Kamarádi? Ne!

50 6 2
                                    

(💎 Upozornění: Následující obsah nemusí být příjemný osobám se slabšími povahami. Tento díl obsahuje sprostá slova, nechutné výrazy a spousty dalšího. 💎)

Taehyung's pov:

Jiminie💗
Žádné sbohem, přece se ještě uvidíme nebo ne?😳🥺

Brečel jsem do polštáře. Nebudu lhát, jsem rád, že on to napsal první, celkem mi to usnadnil, ale i tak to moc bolelo. Pravě jsem svému crushovi řekl, že se nesmíme výdat... Lámalo mi to srdce...
,,Hádám, že už jsi mu to napsal..." odhadoval Yoongi když vešel do mého pokoje a viděl mě zabořeného do polštáře.
,,Vzchop se, pojedeme do jedné čínské restaurace." sednul si na postel a začal mě hladit po zádech. Nezmohl jsem se ani na slovo, jen jsem se posadil a brečel mu do hrudi.
,,A to oblečení..." svou větu nedokončil, věděl že je to pro mě těžké...
,,J-já v-vím... u-ž h-h-ho na seb-be ne-vezmu." dostal jsem ze sebe.
,,Přesně tak a.... spal ho." poslední dvě slova zašeptal.
,,A ne-m-můžu s-si ho n-nech-at?" i přestože jsem předem znal jeho odpověď, musel jsem se zeptat.
,,Taehyungu, o tom už jsme jednou mluvili." zavrčel na mě a vydal se na odchod.
,,Za pět minut vyrazíme." řekl a lehce za sebou práskl dveřmi.

Taeho vzpomínka číslo 3:

Už je to více než tři týdny od smrti těch lidí. Všechny svoje věci už mám dávno u nevlastního bratra, ,,přítele" a Juna.
,,Dnes jim to řekneš." nakázal mi Yoongi. Vůbec se mi do toho nechtělo, ale bude to tak lepší. Navíc bych jim stejně nedovolil se bavit s několikanásobným vrahem...
Odpoledne jsem si domluvil sraz se svými dlouholetými a věrnými kamarády... Sešli jsme se v parku... Chodívali jsme sem poměrně často... Tohle bude bolet, tak moc to bude bolet...
,,Jsi v poho Tae?" řekl na místo pozdravu Hobi - můj nejlepší kamarád. Asi jsem vypadal hrozně...
,,Jedl jsi něco?" zajímal se Jin.
,,Spal jsi?" zeptal se Namjoon. Nádech, výdech: ,,Je mi to moc líto, ale protože mi na vás záleží, už se nesmíme výdat. Mám vás moc rád. Jen se vás snažím ochránit." rychle jsem každého z nich objal a rozběhl se pryč. Zastavil jsem se až ,,doma".

O sedm hodin později... 23:00

,,Tak co? Připraven?" ptal se mě Jun. Nebyl jsem na to vůbec připraven, ale přikývnul jsem... Některé věci se seběhnou tak rychle: Můj starý dům, uvnitř svázaný pan Min WonShik, oheň a útěk... Ještě předtím než jsme se schovali v nedalekém lese, hodil jsem do plamenů mikinu Hobiho... Yoongi řekl, že mi to na něj pomůže zapomenout... a pak zase útěk...
,,Yoongi, co tam dělal váš táta?!" vykřikl jsem na něj když už jsme byli ,,doma". Pohledem jsem přejížděl z Yoongiho na Jungkooka. Jungkook vypadal stejně zmateně jako já, no a Yoongi se dal do vysvětlování: ,,Víš Tae, ty jsi mého otce nezabil..."
,,Ale jo zabil, vždyť to nemohl přežít!" nechápal jsem situaci...
,,Ježíši Taehyungu to, že mu dáš polštář na ksicht a pak mu vrazíš párkrát pěstí neznamená hned, že je mrtvej!"
,,Ale,..."
,,Žadné ale, byl jsi opilej!... Nicméně poté, co jsi ho omráčil jsem ho odtáhnul na záchody, tam si ho vyzvednul jakýsi týpeček v černém a ten ho odnesl do jeho... mučírny... Myslím si, že už trpěl celkem dost, tak jsem ho toho zbavil..." zašeptal...
,,Proč?" zašeptal jsem vyděšeně...
,,Ten parchant si to zasloužil! Od mala mě i Jungkooka šikonoval a občas nás i..." Yoongi si odkašlal a sklopil zrak. Momentálně je mi ho celkem líto i přesto jak se ke mně chová... Ty jo, ale já si vážně myslel, že jsem ho zabil... Počkat... stejně jsem ho zabil... podpálil jsem přece náš barák...
,,Kde jsi vzal zbraň?" odbočil jsem od tématu.
,,Víš... táta... mafie... šéf..." Yoongi zněl, tak nervózně...

Měl bych přestat myslet na tyhle věci... už je to minulost. Zvednul jsem se a velice nerad jsem se převlékl... Achju já si to oblečení, tak moc chci nechat... Upravil jsem si vlasy, udělal menší hygienu a vydal se za Yoongim, Jungkookem a Junem. Oběd byl poklidný, to mě trochu překvapilo...

Hello my Dreamers,
Já vím tahle kapitola je celkem zamotaná... no snad jí chápete😅 Nicméně dostáváme se k jedné mini zápletce... nebo velké zápletce?: Jakýsi týpeček v černém... Kdo to je? Nová nebo už dobře známá postava?

Vaše Sen💜

I Love You [vmin]Kde žijí příběhy. Začni objevovat