•ALERT

20.3K 764 44
                                    

Ini adalah sambungan kisah cinta Farhan Iskandar dan Dhia Irdina, dalam Mr.Hoodie Pujaan Hati.

Jadi, kalau nak baca karya kedua ni, sila baca karya pertama dahulu.

Novel Mr.Hoodie Pujaan Hati telah diterbitkan di bawah penerbitan Kaki Novel.

How To Purchase MHPH?

1. Shopee KakiNovel. Link dekat bio, boleh tekan dan swipe left sahaja.
2. POPULAR online.
3. POPULAR Bookstores berdekatan anda.

Harga pasaran RM30. Kalau shopee dapat murah sikit kot.

25 bab terawal, boleh baca di Wattpad, Mr.Hoodie Pujaan Hati. Stalk je profile penulis, nanti jumpalah tu.

Selepas baca, kalian boleh decide sendiri nak beli version novel fizikal ataupun tidak. Tiada paksaan.

Penulis juga ada terbitkan E-Book kompilasi cerpen, Roda Ferris. Juga boleh stalk di profile penulis.

Berbalik kepada Mr.Hoodie Pujaan Hati 2. Penulis ada perancangan untuk cetak (self publish)

Penulis akan sentiasa update di media sosial dari masa ke masa. Yang pasti bukan dalam masa terdekat lagi, tapi tahun ni. Jadi kalau ada yang berminat, boleh kumpul duit dulu.

Saja bagitahu awal-awal. Satu, supaya kalian tahu. Dua, agar penulis tidak malas untuk cetak secara tiba-tiba.

Itu sahaja untuk masa sekarang. Terima kasih kerana membaca, dan tidak bertanyakan soalan yang sama.

13/2/2022,
Harleen.

Behind The Hoodie | TERBITWhere stories live. Discover now