Jimin's pov:Ráno jsem se vzbudil kolem sedmé. Od mala mám budík nachystaný na tento čas, ovšem za tu dobu už ten budík ani nepotřebuju. Udělal jsem si raní hygienu a převlékl se do basic oblečení, přesněji do šedých teplaků a bílého trička. Upravil jsem si vlasy a vydal se za Taehyungem. Nevím proč... asi jsem měl potřebu zkontrolovat ho. Spinkal... roztomilý. Odhrnul jsem mu vlasy z čela a podíval se na jeho ránu na spánku. Vypadala celkem zahojeně, díky Bohu. Už jsem chtěl odejít když jsem si všiml, že má rudé a opuchlé oči. Že by brečel? Chudáček malý. Pohladil jsem ho po vlasech a seběhl do kuchyně, kde na mě čekalo jídlo. Palačinky s nutellou, šlehačkou a ovocem... mňam😋 no a k tomu kakao s maršmelouny.
Kdo ví proč jsem se rozhodl vyhledat Taehyunga na instagramu. Vyskočilo na mě několik účtů. Projel jsem je až jsem konečně narazil na něj. Jmenoval se @kmthng_95. 95? Že by se narodil ve stejném roce jako já? Začal jsem ho taky sledovat a prohlédl si jeho příspěvky. Měl tu různé fotky, kde je asi se svými kamarády, kde je nebe, krajina a.... na té jedné fotce jsem byl já...To se líbí @thehottestkookie, @sexygeniusrm a dalším (235)
Přečetl jsem si těch pár komentářů, co tam bylo:
@thehottestkookie Zase jsi sledoval svého crushe?😏
↪ @kmthng_95 Není to můj crush🙄 To je slavný Park Jimin, který se tu prostě jen tak procházel🤗
Aish Bože... takhle mě fotit. Ten den si moc dobře pamatuju. Letěl jsem na tři dny do Anglie. Fotka asi tak měsíc stará... Wait crush???
↪ @thehottestkookie Nezapírej😒
↪ @kmthng_95 Nezapírám😒🙄
@just._.sen Zajímalo by mě kam náš slavný Jiminie jede🤔
↪ @kmthng_95 Letí na tři dny do Anglie🤗
@sexygeniusrm Co ten tu dělá?🤔 Jinak roztomilý💜🥺
↪ @w.h.k.s.j Jn💜🥺 Roztomilost je jeho druhé jméno🥺
@bed_lover_with_swag Na koho se to asi směje?🤔🥺
↪ @shine._.like.sun To by mě taky zajímalo...Bože... Radši jsem to přestal řešit a zapnul si random videa na yt.
Taehyung's pov:
Vzbudil jsem se. Vše mě bolelo... podíval jsem se na hodiny. Něco málo po osmé. Chtěl jsem ještě jít spát, ale nepodařilo se mi to. Vstal jsem a pomalu došel k pokoji Jimina. Zaťukal jsem... ticho. Opatrně jsem nakoukl dovnitř. Nikdo tu nebyl. Možná už snídal... a měl jsem pravdu. Zrovna se cpal palačinkami, popíjel kakao a díval se u toho na yt. Slušelo mu to v tom obyčejném oblečení... jemu to sluší ve všem, ale hlavně jen s ručníkem kolem pasu... Bože Taehyungu na, co to zase myslíš...
,,Dobré ráno." posadil jsem se naproti němu. Leknul se a div se neudusil tím kakaem. Tlumeně jsem se zasmál.
,,Promiň." zašeptal jsem když jsem si všiml jeho naštvaného výrazu.
,,V poho, jen mě už takhle neděs, prosím." usmál se,... ale jeho úsměv... vypadal jako kdyby se usmíval z povinnosti. Bože... Taehyungu...
,,Tak já se převleču a půjdu." usmál jsem se. Rozhodně ho nechci nijak otravovat.
,,To jako odejdeš bez snídaně?" lehce se zasmál a podal mi mou porci.
,,Děkuji, ale najím se někde po cestě nebo doma." při slově doma jsem se trochu otřásl, jenže já ho vážně nechci otravovat.
,,Dobře, jak tedy chceš." najednou se jeho výraz změnil. Vypadal smutně. Proč se jeho pocity a nálady tak rychle mění? Nevím proč, ale hlavou jsem mu naznačil úklonu a pak odešel. Nebudu lhát nejradši bych si to pyžamo nechal... nejradši bych na tu snídani zůstal... nejradši bych tu zůstal navždy... Převlékl jsem se do svého potrhaného oblečení a s povzdychnutím se vrátil zpět do kuchyně. Najednou jsem si uvědomil, že jsem dnes nekoktal... to je úspěch Tae😊Jimin's pov:
Nechtěl jsem, aby odešel. Poznal jsem, že on ani nechtěl,... tak proč... Povzdychnul jsem si a počkal až se vrátí. Když se tak stalo, nemohl jsem si nevšimnout jeho potrhaného oblečení.
,,V tomhle přece nemůžeš jít domů." snažil jsem se zasmát. Při slově domů se Bůh ví proč otřásl... a nebo se mi to jen zdálo.
,,Ale můžu." nervózně se usmál.
,,Ale nemůžeš... Pojď dám ti nějaké své oblečení." než stihl něco namítnout, už jsme se nacházeli v mojí šatně.
,,Páni." zašeptal a po chvilce si musel zakrýt ústa rukou.
,,Posaď se támhle." ukázal jsem na gauč z bílé kůže. Než to udělal, jemně se ho dotknul. Zajímavé... a hlavně roztomilé. Usmál jsem se na něj, ale on svůj pohled věnoval mému gauči. Nad tím jsem se jen tlumeně zasmál a začal se přehrabovat v jedné z mnoha skříní. Chci najít něco, co mi chybět nebude, ale taky něco, co mu bude slušet a, co se mu bude líbit. Nakonec jsem se rozhodl věnovat mu bílé tričko... takových mám spousty, černé kalhoty... ty už jsem na sobě neměl dlouhooooo, a hnědý kabátek... venku nebyla zima, ale teplo taky ne. Vše jsem mu to podal. Odešel jsem z šatny... Chtěl jsem mu dát soukromí, ale neudržel jsem se a podíval se přes klíčovou dírku... Tlumeně jsem zalapal po dechu... byl hrozně pohublý a na břiše měl jizvy, šrámy a modřiny... ovšem nevypadaly čerstvě takže ze včerejška nejsou...
,,Co myslíš?" ptal se na můj názor když vyšel ze šatny. Najednou v tom oblečení nevypadal tak pohuble... Musíš dělat že jsi nic neviděl.
,,Sekne ti." usmál jsem se, ale tak trochu falešně. Naštěstí si toho nevšiml.Taehyung's pov:
,,Kolik že jsi jim zaplatil?" zajímal jsem se když jsme stáli před brankou jejich vily. Věděl jsem, že jim zaplatil, ale kolik to už si nepamatuju.
,,To neřeš, mám peněz více než dost." uchechtl se.
,,To je jedno, hodlám ti to vše vrátit." sice ještě nevím, jak mu to vrátím, ale vrátím mu to... prostě musím.
,,Každému z nich jsem dal 15 000₩."(💎 cca 280KČ 💎)
Nechtělo se mi věřit, že by se Yoongi, Jungkook a Jun nechali podplatit za pouhých 15 000₩. Ale tak třeba nechtěli, aby zavolal policii.
(💎 Ano dělám z nich šikanátory😭😭 Kdyby někdo nevěděl Jun je ze Seventeen... fakt moc sry, já je miluju😭💎)
,,Fajn, pak ti ty peníze dám... Tvoje číslo?" zeptal jsem se.
,,Zatím postačí instagram, už tě sleduju." mrknul na mě. Coooooo? On už mě sleduje? Infarkt... Rukou jsem si zakryl svá otevřená ústa.
,,Hledal jsi si mě na instagramu?" vybafl jsem na něj. Zdálo se mi to nebo mu zrudly tváře?... nezdálo... jezusky ten je roztomilý🥺
,,No já aspoň na svém instagramu nemám tvoje fotky." rozesmál se. Teď jsem zčervenal já...
,,Dobře." řekl jsem nakonec. Rozloučili jsme se a já se vydal do toho pekla...Hello my Dreamers,
Moc se omlouvám, že jsem z Yoongiho, Jungkooka a Juna udělala skoro bezcitný sv*ně😭 Jinak další kapitola bude texting. Ne nebojte nehodlám z týhle knihy dělat texting🙄🤣 jen mě to tak napadlo🤗Vaše Sen💜
Ps: Ano @just._.sen jsem já🤣
ČTEŠ
I Love You [vmin]
FanfictionCo se stane když Jimin zachrání ubohého kluka před šikanou-? Boy x Boy Vedlejší ship(y) 24.9.2021 - #4 Vmin 11.5.2022 - #1 Jun🥳 30.5.2023 - 1k reads 🥳