(💎 Upozornění: Následující obsah nemusí být příjemný osobám se slabšími povahami. Tento díl obsahuje sprostá slova, nechutné výrazy a spousty dalšího. 💎)
Jimin's pov:
The Dreamer💜
Les? Proč les?Jiminie💗
Prosím🙏🏻The Dreamer💜
Fajn🙄🤣 Tae kdysi bydlel u jednoho lesaJiminie💗
Vážně? Kde to je?The Dreamer💜
Nemám tušení... nevím, kde Tae kdysi bydlel🤷🏻♀️
Ale že jsi to ty, tak to zkusím najít😊Jiminie💗
Díky, Jsi zlatíčko❤Snad to najde🥺 Potřebuju Taeho vidět.
Yoongi's pov:
Jun mi před chvílí řekl, co plánuje na zítřek. Vůbec se mi to nelíbilo, ale možná... možná, že si to Tae zaslouží. Potom, co jsem mu vše provedl... vždyť on se ke mně i přesto vše snažil chovat hezky... zaslouží si mít kamaráda jako je Jimin... i když se mi to nelíbí... Podíval jsem se na Taeho, který ležel na své posteli. Snažil se přede mnou nebrečet...
Yoongiho vzpomínka číslo 1:
Půl roku po autonehodě,Taehyung mě dnes pěkně naštval... Měl jen uklidit celý dům kvůli náštěvě,... jenže to nestihnul a pak si ještě neodpustil ty své pitomé poznámky...
,,Co to mělo znamenat!?" vyprskl jsem na něj když hosté odešli.
,,Nevím, co tím myslíš." nechápal.
,,Jo tak ty nevíš..." pronesl jsem sarkasticky. Jen se ušklíbl. Kouknul jsem na Juna, který nás pozoroval. Kývnul jsem na něj a on došel k nám.
,,Pořád se nechceš omluvit?" vybízel jsem ho.
,,A za co bych se jako měl omlouvat?!"
,,Fajn, jak chceš... June víš, co máš dělat." vrátil jsem do svého pokoje. I přes zavřené dveře jsem slyšel Taeho tlumené výkřiky... Může si za to sám...Jo, zaslouží si někoho jako je Jimin, ovšem najde ho Jimin v tom lese? Jestli ano... je to pravé přátelství a já Taeho nechám jít... jestli ne, nechám si ho a už ho nepustím...
(💎 Že by se u Yoongiho ozvaly výčitky svědomí? 💎)
Jimin's pov:
23:40
The Dreamer💜
Tak už jsem to našla😊Jiminie💗
Vážně? Kde to je?
ČTEŠ
I Love You [vmin]
FanfictionCo se stane když Jimin zachrání ubohého kluka před šikanou-? Boy x Boy Vedlejší ship(y) 24.9.2021 - #4 Vmin 11.5.2022 - #1 Jun🥳 30.5.2023 - 1k reads 🥳