Biography

313 9 12
                                    


biography:

Jeremy Morrison, alias: shadow

rank: captain

age: 18

skills: Markman, hand to hand combat, superior driving skills, Tank commander, recon, night raids, stealth missions, Paratrooping, can fight in harsh biomes, spying (works at the CIA as a part-time job) simple medical procedures, and can drive some aircraft.

Mark Brown, alias: Wild

rank: First Lieutenant

age: 17

skills: Markman, hand to hand combat, superior driving skills, Tank commander, recon, simple medical procedures, Paratrooping,  night raids. stealth missions and can fight in different biomes.

Andrew Jones, alias: cheese

Rank: First Lieutenant 

Age: 18

skills: Markman, hand to hand combat, superior driving skills, Tank commander, recon, simple medical procedures, Paratrooping,  night raids. stealth missions and can fight in different biomes.

Martin Jackson, alias: venom

rank: second lieutenant

Age: 17

skills: Markman, hand to hand combat, superior driving skills, Tank commander, recon, simple medical procedures, Paratrooping, night raids. stealth missions and can fight in different biomes.

Jonathan Smith, alias: Bushfire

Rank: colonel

Age: 16

skills: ability to lead a ton of soldiers, he usually commands Army infantry, artillery, armor, aviation or other types of, USMC, or Marine Aircraft Groups, and USAF or. Jonathan commands brigade-sized units (4,000 to 6,000 soldiers), with another colonel or a lieutenant colonel as deputy commander, a major as, and an as a senior (NCO) advisor. Jonathan also controls Air Forces typically consisting of 1,000 to 4,000+ airmen with another colonel as the vice commander and an (a "Command Chief") as principal senior NCO enlisted adviser.

Austin Hernandez, alias: skyhigh

Age: 18

Rank: Master Sergent

skills: leads a group of 50 Airmen, drives and commands a f/a-18 or an Apache, known as the best pilot of the task force.

John Lee, alias: Raider

Age: 17

Rank: Tank general

skills: leads 400 Tanks, from M1-Abrams variants or Challenger 1's to Challenger 2's. is a great strategist.

David Clark, alias: Rafter

Age: 18

Rank: Admiral

skills: leads some ships and a good naval strategist.

Jasper Pines, Alias: cannon

Age: 22

Rank: lieutenant general

skills: commands corps-size units and some colonels.

OPERATION: BLACK DARTSWhere stories live. Discover now