Životní příběhy: Jun

13 2 0
                                    

(💎 Upozornění: Následující obsah nemusí být příjemný osobám mladším 15ti let!
Může obsahovat: násilí, vraždu/sebevraždu, alkohol + drogy, zbraně, otevřené sexuální scénky/ znásilnění 💎)

Jun's pov:

  Yoongi se na mě usmál a já mu úsměv oplatil.
  ,,Tak kde začít-?" ptal jsem se sám sebe a vyhýbal se pohledům ostatních. Jsem rád, že jsem tu s Kookiem, který mě drží za ručku - uklidňuje mě to.
  ,,Víte," odhodlal jsem se nakonec. ,,moji rodiče se mě zřekli když jsem byl malý. Skončil jsem v dětském domově. Až donedávna jsem nevěděl, kdo jsou mí rodiče, ale zjistil jsem to--- Minho my jsme bratři-" kouknul jsem se na vysokého kluka s tím vražedným pohledem, který nosím na obličeji i já sám.
  ,,Co prosím-?" je celý v šoku a nechápe, co se děje.
  ,,Tvá matka je Lee Sunhee, že ano?"
  ,,Ano ale nenávidím jí-" zajímá mě proč. Očekávám, že se to dozvím až bdue vyprávět on.
  ,,Našel jsem jí ve svém rodném listě a navíc jsme si docela podobní-" vysvětlil jsem.
  ,,Lee Sunhee může být více." pokrčil rameny.
  ,,Jo ale hereček se jmeném Lee Sunhee asi tolik nebude-" vyvrátil jsem to. Došli mu slova-
  ,,Pak můžeme třeba udělat testy nebo tak něco, ale to je teď celkem jedno-... Jak jsem tedy řekl, vyrůstal jsem v dětském domově, jenže tam nemůžete zůstat navždy. Ovšem se základním vzděláním a bez peněz se taky nikam nedostanete. Dost dlouho jsem se toulal po ulicích a krasl jídlo abych vůbec přežil. Nakonec si mě všiml jeden kluk" odkašlal jsem si ,,Jimin.... který mi zaručil, že se o mě postará. Byl jsem už úplně  zoufalý a tak jsem to přijal. Začal jsme tedy pracovat v jeho bordelu, který vybudoval právě společně s Minhem. Jenže to nebylo tak jak jsem si to představoval. Předpokládal jsem, že mě každej den někdo ojede, ale tak to nebylo. Lišil jsem se od ostatních a nikdo mě nechtěl - až jednoho dne, kdy sem přišel Kim Seokjin. Doslova si mě koupil a ne za málo. Čekal jsem, že pro něj budu jen služka, co pracuje 24/7 a bude si do mě moct zasunout, kdy se mu zachce, ale mýlil jsem se- Vůbec mě tak nebral,... bral mě jako člověka a byl první, kdo mi dal nějakou naději! No a já se do něj zamiloval..." povzdychnul jsem si. Jungkook mě propaloval svým pohledem i přestože jsem mu tohle říkal několikrát- No radši budu pokračovat: ,,Konečně jsem se cítil šťastný a vím že Jin byl se mnou také šťastný,... jenže naše pohádka dlouho netrvala- jednou jsem takhle šel večer domů a viděl jsem něco, co jsem neměl. Yoongi zrovna někoho zavraždil a já byl svědkem. Kdyby tam nebyl Jungkook, už jsem dávno mrtvý!" usmál jsem se Na Kookieho a dal mu letmou pusu na tvář. ,,Yoongi mi vyhrožoval, že když neudělám, co chce, zabije osobu, kterou miluju nejvíce. To jsem prostě nemohl dopustit! Jenže když se z vás stane mafián, vaše pocity se vytratí. Navíc jsem vyrůstal v děcáku a moc pocitů jsem neměl. Poznal jsem, že už to není tak jako dřív. Jin už nebyl šťastný a já vlastně ne. Navíc jsem se více výdal více s Kookiem a... a prostě jsem to s Jinem musel ukončit. Ale nechtěl jsem, aby ho to tolik bolelo, tak jsem se s ním rozešel, tak že to vypadalo, že jsem jen nevěrná zlatokopka, ale očividně ho to bolelo ještě více." je mi do breku. Vybavily se mi všechny ty vzpomínky: Jak jsme se poprvé viděli, naše první pusa a sex, jeho vtipy out of nowhere, jak jsme se k sobě tulili, jak jsme si vyprávěli různé kravinky, procházky při západu slunce, snídaně do postele, menší hádky po kterých následovalo milióny polibků odpuštění, sledování hvěz, naše "módní přehlídky" polštářové bitvy, společné ranní sprchy a večerní vany a to vše je pryč jen kvůli tomu, že jsem byl někde, kde jsem neměl. Vstal jsem a klekl si před Jina: ,,Jinie mě je to všechno, tak líto - dal jsi mi všechno, miloval jsi mě a já tě opustil a moc ti ublížil. Vím, že mi asi jen tak neodpustíš a já to chápu, ale i tak ti chci říct, že vždy budeš mít v mém srdci speciální místečko." říkám už pomalu se slzami v očích, ale nejsem jediný, kdo má na krajíčku. Jin si mě chtěl přitáhnout do objetí, ale já vstal a přišel za Namjoonem. ,,A ty! Sakra copak nevidíš, jak je tenhle muž úžasný!" ukázal jsem na Jina. ,,Nemůže za to, co se stalo, jestli si chceš vybít svůj  vztek, tak ne na něm, ale na mně! Já jsem ten, co to způsobil! Však on ti ani nemusel říkat, co se stalo! Mohl prostě dál udržovat své tajemství! Ale on to neudělal, protože ti věří, miluje tě a je po něj důležité, aby si to věděl, protže je to část tím kým je! A co si udělal ty?! Jen si ho odkopnul! Copak chceš být jako já? Bezcitná svině, co po jednom škobrtnutí začne šikanovat lidi? Sakra vzpamatuj se a uvědom si-" křičel jsem víc a víc, žr nakonec ke mně Jungkook a Jin přiběhli, aby mě od něj odtáhli. Mám takový pocit, že jsem mu možná způsobil trauma a sobě vyřval hlasivky. Podíval jsem se na všechny ostatní.
  ,,To je tak smutná love story. Škoda, že ty a Jin nejste spolu." pověděla Sen celá v slzách. Hobi jí držel v objetí a hladil po vlasech. Jsem zvědav, co prozradí jejich příběhy.
  ,,Žádná škoda... Je to už dávno... teď jsem s Kookiem, kterého nejvíce miluju. Miluju ho více než jsem kdykoliv miloval Jina- Jsem s Kookiem moc šťastný a spokojený!" usmál jsem se na svou lásku. ,,Awww nápodobně miláčku!" vypískl Kookie a políbil mě na rty. Koutkem oka jsem zahlédl, jak je Jin smutný. On teď nemůže říct, že je šťastný s Namjoonem. Nechápu jak ho ten kluk mohl opustit! Jin mu nic neudělal. Je mi Jina líto- ale já to asi nijak neovliním.
  ,,Chci slyšet tvůj příběh-" vyzval Namjoon Jina.

Hello my Dreamers,
Tak co myslíte? Budou Namjin potom všem spolu? Co říkate na příběh Juna? Doufám, že se vám fanfikce líbí~

Vaše Sen💜

I Love You [vmin]Kde žijí příběhy. Začni objevovat