına düştüm. Kalbimdeki bu acı ne zaman dinecek ?!
•••••
"Peki iyi olacak mı ?"
Gözlerimi açıp etrafa baktım. Hastanedeydim yan tarafa dönünce yeji'yi gördüm.
"Abi"
Dedi, ağlayarak bana sarıldı.Elimi saçlarının arasına attım.
"Çok korktum"
Dedi, odada seulgi, yeji ve hyunjin'den başka kimse yoktu. Seulgi'yle göz göze gelince anlamış gibi güldü."Hemen yan odada o da seni çok merak ediyor ama yoongi oppa kalkmasına müsaade etmiyor"
Acıyla doğruldum.
"Abi nereye ?"
"Burda kal"
Dedim, yataktan kalkıp ayakkabılarımı zar zor giyindim.Kenarda duran serumu elime alıp yürümeye başladım. Seulgi yanıma gelip koluma girdi. Birlikte benim odamdan çıktık. Önümdeki kapıyı çalıp içeri girdim.
İçerde yoongi hyung ve chanyeol vardı. Yatakta yatan Rose'ye baktım. Beni görünce hızla yatakta doğruldu.
"Hadi biz çıkalım"
Dedi seulgi, chanyeol'la seulgi çıktı.Son olarak yoongi hyung oturduğu yerden kalkıp kapıya doğru yürümeye başladı. Yanımdan geçerken kulağıma yaklaştı.
"Umarım iyi olursun jimin"
Yoongi hyung çıkınca rose'ye baktım.Bir adım atmamla göğsüme giren ağrıyla durdum. Kalbim acıyordu, Rose kalkacakken onu durdurdum. Yavaşça yanındaki sandalyeye oturdum.
"Jimin kalbin çok acıyor mu ?"
"Kalbim şuan umrumda bile değil...sen iyi misin ?"
Diyince tırnaklarına baktı. Acıyla gülümsedi.
"İyiyim"
Rose'nin elini tuttum."Rose seni seviyorum"
Dedim rose tırnaklarıyla oynamaya başladı.
"S-sen ?"
Dedim korkuyla, gelecek cevaptan o kadar korkuyordum ki...
"Jimin sen daha iyilerine layiksın benim gibi-"
Dudaklarımla cümlesini kestim.