My už se známe?

59 6 4
                                    

(💎 Upozornění: Následující obsah nemusí být příjemný osobám se slabšími povahami. Tento díl obsahuje sprostá slova, nechutné výrazy a spousty dalšího. 💎)

Jimin's pov:

Jídlo bylo naprosto dokonalé, tak jako vždy... Ještě jednou jsem poděkoval a vrátil se do svého pokoje. Tuhle situaci musím vyřešit... Možná bych měl napsat i těm jeho současným kamarádům. Tentokrát jsem se, ale rozhodl, že jim radši napíšu zvlášť... přece jenom... no, mám z nich takový divný pocit... Komu napíšu první?

@park_.jimin = Jiminie💗
@junhui_1996 = Junhui

Jiminie💗
Ahoj

Odpověděl asi po pěti minutách...

Junhui
Ahoj
Proč mi píšeš?

Jiminie💗
Chtěl bych si s tebou promluvit o Taehyungovi...

Junhui
Jaj aha a já už si myslel, že pro mě máš nějakou další prácičku

Jiminie💗
?

Junhui
Ty si mě nepamatuješ? Ok...

Kdo to sakra je?......

Jiminie💗
Měl bych?

Junhui
Idk... ale chápu asi jsem se mezi všemi těmi týpky ztratil, co?

Už mi pomalu, ale jistě začíná docházet, čím na to vším naráží, ale ano má pravdu... ztratil se mezi všemi těmi týpky ... takže stále nemám tušení, kdo to je...

Jiminie💗
Tak nějak

(💎 Menší vsuvka: Jste si jako vážně mysleli, že Jimin nemá žadné tajemství? V kapitolách jsou schované menší indície, kterých si pravděpodobně nikdo nevšiml, takže vám je teď odhalím abyste příběh chápali😊: Indície číslo 1, Proč Jimin říkál Taehyungovi, aby neotvíral zamčené dveře? 2, Co Jimin a jeho ,,jednorázovky"? No a v neposlední řadě tu máme 3, Proč mu jméno Junhui připadalo povědomé? 💎)

Junhui
Povím ti jedno tajemství

Jiminie💗
Povídej

Junhui
Pamatuješ si toho týpka, co jsi asi tak před rokem a půl vyzvednul v nemocnici a pak ho asi měsíc mučil?

Jiminie💗
Jo...

A najednou mi to došlo...

Jiminie💗
Byl to Min WonShik, že ano?

Junhui
Přesně tak

Jiminie💗
A dál?

Junhui
Více ti nepovím...

Jiminie💗
Fajn🙄
Musím se sejít s Taehyungem

Junhui
Good luck😊

Jiminie💗
Pomůžeš mi?

Junhui
Proč bych měl?

Jiminie💗
Ze staré známosti...
A taky ti zaplatím...

Junhui
Jak jako ze staré známosti? Vždyť si mě napamatuješ... jen víš, že jsem pro tebe pracoval...
Ale peníze beru, kolik?

Jiminie💗
Řekni si

Junhui
52 000 000₩

(💎 něco málo přes milión 💎)

Jiminie💗
Tak to je skoro zadarmo😁🤣 fajn platí😊

I Love You [vmin]Kde žijí příběhy. Začni objevovat