(💎 Upozornění: Následující obsah nemusí být příjemný osobám mladším 15ti let! 💎)
(💎 Ano opravdu se sama autorka objeví v příběhu- 0.0 💎)
Sen's pov:
,,A co tvůj příběh-?" zeptal se mě z ničehonic Yoongi po nějaké chvilce ticha- Tohle jsem teda nečekala a jenom celá překvapená jsem odpověděla: ,,Můj příběh-? Není nijak zajímavý... obyčejná dívka, co jen snila o tom, že chce být doktorkou-" jistěže se v mém životě událo spousty zajímavých věcí, ale nebylo to jako u nich - to oni byli bad guys ne já- Chápu proč ty věci dělali, ale vzhledem k tomu, že si nejsme blízcí - viděla jsem se jen s Taem a Jiminem a taky párkrát s Namjoonem a Jinem, ale jinak vůbec. Vlastně ani nechápu proč mě Yoongi pozval- Možná kvůli tomu, že jsem přítelkyně Hobiho- Nebo-... já nevím.
,,Hoseokův příběh je podobně nudný, tak ho můžeme přeskočit-" zasmála jsem se, ale nikdo jiný ne. Teda až na Hobiho, ale poznala jsem, že to udělala spíše jen abych se necítila tolik trapně-
,,Neřekl bych, že máme nudné životy, ale lidi fakt nezabíjíme-" podotkl stále s předstíraným smíchem. Díky bohu, že mám za přítele někoho takového.
,,Tak co kdyby nám pověděl něco Minho-" vyzval ho jeho bratr Jun.Minho's pov:
Já a mluvit před lidmi? A tolika lidmi-? A ještě více jak polovinu z nich ani neznám-? ... Dřív bych to možná zvládnul, jelikož by mi matka pohrozila trestem, ale když mě Jimin od ní zachránil, uzavřel jsem se sám do sebe. Nebyl tak hrozný jako ona, ale i on mě bral jen jako sluhu - časem teda i jako kamaráda, ale jedna jediná chyba - přesněji ten polibek - to vše pokazila a zase choval, tak jak se choval. Nakonec mi to, ale nevadilo, byl jsem rád, že mě zachránil a já se do něj mohl zamilovat, jenže pak přišla Jihyo, která momentálně přerušila tok mých myšlenek tím, že promluvila: ,,Víte, Minho nikdy moc nemluvil... teda ne před tolika neznámými lidmi- neměl to zrovna v životě jednoduché... Jeho matka ho jen týrala, vyhrožovala mu smrtí a najímala si lidi, co mu dokázali fyzicky i psychicky ublížit. Já jsem byla jeho věrná kamarádka, ale dost jsem potřebovala peníze a když jsme pak spolu začali chodit, spala jsem i s jinými - moje maminka potřebovala operaci. Nidky jsem na ní neměla dostatek peněz." nechápu, že se u toho nerozbrečela. Obdivuju, že dokáže říct, kdo vlastně je bez toho aniž by se za sebe styděla a to je to děvka- Možná to bude tím, co zažila. ,,Samozřejmě, že jsme se pak rozešli. Moc jsem plakala, jelikož to byl první kluk, na kterém mi opravdu záleželo a chtěla jsem, aby nám to vydrželo déle-" při těhle jejích slovech mé tváře trochu zrůžověli - i já si tehdy přál něco víc, jenže... ,,jenže ne všem osud přeje a i naše dokonalá pohádka skončila. Minha nakonec zachránil Jimin. Nevím přesně, jak ale postavilo spolu bordel, a protože jsem stále sháněla peníze, začala jsem v něm pracovat, jenže jsem tam zkejsla navždy dokud se ti dva ho nerozhodli zapálit. Nikdo kromě jich to neměl přežít, ale Minho mě nakonec zachránil. Jsem mu za to vděčná, jelikož po tolika zkušenostech vím, že mám navíc než být jen nějaká obyčejná špinavá děvka. Pracuju teď jako služka u Jimina, ale nechci, aby se tam se mnou zacházelo jako s nějakou catgirl, což se vlastně ani neděje- Momentálně si dodělávám školu a chtěl bych být zdravotní sestřičkou~ Ve škole se mi daří a já si konečně více věřím! Mám sama sebe ráda-" usmálq se na všechny a já nevěřil svým uším. Kéž bych byl aspoň z poloviny, tak silný jako ona. Sen začala nadšeně tleskat a státní se k ní přidali.
,,No tak Minho pověz nám něco o sobě- jsem teď tvůj brácha a mně to říct můžeš~" povzbudil mě Jun. Ale i přes další naléhání jsem se nenechal přemluvit- Jihyo už toho řekla více než dost si myslím! Navíc nemyslím si, že je to naposled, co se s těmihle lidmi vidím-Hello my Dreamers,
Trošku kratší kapitolka, ale příště bude velké finále Vminkook~
A pak už se dostaneme ke konci :((
Aish tahle fanfikce mi bude chybět-
Nicméně myslíte si, že se fakt s nimi nevidí naposled-?Vaše Sen💜
Pro více informací sleduj můj instagramový účet @just._.sen
Slova: 710
ČTEŠ
I Love You [vmin]
FanfictionCo se stane když Jimin zachrání ubohého kluka před šikanou-? Boy x Boy Vedlejší ship(y) 24.9.2021 - #4 Vmin 11.5.2022 - #1 Jun🥳 30.5.2023 - 1k reads 🥳