18°UNTITLED, 2014

103 5 43
                                    

Ji Yong'u asla unutamadın. Ondan sonra başkalarıyla çıktın, ama işe yaramadı. Sen ve en son erkek arkadaşın bugün ayrıldınız. Bunun olacağını biliyordun. Bir süredir onu kendinden uzaklaştırıyordun. Bugün kalbini kemiren o şarkıyı duyduğunda ondan kopmuştun. Bu şarkıyı ne zaman duysan, seninle ilgili olup olmadığını merak ederdin. O da başkalarıyla çıkmıştı. Onları biliyordun. Nasıl olmazdı ki? Hala en iyi arkadaşınla arkadaştı.

Zaman zaman sizi onunla ilgili bilgilendirirdi. Umursamıyormuş gibi yaptın ama kalbin ağrırdı. "Bütün bunlar hakkında ne düşündüğümü biliyorsun," dedi en iyi arkadaşın sana tek kaşını kaldırarak. "Ah lütfen beni aydınlat tatlım," gözlerini deviriyorsun. "Bana gözlerini devirme genç bayan. İkimiz de Ji Yong'u hala sevdiğini biliyoruz ve bahse girerim o da seni hala seviyor." "Yine başlıyoruz" diye iç çekiyorsun. "Evet, yine başlıyoruz. İkinizi de birbiriniz olmadan mutsuz görüyorum. Artık teslim ol ve onu ara."

"Beni herkesten ve herşeyden sürekli saklamak isteyen oydu. Neden arayayım ki?" Kımıldar ve kollarını çaprazlarsın. "Tanrım, ikiniz de çok inatçısınız. En azından bu ayrılık için çok üzgün değilsin madem kızımın hafta sonunun mahvolmicak." Bir sırıtış veriyorsun, "Evet, bu tatil yeri kulağa harika geliyor. Bir kaçamağa ihtiyacım var." Üç gün sonra otel odanızda bavulunuzu boşaltıyorsunuz. Balkona bakan fransız kapıları açıp korkuluklara yaslanıyorsunuz. Temiz havayı içine çekip aşağıya bakıyorsun. Zaten yüzen biri var ve sen gülümsüyorsun. Sonra nefesin kesiliyor, çünkü o yüzücüyü biliyorsun...

  Sonra nefesin kesiliyor, çünkü o yüzücüyü biliyorsun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çığlık atmadan önce elini ağzına kapatıyorsun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Çığlık atmadan önce elini ağzına kapatıyorsun. Yavaşça dönerek en iyi arkadaşının suratına bakarak gözlerini kısıyorsun. Sen pusuya düşürüldün. "Ya!"

"Ne!?" diye atlıyor. "Ne demek ne?!" Havuzu işaret ediyorsun, "Açıkla!" Senin durduğun balkona doğru yürür ve işaret ettiğin yere doğru bakar

  "Ne demek ne?!"  Havuzu işaret ediyorsun, "Açıkla!"  Senin durduğun balkona doğru yürür ve işaret ettiğin yere doğru bakar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Ah bak," diyor omuz silkerek, "Ji Yong da burada." "Sen!Onun burada olacağını biliyordun değil mi?" Senden uzaklaşıyor ve odaya geri dönüyor, "Ummm bundan bahsetmiş olabilir. Ben de gelmeyi planladığımdan bahsetmiş olabilirim."
"Ne yaptın?!" Tekrar omuz silkti, "Sen banyodayken ona oda numaranı söyleyen bir mesaj da atmış olabilirim." Yatağına çöküp ayaklarına bakıyorsun. "Ah," diyor önünüzde durarak.

"Sanırım sana tüm çetenin burada olduğunu ve bu gece tesisin restoranında yemek yiyeceğimizi söylemeyi unuttum?" "Sen güçlüsün evet amavben değilim." Ellerini tutuyor ve yüzüne doğru eğiliyor, "Evet öylesin. Onu aştıysan, o zaman bir arkadaş grubuyla akşam yemeği yemek seni rahatsız etmemelidir." Olmadığını biliyorum, olmadığını biliyor. "Yapacağın son şey olsa da ikinizi aynı masaya oturtacağım." Nasıl olduysa, çok yalvardıktan sonra, gitmeyi kabul etmenizi sağlıyor. Güzel bir akşam yemeği için hiçbir şey getirmemiştin. Böylece tatil köyü butiğine gizlice girip muhteşem bir kıyafet satın aldın.

