(💎 Upozornění: Následující obsah nemusí být příjemný osobám mladším 15ti let! 💎)
Jimin's pov:
Vzhledem k tomu, že už jenom zbývám já, Tae a Jungkook a můj příběj je dost propojený s tím Minhovým, asi je řada na mně. ,,Můžu teď já-?" zeptal jsem se a všichni mi to schválili. Podíval jsem se na Taeho, který se ke mně tulil a byl z toho všeho na pokraji slz.
,,Neboj se~" zašeptal jsem mu do ouška a dal mu něžnou pusu na tvář. Tae se postupně začal uvolňovat v mém objetí.
,,No tak můj příběh-" ne že bych ho už tak tisíckrát neříkal. ,,měl jsem hezké dětství, ale nikdy jsem s rodiči netrávil tolik času a po patnáctých narozeninách už jsem je výdal maximálně dvakrát do roka. Hodně lidí mě šikanovalo a já jim platil, aby toho nechali, ale to se nestalo.
Nakonec jsem si vybudoval určitý respekt a tak jsem jim platil, aby šikanovali někoho jiného - díky tomu se ze mě stal mafián. Otevřel jsem vlastní bordel, který jsem následně zapálil. Chtěl jsem začít znovu normální život, ale to jsem ještě netušil, že si otevřu u sebe doma mučírnu - se stává no-" zasmál jsem se tomu a Yoongi se mnou - asi moc dobře ví o čem mluvím, když říkám, že se některé věci stanou aniž bychom chtěli. ,,Nakonec jsem ale i s tím přestal a to poté, co mí lidé mučiki pana Min WonShika - bylo to tak kruté až jsem se z toho málem složil když jsem to viděl. Ale začal jsem žít zase normální poctivý život, teda nevím jak moc normální, stále se ve mně skrývá část mého já, která by nejradši lidi jen mučila. Občas se prostě neuhlídám, ale snažím se." usmál jsem se a vyzval Taeho, aby pokračoval, ovšem byl na tom podobně jako Minho a tak pokračoval nejdříve Jungkook-Jungkook's pov:
,,Nikdy jsem neměl, tak hezké dětství jako ostatní obyčejné děti, ale mám staršího brášku, který mě před vším vždy chránil, pomáhal mi a já mu za to jsem neskutečně vděčný! Vlastně mě vychoval-" podíval jsem se na Yoongiho se svým typickým králičím úsměvem. ,,Ovšem i na něj toho bylo hodně a musel se ze mě stát mafián. Nevyčítám mu to, není to jeho chyba. Navíc díky tomu jsem poznal Juna-" tentokrát jsem se koukl na svého přítele a věnoval mu vzdušnou pusu. Usmál se na mě a přitáhl si mě do polibku~ Dobrý nemusí mě líbat před tolika lidmi. Ale co už do polibku jsem se zapojil. On je můj dokonalý princ. I přesto čím jsme si prošli jsme stále schopni milovat jeden druhého.
,,Tak já budu pokračovat-" ozval ye Tae.Taehyung's pov:
Vůbec se mi nechtělo, ale věděl jsem, že tu mám Jimina.
,,Zvládneš to kotě-?" ujišťoval se a sevřel moje ručičky.
,,Jo neboj se-" zazubil jsem se na něj a více se uvolnil.
,,Víte ani můj příběh nebyl tolik zajímavý, prostě jsem byl jen obyčejný kluk. Měl jsem rodinu a kamarády- až do toho osudného dne, kdy jsem o to vše přišel. Stala se velká autonehoda, což většima z vás ví. V nemocnici jsem byl hodně naštvaný a prahl jsem po pomstě, s kterou mi nakonec pomohl můj nevlastní bráška Yoongi - poznal jsem ho ten den. Nevím jestli za to být vděčný nebo ne- Hodně mi společně s Junem a občas i Jungkookem ubližovali a jediná má naděje byl slavný Park Jimin, kvůli kterému jsem se rozhodl nespáchat sebevraždu a když jsem ho pak poznal, oni se začali chovat jinak, tak nějak soucitně jakoby věděli, co je to láska. Což tedy vědí když jsou spolu, ale taky mi to mohli říct, dozvídám se to až teď-" vyčetl jsem jim. ,,Taky už chci žít normálně, nechci žít ve strachu, že mě zase zmlátí! Chci cítit lásku, prosím-" koukal jsem se přesněji na Yoongiho a taky na Juna a Jungkooka, ale ti se stále něžně líbali - možná by měli zalézt do nějakého pokoje.
,,Je mi to vše líto Tae, věci se občas stanou - ale teď si s Jiminem šťastný ne-?" vypadlo z něj a já se na svého přítele zakoukal. Je tak nádherný a to jsem si vždy myslel, že to bude jen platonická láska.
,,Ano a moc~"Hello my Dreamers,
Oficiálně se dostáváme ke konci 0.0
Čekají nás ještě epilogy, ale jinak nic víc :((
Bude mi to chybět-Vaše Sen💜
Pro více informací sleduj můj instagramový účet @just._.sen
Slova: 729
ČTEŠ
I Love You [vmin]
FanfictionCo se stane když Jimin zachrání ubohého kluka před šikanou-? Boy x Boy Vedlejší ship(y) 24.9.2021 - #4 Vmin 11.5.2022 - #1 Jun🥳 30.5.2023 - 1k reads 🥳