Varoval jsem tě...

31 4 0
                                    

(💎 Upozornění: Následující obsah nemusí být příjemný osobám se slabšími povahami. Tento díl obsahuje sprostá slova, nechutné výrazy a spousty dalšího. 💎)

(💎 Upozornění číslo 2: Kapitolka nemusí být příjemná osobám mladším 15ti let. 💎)

Jimin's pov:

Začínám s připravováním pokoje... Uuu fakt fuška... Musel jsem sem dát novou postel (no novou... je z jednoho pokoje pro hosty) a taky připravit různé... ,hračky' Šel jsem spát až kolem půlnoci, ale i přesto jsem se vzbudil v sedm ráno. Nasnídal jsem se a pak se vydal za Taem. Vypadá tak roztomile když spinká🥺 Chci ho jen pro sebe🥺 Usmál jsem se a vrátil se do svého pokoje. Následující hodinu jsem strávil dalšími přípravami: Ranní hygiena, dokonalý outfit a taky make-up. Mezitím se Taehyung probudil. Po snídani ho Minho zavedl do pokoje číslo 8... Otevřel jsem dveře. Tae seděl na židli, ovšem byl k ní přivázaný - připomnělo mi to jak byl přivázaný v lese... i teď má roubík a pásku přes oči. Zamknul jsem a klíč posunul na druhou stranu. Jediný, kdo nám můžete teď otevřít je Minho. Přiblížil jsem se k Taehyungovi. Opatrně jsem mu sundal pásku... Jeho očka... leskne se v nich strach a taky slzy...
,,Brý ránko, Tae." usmál jsem se a vyndal mu roubík. Chystá se něco říct, ovšem já mu položil prst na ústa.
,,Neboj, já ti neublížím... ale jestli budeš zlobit,..." ušklíbl jsem se😏
,,Tak co?" zašeptal.
,,Tak ti ublížím." řekl jsem rozhodně a pokladil ho po tváři.
,,A co se mnou jako hodláš dělat?" zněl naštvaně, ale zároveň velmi vyděšeně a zranitelně.
,,Trochu si pohrajeme😏" olíznul jsem si rty. ,,Já jsem kocourek," pohledem jsem ukázal na svůj outfit: černý krop top s krátkým rukávem a mini kraťásky na kterých je připevněný ocásek. Ještě to doplňuje krajka a čelenka s oušky. ,,a ty si malá nevinná kočička🥺😏" Tae vypadal hodně zaskočeně.
,,Jimine, já to nechci." dostal ze sebe když mu konečně došlo, o co mi jde.
,,Donutím, tě abys to chtěl." řekl jsem, co nejvíc hot hlasem. Všiml jsem si, že ho to přivedlo do rozpaků. Ztěžka polknul a já si sedl na židli naproti němu. Bože,... už jsem si přece nařídíl, že to dělat nebudu! A navíc je to malý roztomilý Tae🥺 Kašlu na to, dneska ho tvrdě ošukám ať chce nebo ne! Asi mě pak bude nenávidět, ale to je mi teď celkem ukradený... jsem docela horny z toho jak je přivázaný k židli a nic s tím nezmůže. Asi minutu jsem si ho jen prohlížel s perverzním úsměvem. Jeho to ale začalo nudit - to jsem taky předpokládal - a proto jsem rozjel svou show. Olíznul jsem si rty a stáhnul si svoje mini kraťásky.. nemám pod nimi spodní prádlo... Na jeho reakci se radši dívat nebudu... Rukou jsem přejel po svém už trochu vzrušeném penisu. Po chvilce (která trvala asi tak vteřinu) jsem se začal uspokojovat. Hlasitě jsem vzdychal... jeho jméno. Vzdychal jsem ho tím svým hot, ale zároveň roztomilým hlasem.
,,Bože Taehyungu,... já-" cítil jsem, že budu tak jsem vstal a přešel k němu.. tak aby mu to vystříklo přímo do obličeje. Tvářil se... no řekněme, že má teď hodně smíšené pocity 🤣 cute🥺 ale když jsem pohledem sjel k jeho teplákům... 😳 Jaj je horny z toho že mě sledoval... čas na to vyřešit jeho problémek. Usmál jsem se😏 a rozvázal mu nohy... nebránil se... to mě celkem překvapilo... kdyby mě někdo chtěl znásilnit asi bych se o to snažil... Mýlil jsem se, když jsem mu rozvázal ruce, jednu mi vrazil... Moc silnej není... Rozeběhl se ke dveřím. Pokoušel se je otevřít, ale když zjistil, že to nejde rozbrečel se. Počkat on se rozbrečel? On pláče? Jo on sakra sedí na zemi a pláče! Děláš mi to těžší a těžší, Taehyungie. Kleknul jsem si k němu. Chtěl mi vrazit další facku, ale já byl rychlejší. Dostal druhou od dveří. Jsem mu říkal, že nemá zlobit... Popadl jsem ho za zápěstí a dotáhl ho k posteli.
,,N-nech mě b-b-bejt, prosím." žadonil se slzami v očích. Aniž by s tím mohl něco udělat, svlékl jsem ho. Je na něm hodně poznat, že je shy🙈 awww🥺 ale přesto mě nechá abych se na něj díval. Proč?
,,Jsi nádherný," to on opravdu je a to i přes ty jeho jizvy. Nic neříkal jen brečel. Nandal jsem si kondom a potřel sebe i jeho lubrikantem. Tváří se tak ublíženě🥺 já nemůžu🥺
.
.
.
Ne, nesmím se nechat ovlinit, protočil jsem nad jeho chováním očima a povalil ho, takže jsem byl nad ním. Ušklíbl jsem se a tvrdě do něj vniknul. Tae zakřičel bolestí. Hned jsem začal přirážet. Nelíbilo se mi, že křičí bolestí a tak jsem své rty přitiskl na jeho. Překvapilo, že hned spolupracoval... Líbá nádherně a celkem vášnivě... A zapojil jazyk... Wow, Taehyungu ty se nezdáš. Zrychlil jsem tempo a on mě kousnul do rtu. Možná bych měl spíš zpomalit... vůbec se mi nechce, ale... Bože je to můj malý Taehyungie🥺 nechci mu ublížit🥺 Ovšem on reagoval jinak než jsem čekal: ,,Nezpomaluj... chci víc." zavzdychal a uchopil svou chloubu do ruky a začal si honit. Tak trochu to nepobírám, ale je mi to jedno... zase jsem přidal na tempu a donutil ho vzdychat moje jméno.
,,Tam!" aaa trefil jsem se do jeho citlivého místečka. Svoje přírazy jsem ještě více zrychlil a zaměřil je na to dané místo. Taehyung sevřel prostěradlo tak pevně až ho roztrhl... Plesknul jsem ho pořádně po prdeli a on se s výkřikem mého jména udělal. Ještě jsem párkrát přirazil a udělal se taky. Svalil jsem se na postel vedle něj a políbil ho na spocené čelo. Chvíli mu trvalo než to rozdejchal. Jsem na sebe pyšný? Jo i ne...
,,Jimine?"
,,Hm?"

Hello my Dreamers,
Já vím.. hrozná kapitolka🙃 Nemusíte mi to psát, vím to i bez vás🙃

Vaše Sen💜

Ps: Ano Sen zase ,,usekává konec"🙃

I Love You [vmin]Kde žijí příběhy. Začni objevovat