'Bayan Kwon,Bay kwon akşam yemeği için sizi bekliyor.'
"Yemicem"
'Efendim lütf-'
"Madem korkuyosun bu lanet olası evde çalışma ve beni ikiletme!"
Aptallar ondan korumalarına rağmen burda kalmaya devam ediyorlardı. tamamen salaklar ben bu lanet olası evden ve ondan kaçmak için milyon tane yol denerken bu aptallar istedikleri zaman çıkabilecek olmalarına rağmen hala buradalar.
"Sana kaç kere akşam yemeği vaktinin hiçbir sebeple atlanılmayacağını anlatmam gerek"
"Dediklerin umrumda değil, defol git burdan."
"Soul ah bebeğim neden bana karşı gelip duruyorsun.hmmm.... sonunda bu işten zararlı çıkan sen iken."
"Defol git Kwon seninle uğraşamam."
"Pekala madem böyle istiyosun,
EUN!!! Hemen buraya gel."'b-buyrun bay kwon.'
"Yeol'e söyle Doktor kim'i alıp buraya gelsin,hemen acele et."
'tmm efendim'
Doğruldum ne saçmalıyordu bu adam
" Hayır eun dur doktor falan çağırmıyosun."
"Sana durmanı söylemedim eun derhal"
'Bay kwon lütfen yapmayın.'
"Sana yapıyım mı diye sormadım,git ve emirlerimi yerine getir!!!" Konuşması bitince eun hemen odadan çıktı. Ama doktor niçin di?
Şu durumda da yapmazdı herhalde değil mi? yapmazdı yapmak istese bile buna izin veremezdim.
"Doktor niçin."
"Sence niçin sevgilim,oyun oynicaz istemiyor musun?"
"Jiyong olmaz doktor çağırma gerçekten tmm inelim özür dilerim."
Gerçekten olmaz di şu durumdayken bunu yapamazdı.beni omuzumdan tutup geri yatırdı ve dudağıma öpücük kondurdu.
"Neden olmasın bebeğim hmm şimdi dediğimi yapıyorsun ama ilk seferde dinlemeyi öğrenmen gerek, O yüzden doktor olur."
Ağlamaya başladım ve ona dolu gözlerle baktım yoksa onu ikna edemezdim.
"Lütfen Ji, hadi inelim sadece nazlanmak istedim biraz ama hemen tehdit ediyorsun."
" Bebeğim tmm ağlama ,sevgilim hadi ama özür dilerim böyle bişeyi nasıl yapabilirim hmm."
"Doktor yok demi??"
"Tabii ki yok, sana ve bebeğimize nasıl kıyarım."
"Önceden kıydığın gibi."
"Ama şimdi bebeğimiz var."
"O var diye bana bu kadar İyisin zaten.'
"Yanlışın var sevgilim ben sana hep iyiyim bana kötü davranan sensin."
' öyle mi? Beni bu eve zorla hapseden kim,evden dışarı adım atsam bana bağıran çağıran kim, beni her kaçmaya çalıştığımda bir karanlık bir odaya kapatan kim,hı cevap ver!! Beni kendini sevdirmeye zorlayan kim, ne zaman başkalarının yanında konuşsam beni aşağılayan kim, bana zorla dokunan kim jiyong!! Sence de sana kötü davranmam normal değil mi?!!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
G-Dragon 🐲 ONE SHOTS
FanfictionKwon jiyong x reader 🥇#bigbang 🥇#g-dragon 🥇#gd 🥇#kwonjiyong 🥇#minzy 🥇#daesung 🥇#chanwoo 🥇#seungri 🥇#bobby 🥇#seunghyun 🥇#jinhwan 🥇#dk