🍷
"Tamam mısın?" Jiyong, stüdyodan çıkıp boş koridora adım atar atmaz soruyor. Ayağıyla vücudunu duvara itip kolunu omzuna doladı. "Evet." Elinde su şişesiyle seni kafeteryaya götürürken bir yudum alıyorsun. Sonunda ikiniz de şarkı kayıtlarını bitirdiniz ve bir kereliğine Hangout'a gidebilirsiniz. "YoungBae'ye daha sonra evde olacağımı söylememe izin ver." Kolları senin yanından açılıyor. Jiyong, önünde Hyorin ile oturan YoungBae'ye doğru ilerledi. Ama sonra ikisinin saçma konuşmasının bozmamak için vazgeçti. Onu sevdiği belli ama ikisi de oturmak için çok utangaç. Jiyong geri döndüğünde sana sıcak bir şekilde gülümsüyor. "Hadi gidelim. Nerede yemek yemek istersin?Caddenin aşağısında yeni bir kafe var oraya gidebiliriz?" başını salladın.
Kapıyı senin için açmak için eli uzanıyor. "Haydi Yapalım gidelim." Bugünlerde daha çok gülümsüyor gibi görünüyor, belki de kız arkadaşı yüzünden. Onu tanımıyorsun , o iyi biri ve onu mutlu ediyor, tek bildiğin bu. Birkaç blok yürüdükten sonra dükkana giriyor ve hemen güzel manzaraya bakıyorsunuz. Koyu ahşap mobilyalar odayı süslüyor ve çok daha klas bir auraya sahip olmasını sağlıyor. "Ne istediğini biliyor musun?" diye soruyor, kahverengi gözleri seninkiyle buluşuyor, o kocaman sakızlı gülümsemesi. "BLT?" O sırıtır. "Bunu söyleyeceğini biliyordum."
Yemeğini seçtikten kısa bir süre sonra kasada sipariş veriyor. İkiniz de aynı anda kredi kartlarınızı çıkardığınızda "Ödememe izin verin" diyor. "Hayır, Jiyong lütfen." Sana bakıyor, sana en tehditkar bakışı atıyor. "İyi." Saydam bir cam pencerenin yanında oturacak bir yer bulmadan önce gözlerini devirerek ona baktın. Elinde bir menü ile geri döndüğünde, ikinizin arasına yerleştiriyor. Tamamen sessiz olduğu için konuşmalar arasında yemeklerinizi çiğnemek. Duyduğunuz tek ses, etrafınızdaki sessiz kafe sohbetidir, ama bu önemli değil, sandviçinizden pastırmayı çıkarmakla çok meşgulsünüz. "Sana söylemem gereken bir şey var." Jiyong'un yüzü aniden boşalır. Gözleriniz buluştuğunda dudakları sımsıkı gerilir. O gerçekten gergin mi? Ağzını sildiğin bez peçeteyi kucağına bırakarak merakla ona baktın. "Nedir?" Jiyong derin bir nefes aldı. Gözleri seninkinden kaçıyor. "Ji? Hadi bana her şeyi anlatabilirsin."
İçini çeker ve dirseğiyle başını kaldırır. Avucunun topuğu alnına bastırıyor. "Geçen hafta *(Jiyong tan ayrılabilecek kadar mal olan kızın adı* ayrıldım." Gözleriniz ve ağzınız kocaman açıldı. "Aman Tanrım, Jiyong, çok üzüldüm." "Evet," diyor alt dudağını ısırarak. "Beni aldatıyordu." Eliniz şok içinde ağzını kapatmak için yukarı kalkar. Wtf! ? "P-peki iyi misin?"Böyle bir durumda ne söylemen gerekiyor? "Aslında, ayrılmamızdan birkaç gün önce başka birine karşı hislerim olduğunu fark ettim."
"Ah." Sonunda senin sevecen gözlerine bakan Jiyong, yanındaki kafeinli içeceğinden bir yudum alıyor. "Size söylemek istediğim şey, benim için hisler geliştirdiğim kişiydi. Sensin?" İlk başta kıkırdar ve başınızı sallarsınız. "Güzel şaka Jiyong hadi söyle kim o kız? " Gülüyorsun ama o sadece bakıyor, kafası yana eğik kafası karışmış bir köpek gibisin.
Yavaş yavaş kahkahalarınız aniden sona eriyor. "Sen ciddisin?" Başını sallıyor. "Aslında benden hoşlanacağını umuyordum ama belli ki bu kötü bir fikirdi." Aniden masadan kalktı, yanakları utançtan kızarmıştı. "Yah, bekle!" Ön kapıları hızla geçtikten sonra bağırıyorsun. Bedeni insan kalabalığının arasında kayboluyor " Jiyong!, Jiyong!" Çığlık atıyorsun ama ikiniz de yayaların olmadığı bir kaldırıma döndüğünüzde bile durmuyor. iç çekiyorsun. "Oppa bekle!" dediğinde durdu. Arkanız hala size dönük, boğazınızı temizliyor ve gözlerinizi sımsıkı kapatıyorsunuz.
"Oppa ben de senden hoşlanıyorum!" Jiyong, beyaz Nike spor ayakkabılarının topuklarında yavaşça dönüyor. "Yok canım?" Cevap vermek için güvenizi açarken, elleri koyu renkli kot pantolonunun ceplerine yapışıyor. "Evet," diyorsun. "Senden gerçekten hoşlanıyorum."
Dünya aniden donuyor. Arabalar hareket etmeyi durdurur. Rüzgarda dans eden ağaçlar hışırdayan yapraklarını durdurur. Her şey zamansız hissettiriyor. Tek kelime etmeden. İkiniz de orada durdunuz. Sarılmadınız. Ona koşmaktan ve ona en başından beri ona ne kadar hayran olduğunu söylemekten uzak durdun. Onu gerçekten sevdiğini söylemekten birkaç adım uzakta....
🍷
(mutlu son)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
G-Dragon 🐲 ONE SHOTS
FanfictionKwon jiyong x reader 🥇#bigbang 🥇#g-dragon 🥇#gd 🥇#kwonjiyong 🥇#minzy 🥇#daesung 🥇#chanwoo 🥇#seungri 🥇#bobby 🥇#seunghyun 🥇#jinhwan 🥇#dk