Hračka za 55 000 000₩

48 4 3
                                    

(💎 Upozornění: Následující obsah nemusí být příjemný osobám se slabšími povahami. Tento díl obsahuje sprostá slova, nechutné výrazy a spousty dalšího. 💎)

Jin's pov:

  ,,Zjistil jsem, že mám bratra..." dostal ze sebe Jun.
  ,,Hm?" nechápu, co tím myslí...
  ,,Nepůjdem k tobě?...je tu zima..." jasně že je tu zima když je polovina ledna a je po desátý večer...
  ,,Můžem, ale Joon se vrátí kolem půlnoci." upozornil jsem ho a vydal se zpátky k nám domů.
  ,,Joon?" nechápal. Ajo, já mu ho vlastně nepředstavil... A proč bych taky měl? Já a Jun to už je hooodně dávno... Naposledy jsem ho viděl tak před... Kdy jsem ho vlastně viděl naposledy? Tak před pěti, čtyřmi lety? Sice jsme zůstali v kontaktu přes ig, ale....
  ,,Můj přítel," vysvětlil jsem.
  ,,Aaa jasný," zněl zklamaně. Proč? Protože jsem se konečně usadil a přestal šukat levný děvky jako je on? Ale hezký to s ním bylo, ne že ne... Ale zatímco já se zamiloval do něj, on se zamiloval do mých peněz...

Jinova vzpomínka číslo 1:
Před asi pěti lety,

  Nejsem pyšnej na to, co právě teď dělám, ale... já sex prostě potřebuju! Stál jsem v jakési hale,... no vlastně v bordele prostě... V bordelu nejsem poprvé, ale zrovna v tomhle ano.
  ,,Tak jste nakonec přijel," promluvil sladkým, ale přesto přísným tónem, týpeček v černém. Wooow má úžasnej hlas🥰😏
  ,,Ano, kde najdu vašeho šéfa?" nevím jestli chci ztrácet čas s někým jako je on. Ano má úžasnej hlas, ale... ani do obličeje mu vidět není... co když mě znásilní???
  ,,Čumíš na něj, debile." oh shit...
  ,,Aha," na víc slov jsem se nezmohl.
  ,,Po telefonu, jste prý nespecifikoval, koho přesně hledáte." jde rovnou k věci... to je trochu rychlý. Čekal jsem, že se aspoň představí nebo tak něco... a ještě mi nadává. On asi netuší, kdo jsem? Já jsem kurva Kim Seokjin, jsem sakra bohatej a velmi váženej člověk v Jižní Korei....... Takže jsem vlastně rád, že je tenhle bordel na okraji města😌
  ,,Ne to ne, ale musí to být kluk."
  ,,Aaa takže jste gay." vyvodil si z toho. To je pravda, ale... co kdybych ho kupoval pro svou kámošku?
  ,,Pojďte tedy za mnou do druhého patra," vyzval mě. Následoval jsem ho. V druhém patře bylo hodně pokojů. Postupně jsme do každého nakoukli. Všechny byli jinak vyzdobené a hlavně tam byl pokaždé jiný kluk. Většina z nich byla potetovaná, měli obarvené vlasy, piercingy, a vyzývavé oblečení. Ani jeden z nich se mi nelíbil...
  ,,Tak to byli všichni, pane." řekl mi ten týpeček po návštěvě posledního pokoje.
  ,,Opravdu?" nechci jít domů s prázdnou...
  ,,No je tu ještě jeden, ale nemyslím si, že se vám bude líbit... A nebo možná jo." divně se ušklíbl. Zavedl mě až do posledního čtvrtého patra a až k posledním dveřím. Ztěžka jsem polknul. Tohle patro vypadá... úplně jinak než ty předchozí... není tak barevné, je úplně temné... Narozdíl od těch ostatních dveří, tyhle musel odemknout speciálním klíčem. Začínám se bát, kdo za nimi bude... Ovšem všechen strach ze mě opadl když jsem spatřil roztomilého klučinu, neměl tetování ani piercingy ani obarvené vlasy a ani vyzívavé oblečení. Ale byl celkem vysoký a taky jeho výraz... vypadal poněkud vražedně... Ale je dokonalej.
  ,,Beru ho," usmál jsem se.
  ,,Opravdu?" týpeček se tvářil: Wtf bro máš fakt divnej typ...
  ,,Jo," ujistil jsem ho.
  ,,Fajn, jmenuje se Wen Junhui, letos mu bude devatenáct. Poslouchá na slovo, ale jen toho, kdo nabídne nejvíc." informoval mě. Jen jsem přikývnul. ,,Chcete si ho vyzkoušet?" zajímalo ho. Vyzkoušet? Jak jako? Nechápu jak to myslí a tak jsem to zakývaním hlavy odmítl.
  ,,Dobře tedy,... stojí 55 000 000₩." uuu čekal jsem, že bude stát hodně, ale ne až tolik.

(💎 55 000 000₩ = něco málo přes milión 💎)

  ,,Beru," přijal jsem nakonec... Peněz mám dost... více než dost. Přiblížil jsem se k němu a s úsměvem se mu podíval do tváře... je... dokonalý🥺 a jen můj🥰 Vrátili jsme se zpět do přízemí. Vyřídili jsme všechno potřebné a pak jsem společně s Junhuien odešel.

Konec Jinovi vzpomínky

  Dostali jsme se k nám domů.
  ,,Zuj se, prosím" zarazil jsem ho když už se chystal v botech do obýváku.
  ,,Hm? U tebe jsem se nikdy nemusel zouvat..." podivil se.
  ,,Jo, ale tady nejsi u mě, ale u Jina a Joona... nemá to rád, tak se koukej zout." pronesl jsem trochu jedovatě.
  ,,Fajn," zakoulel očima, ovšem boty si poslušně sundal stejně jako já. Posadil jsem se na gauč a hlavou mu pokynul, aby udělal totéž. Když se tak stalo, položil jsem mu otázku: ,,Jak jsi to myslel s tím bratrem?"
  ,,To mi ani nenabídneš vodu nebo tak něco?" tváří se naštvaně. Proč?
  ,,Ne," řekl jsem rozhodně. ,,A přejdi k věci." procedil jsem mezi zuby. Zase protočil očima. ,,Ty víš o mém dětství," začal. Jen jsem přikývnul. Jeho rodiče ho nechtěli a dali ho do dětského domova. Pamatuju si jak mi to tehdy říkal. Brečel mi u toho v náručí - To bylo poprvé, co jsem ho viděl plakat a očividně i naposled.
  ,,Řekněme, že jsem našel svůj rodný list, byla tam napsaná má matka - Lee Sunhee." jakmile řekl to jméno, vyskočila mi v hlavě právě ona. Lee Sunhee je velmi slavná herečka.

(💎 Btw Lee Sunhee opravdu existuje - píše písničky a sama nějaké vydala❤ Narodila se 12.12.1964. Sice je to songwriter, ale tady budeme dělat, že je to herečka😉🤫 A předem se jí moc omlouvám za to, jakou zrůdičku z ní udělám😔😅 💎)

Její syn byl Lee Minho... ano byl,... před asi šesti lety záhadně zmizel. Po několika týdnech pátrání byl prohlášen za mrtvého.
  ,,Lee Minho, ale přece," už jsem se mu to chystal říct, jenže on mě hned přerušil: ,,Nezmizel... pracoval pro toho týpečka, u kterého jsi mě koupil."
  ,,Cooo?" nemůžu uvěřit, že někdo jako Minho by pro něj pracoval. Byl to velmi nadaný člověk, co tak vím. Rozhodně u toho zmrda není dobrovolně.
  ,,Mimochodem... asi jsem ti to měl říct už dávno, ale ten týpeček je... Park Jimin." vypadlo z něj.
  ,,COŽE?!" to nemyslí vážně nebo jo? Park Jimin a uhm majitel bordelu? Ne to asi těžko. Vždyť je to takový andílek. A o Taeho se dobře stará - tipuju z jejich insta příspěvků.
  ,,Myslím to vážně,..." s Junem jsem strávil spousty času a poznám když lže... Ježíši, co když provede něco Taehyungovi???

(💎 Mini spoiler: No si teda piš, že provede🙃 💎)

Musím se s Taehyungem sejít!

Hello my Dreamers,
K téhle kapitolce asi ani není, co napsat😅 Dostáváme se k tolika zápletkám😅 Nicméně v další kapitolce se objasní pár věcí, ale ne moc😅 a taky Jinovi trochu rupnou nervy😬

Vaše Sen💜

I Love You [vmin]Kde žijí příběhy. Začni objevovat