  Böylece tatil köyü butiğine gizlice girip muhteşem bir kıyafet satın aldın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🍷

O kadar gerginsin ki kalbinin sesini kulaklarında duyuyorsun. İkiniz asansöre bindiniz. Yolculuk acı verecek kadar yavaş geçiyor. Restorana giderken topuklarınız yere basıyor. Son iki kişi sizsiniz ve garson tarafından yönetilip masaya yaklaşırken birkaç eski arkadaşınızı görüyorsunuz. Birçoğu sizi gördüklerine seviniyor. Sana sarılmak için ayağa fırlarlar ve o zaman Ji Yong'u görürsün. Ji Yong şaşırmış görünüyor. Yüzü kıpkırmızı oldu ve tekrar kapatmadan önce çenesi hafifçe düştü. Ablayla sana bakıyor ve kızarıyorsun. Sana sırıtıyor ve diğerleri gibi seni selamlamak için ayağa kalkıyor.

"Merhaba, uzun zamandır görüşmüyoruz" diyor elini sıkarken. "Evet. Uzun zaman oldu." Senin için yanına bir sandalye çeker ve sen de oturursun. Yanınızda oturuyor ve siz ikiniz sohbet etmeye başladığınızda diğer herkes birbirine bilgi dolu bakışlar atıyor. Cesaretini toplayıp "Nasılsın?"diye sordun.
"İyiyim, yeni albüm iyi gidiyor. Ve harika görünüyorsun. Sen de harika gidiyor olmalısın." Kızarırsın ve bir tutam saçı kulağının arkasına atarsın, "Sen de öyle. Yeni albümü duydum, bayıldım." Sakızlı gülümsemesiyle

"Çok sevindim. Hangi şarkıyı beğendin?" "Hepsini seviyorum ama Untitled, 2014 özel görünüyor. Gerçekten kalbini buna adamış olmalısın." Yavaşça başını salladı ve kucağına baktı, "Evet, gerçekten yaptım." Siz ikiniz yemek boyunca konuşuyorsunuz, etrafınızdaki herkese tamamen habersizsiniz. İkiniz de gülüyor, flört ediyor ve bunu neden daha önce yapmadığınızı merak ediyorsunuz. "Öhöm" arkandan duyuyorsun. En iyi arkadaşın arkanda. Kafasını ikinizin arasına sokar.

"Odaya gidiyorum. Acele etmeyin," diye göz kırpıyor ve uzaklaşıyor. İşte o zaman herkesin masadan ayrıldığını fark edersiniz. Birbirinize o kadar dalmıştınız ki, yalnız olduğunuzu fark etmediniz. "Ah!" Masanın etrafına bakıyorsun, "Sanırım gitsem iyi olacak." Ayağa kalkarken Ji Yong bileğinizi yakalar ve ayağa kalkar. "Biraz yürüyüş yapmak ister misin? Geceleri burası gerçekten çok güzel," diye gülümseyerek gözlerinin içine umutla baktı. Eli bileğinizden kayarken ve parmaklarını seninkilerle kenetlediğinde eline baktın . Yüzüne bakıp "Tamam." Birbirinizin elini tutuyorsunuz ve yavaş yavaş yürüyorsunuz. Şimdi, pek konuşmuyorsun. Sadece birlikte olmaktan zevk alıyorsun. Aniden durur ve seni nazikçe kendine çeker. Bir kolunu beline doluyor. Eğilip size yumuşak, kalıcı bir öpücük verdiğinde nefesiniz kesiliyor.

Beyniniz bulanıklaşıyor ve biraz başınız dönüyor. Öpücüğü kesiyor ve gözlerinin içine bakmak için geri çekilmeden önce alnını alnına yaslıyor. Yüzündeki bir tutam saçı çekerken "Seni özledim" diye fısıldıyor. "Ben de seni özledim." Seni kendine yakın tutmak için diğer kolunu sana sarıyor. "Şu şarkı, Untitled, 2014, sevdiğin şarkı" diyor. "Evet" anlamında başını sallıyorsun. "Seninle ilgiliydi. Her zaman sendin Bebeğim. Sahip olduğum her şeyi kaybedersem sorun olmaz. Üzgünüm ve seni sevmekten asla vazgeçmedim. Birbirimizi tekrar sevebilir miyiz?"

Yüzünü ellerinin arasına alıyorsun ve onu tekrar derinden öpüyorsun. Geri çekildiğinde gözünden bir damla yaş akıyor. "Elbette ben de seni sevmekten hiç vazgeçmedim." Dudaklarınızla arasındaki boşluğu kapatır ve size başınızı döndüren bir öpücük verir. Hava almak için yukarı çıktığınızda, sizi bir kez kaldırıp döndürdüğünde ikiniz de kıkırdarsınız. Ayaklarınızı yere geri koyar. "Haydi," dudağını ısırıyor ve sizi otele geri götürüyor, "kaybedilen zamanı telafi edelim." İkiniz de çocuklar gibi tekrar kıkırdarsınız ve otele döner ve odasına çıkarsınız. Gecenin geri kalanını birbirinizi ne kadar özlediğinizi göstererek geçirdiğiniz yer.

🍷

G-Dragon 🐲 ONE SHOTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin