0.4

729 76 60
                                    

"Evet Yuna bugün kendini nasıl hissediyorsun ?"
"B-ben ders çalışmak istiyorum bana sadece bir test kitabı verin boş durursam annem beni öldürür"
Gözlerimi kaptarak derin bir nefes aldım.

"Yuna biraz hemşire Nayeon'la birlikte dışarı çıkmak ister misin ?"
"Asla olmaz biri beni görürse ve valinin yasak ilişkiden doğan çocuğu olduğumu öğrenirse babam beni öldürür"
"Kızın psikolojisini yerle bir etmişler"
Dedi Nayeon

Onu onaylayarak ayağa kalktım.
"Nayeon buraya aşkla ilgili kitaplar getirin veya çizgi romanlar biraz dersten uzaklaşıp kitap okursa ona daha iyi geleceğine inanıyorum"
"İyi fikir Bay Park bunu hemen listeme kaydediyorum"

Nayeon elindeki dosyaya birşeyler yazarken önümdeki odaya girdim.
"Hey Min Sung neler yapıyormuş bakalım ?"
Dedim gülerek Min Sung elindeki kağıdı bana uzattı.

Yine garip şeyler çizmişti. Hayalet şeytan ve bunun gibi garip birçok şey daha çiziyordu. Elimdeki kağıdı kenara koydum.
"Min sung biraz camdan dışarıya bakıp ağaçları gökyüzünü veya çimleri mi çizsen ? Daha iyi olur"

Min sung yüzüme boş boş bakarken Nayeon'a döndüm.
"Bir ilerleme yok"
Beni onaylayıp elindeki dosyaya birşeyler yazdı.

Bu odadan da çıkarak karşımdaki odaya baktım.
"Bay Park emin misiniz ?"
"Onun amacı benim canımı yakmak değildi. Sen burda bekle"
"Ama-"
"Burda bekle ve ben çıkmadan da içeri girme"

"Pekala Bay Park"
Kapının kolunu açıp içeri girdim. Chaeyoung yatakta yatıyordu. Beni görünce yattığı yerden kalktı.
"B-ben yemin ederim sana zarar vermek istemedim. D-dün sanki sen sen değildin senin yerinde o varmış gibiyd-"

Gülümseyerek sandalyeye oturdum.
"Seni anlıyorum Chaeyoung"
Dedim
"B-ben gerçekten özür dilerim"
Dedi ve kafasını eğdi.

"Sen kendini ondan güçlü görüyor musun ?"
Dedim, eliyle gözünden akan yaşı sildi. Kafasını hayır anlamında salladı.
"Ben, ben çok zayıfım o-o hep beni yeniyor. Hep benim kendime zarar vermemi sağlıyor"

"Chaeyoung"
Dememle bana baktı.
"Bana güveniyor musun ?"
Dedim, kafasıyla beni onayladı.
"Bu bile senin güçlü olduğunun kanıtı onları yaşamana rağmen bir erkeğe güvenmen senin ne denli güçlü bir kı- kadın olduğunu gösteriyor"

Chaeyoung acıyla güldü.
"Bu olayı yaşadıktan sonra arkadaşlarım benden iğrenmeye başladı. Sanki ben bilerek o iğrenç şeyleri yaşamışım gibi hepsi benden uzaklaştı etrafımda hiç insan kalmadı"

Bileğimdeki saate bakıp Chaeyoung'a döndüm.
"Birlikte öğle yemeğine inmek ister misin ?"
Dedim, beni reddetti.

"Ama sen yemek yemezsen ilaçlarını içmezsen nasıl ondan daha güçlü olacaksın ?"
Bir süre kendine çektiği ayaklarını izledi.

Gülerek ayağa kalktım
"Kendini zan altında hissetme, gelmek zorunda değilsin ama odana gelecek olan yemeği ye-"

"Olur"
Dedi, bende gülümsedim
"Uslu duracağına söz ver"
Dedim
"Söz"
Diyerek ayağa kalktı.

Altında gri bir eşortman vardı üstündeyse siyah bir t-shirt ve dışardan bakıldığında o kadar zayıf duruyordu ki uzun süredir doğru düzgün yemek yemediği belli, kenardan aldığım gri hırkayı ona verdim.

Üstüne giyinince ona kolumu uzattım. Ellerini korkakça koluma sarınca ona güven verirmişcesine güldüm.

Odadan çıkınca Nayeon şaşkınca bana baktı.
"Bay Park-"
"Benim gözetimim altında olacak sende molaya çıkabilirsin"
"Ama ani bir atak-"
"Dediğim gibi Nayeon benim gözetimim altında olacak"

"Pekala Bay Park"
Nayeon gidince Chaeyoung'la birlikte asansöre bindik.
"Kendini benim yanımda kötü hissetme...sana diğer erkeklerin gözleriyle bakmıyorum. Beni bir kız olarak düşün çok yakın bir arkadaşın veya beni bir gay olarak düşünebilirsin"

O gülünce bende güldüm.
"Hep böyle gül..."
Diyerek onu aynaya çevirdim.
"...bak gülünce çok güzel oluyorsun"
"B-ben uzun zamandır gülmemiştim"
Dedi
"Evet ama artık güleceksin, seni mutlu edeceğim Chaeyoung"

~SAVE ME~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin