Vrah? Ne.... vrazi!

26 4 2
                                    

Taehyung's pov:

,,Můžu už jít?" chci odejít, nechci tu být, chci se vypařit... prostě zmizet, zalézt třeba do svého pokoje a tam se vybrečet a nebo opít do němoty a zapomenout tak na vše.
,,Ty chceš jít?" smutně se na mě koukl.
,,Jo," zašeptal jsem velmi potichu.
,,Dobře, ale nejdřív si promluvíme, ano?" povzdychnul si a podíval se na mě těma svýma očkama🥺
,,Fajn," se mu nedá říct ne.. navíc, co kdyby mi zase něco provedl? Jeho sex celkem bolí.. Jo chtěl jsem víc... protože uhm... bolelo to ale bylo to kurva dokonalý. Uvažuju, jestli bych to chtěl znovu nebo ne...
Začal jsem se oblékat. Jimin zůstal nahý...
,,Taehyungie," tohle oslovení a způsob jakým to říká.. my heart... bum bum. ,,já tě chci," usmál se. Jak to myslí? Jak jako chce? Jako do postele? Klidně ale nesmí to bolet...
,,Chci tě mít jen pro sebe,... buď můj přítel, prosím." JEHO PŘÍTEL???🤯🤯🤯🤯🤯🤯 My heart *stop beating* Nevím co na to říct.. Vždy jsem snil o tom, s ním chodit. Ale... ,,Já," nevím jestli jsem na to připravenej. Taky bych ho chtěl mít jen pro sebe... ,,Jimine,... budu rád tvým přítelem,... ale nejdříve by jsme si o sobě měli vše říct... naší minulost..." dostal jsem ze sebe. Nenutím ho do toho... jen... než se mnou začne chodit měl by asi vědět, že jsem zabil Min WonShika, aby si dobře rozmyslel jestli chce chodit s vrahem. Je pravda že on ho sice mučil - teda jeho lidé - ale to není to stejné. Mučení a připravit někoho o život - to jsou dvě rozdílné věci.
,,Chápu.. mám začít?"
,,Jo prosím," usmál jsem se. Úsměv mi oplatil a chytil mě za ruku. Propletl jsem si s ním prsty.
,,Vše začalo když mi bylo patnáct... v tu chvíli jsem přestal výdat rodiče - cestujou. Hodně lidí mě šikanovalo. Platil jsem jim za to, aby mi dali pokoj. Moc to nefungovalo... nakonec mi pomohl Minho... založili jsme ehm.. nevěstinec? Mimochodem z to bordelu pochází Jun."
,,Cooo?!" nemám tušení odkud je Jun. Vím jen že ho Yoongi k nám jednou přivedl a od té doby je součástí naší rodiny.
,,No jo no a víš kdo ho koupil?" jakože kdo koupil Juna? ,,Y-Yoongi?" tipnul jsem si, ale očividně to bylo nesprávně: ,,Ne,... koupil ho tvůj dobrej kámoš Seokjin."
,,COOOO?!" JIN??? Jin přece... mám z něj teď smíšené pocity... nevím jestli věřit Jinovi, kterého znám tak dlouho a nebo Jiminovi... Povzdychnul jsem si... nejsem daleko od pláče...
,,Taehyungie, každý má svou minulost i on jí má..." jo to je asi pravda jen... ahhh prostě nemůžu uvěřit, že by si Jin kupoval lidi a sprostě je využíval pouze na sex. To se mu vůbec nepodobá...
,,Ten bordel jsem před 4 roky společně s Minhem zapálil... byli tam lidi." zašeptal. Vykulil jsem oči. To znamená, že někoho zabil. JEŽÍŠI ON JE TAKY VRAH! A dokonce použil stejnou metodu jako já s Yoongim, Jungkookem a Junem.
,,Já zase zapálil můj starý dům a taky v něm byl člověk..." přiznal jsem se mu. Vypadal překvapeně.
,,Kdo to byl?" zajímalo ho. ,,Teda nemusíš odpovídat." dodal hned.
,,Min WonShik... jo a taky jsem zastřelil jednu sestřičku, ale na mojí obranu oba dva parchanti si to zasloužili." sevřel jsem ruku v pěst když jsem si na ně vzpomněl. A taky se mi chce brečet, jelikož jsem si vzpomněl i na svou rodinu. Tolik mi chybí...
,,Vážně? Tae... my jsme vrazi." došlo mu.
,,Hmm, už to tak bude." špitl jsem a prstem mu přejel po dlani. Usmál se a políbil mě. Spolupracoval jsem. Jeho polibky cjkvjfkdjdkfjfkcndjsnesj Jsou sladké, ale dravé zároveň. Přitáhnul jsem si ho blíž k sobě... a on si mi sám sednul do klína hdjdnfjd, my heart *stop beating pt. 2* Přestal mě líbat... a to už jsem chtěl zapojit jazyk... prosebně jsem se na něj podíval. ,,Nejdřív tvůj příběh,"
,,Ajo promiň,... měl jsem hezký život až do té autonehody... Zabil jsem Min WonShika a tu sestřičku... teda mi jí k tý sebevraždě donutili... a to je asi vše..."
,,Vážně? A co tvoje jizvy?" nevím jak to zvládl, ale sundal mi tričko. Přejel mi prsty po břísku... lechtá to. Trochu jsem se zasmál. Všimnul si toho a taky toho využil. Povalil mě a začal mě lechtat. Rozesmál jsem se a snažil se bránit, ale nakonec jsem to vzdal. Jiminie po chvlice přestal, Díky Bohu🙏 Dosmál jsem se a on si lehnul na mě.
,,No tak povídej," vyzval mě. Nádech, výdech... ,,Noo, pár z nich mi udělal Yoongi a Jungkook... některé jsem si udělal sám..." zašeptal jsem.
,,Cože?! Ty sis ublížil?!" zatvářil se takhle:🥺😱🥺😭🥺
,,Už tomu tak bude..." neudržel jsem s ním oční kontakt.
,,P-proč?" on koktá? A jak to že nekoktám já?
,,Výčitky svědomí... neřeš to." opravdu o tom nechci mluvit.
,,Dobře, teď jsem tvůj přítel takže kdyby něco tak mi řekni, jasný?"
,,Jasný lásko," usmál jsem se... a on zčervenal. ,,No neee, můj Jiminie se červená." poškádlil jsem ho a dal mu něžnou pusu na čelo.
,,No jo no,... tak už jsme si promluvili tak už můžeš jít..." řekl tichým hláskem.
,,Hmm... mně už se nechce." teď chci být s ním. ,,Můžu tu zůstat s tebou?" zeptal jsem se,... protože co když mě tu on nechce? Nemyslím si to ale radši se zeptám...
,,Joo, prosím zůstaň tu." žadonil a přitulil se ke mně ještě více.
,,Zůstanu tu," usmál jsem se. Úsměv mi oplatil.

Hello my Dreamers,
Sen má jednu velkou otázku? Proč jsou moje poslední kapitoly tak hrozné😩🥲 Možná protože je píšu v jednu ráno🙃

Vaše Sen💜

Ps: Jestli si myslíte, že teď už tam nebude žádné drama tak se fakt mýlíte🙃

I Love You [vmin]Kde žijí příběhy. Začni objevovat