2°CRAVINGS

339 17 72
                                    


2 aylık hamileydin ve hala ilk trimester dönemindeydin. Ne kadar hamileliğinin başında da olsan Jiyong sana bir kraliçe gibi bakıyor. Sabah size kahvaltı hazırlamak için çabucak kalkıyor üstelik hamile olduğunuzu öğrendiğinden beri aşçılık dersi almaya başladı, böylece karısının arzuladığı yemekleri ve istediği her şeyi yapabilsin.

Ayağa kalktın ve merdivenlerden aşağı indin, Jiyong senin aşağı indiğini gördü ve hızla merdivenlere koştu ve sana yardım etti. "Elimi tutacak mısınız güzel hanım" Kıkırdadınız ve ikiniz de merdivenlerden aşağı inmeye başladınız ve yemek masanızdaki sandalyeyi oturmanın için düzeltti.

Yiyeceklerden bir ısırık almaya başladın ve kesinlikle sevdin jiyong yemek yapma konusunda uzmanlaşmaya başlamıştı , tabağındaki tüm yiyecekleri bitirdin ve hatta Jiyong'un yemeklerini de bitirdin ve ona size daha fazla yemek pişirmesi için aegyo yapmaya başladın. Ama..

İşe gitmek zorunda kalmasına ve yemeğinizi hazırlamak için vakti olmadığı için ona sadece bir veda ettin ve bunun yeterli olduğunu söyledin. Öğle yemeği vaktiydi ve buzdolabında yiyecek kalmadığı için açlıktan ölüyordun daha doğrusu dolapta olan malzemelerle nasıl yemek yapıcağını bilmediğin için yemek yiyemiyodun. Bu yüzden YG binasına gitmeye karar verdin. binaya geldiğinde sürücü seninle binanın içine kadar geldi ve seni içerideki güvenliğe teslim etti . BIGBANG'in kayıt odasına doğru giderken bir yandan ne yemek istediğini düşünüyodun.Bigbang'in kayıt odasına girdin ve girer girmez gördüğün şey jiyong ve diğerlerinin yemek yemesiydi, gözlerin kocaman açıldı ve ağzın sulanmaya başladı.

Seungri seni görünce ayağa kalktı."Soul ah hoş geldin" dedi.
"Hoşbuldum Ri"

"Bebeğim hoşgeldin.bir sorun yok değil mi?"

"Hayır Ji çok büyük bir sorun var."
"Bebeğim ne oldu, hastaneye gitmeli miyiz? Bu da soru mu tabii ki hadi gidiyoruz."
"Hayır jiii beni itekleyip durma da dinle." Jiyong endişeli gözlerle sana bakarken ne kadar tatlı olduğunu düşündün bir an sonra aklına gelen şeyle kendine geldin.

"Ha şey oldu ben açım ve bildiğin gibi yemek yapamıyorum yani beni yemek yemeye götür." Jiyong konuşman biter bitmez sana kızgın bakışlar atmaya başladı.
"Sen cidden Soul ah kötü bişey oldu sandım." Ne ne ne bu zaten senin için kötü hatta çok kötü bir durumdu.

"Ne demek bişey oldu sandım ji. Bu zaten çok kötü bir durum açım diyorum sana sen ne diyorsun.yemek yemiyim mi , Aç mı kaliyim ben?"

"Bitanem o anlamda değil bebeğimize bişey oldu sandım ama gerçi bişey olsaydı buraya kadar gelmez hastaneye giderdin. Sonra beni arar bağıra bağıra nerde olduğumu sorardın."

"Boş konuşma Ji hadi açım yemek yemeye götür beni."

"Bence gitmenize gerek yok burda bir sürü yemek var hyung, Soul ah sende katıl bize."

"Amacın ne Ri katkı maddeli paket yemekleri bana yedirip,bebeğimi öldürüp, ji'yi kendine mi alıcaksın. Hıh amacın ne söyle bana!!! Kocamı sana kaptırıcak göz var mı bende baksana bana!!!! Jiyong ne demek oluyor bu doğru söyle Ri ile aranda bişey varda bana ve bebeğime tuzak mı kurdunuz!!!!! Nasıl bir insansın sen yaaa hıh kendi bebeğine nasıl kıyarsın!!! Nasıl bir cani oldun sen böyle!!!" Ağlamaya başladığın sırada başta Ri ve Jiyong olmak üzere herkes sana şok olmuş bir ifadeyle bakmaya başladı. Tabi bu senin için doğaldı çünkü hamilelik hormonları bebeğinin 2 aylık olmasına rağmen tavan yapmış durumda.sen ağlamana devam ederken chaerin yanına geldi ve sana sarıldı.

"Güzelim ağlama Ri'nin tabii ki öyle bir amacı yok. Sadece nazikçe bir soru sormak istedi. Tabii aptal olduğu için bu yemeklerin bebeğe zarar vericeğini bilmiyor..hmm ağlama artık lütfen."Chaerin'den ayrıldın ve iç çekerek konuşmaya başladın.
"Ama chae ben çok açım yemek istiyorum.Jiyong artık gidelim açım ben!!!!!!"
"Tmm bu kadar yeter.hadi gidelim bebeğim sana istediğin tüüüüm yemekleri alicam" jiyong seni belinden ve kolundan tutmuş asansöre doğru götürürken tatlı bir şekilde sordun.

"Gerçekten mi, her istediğim yemeği mi ?Ama...ama o zaman çok kilo alırım bebeğimiz balon gibi olursa."

"Olmaz sevgilim,merak etme. Hadi gidelim artık." Sonunda şirketten çıkıp arabaya binmiş ve yola çıkmıştınız.
"Tmm, o zaman ben Bibimbap,bulgogi,gimbap,kimchi,hmmm rağmen kesinlikle ramen yanına doenjang Jjigqe,......" derken sen çoktan uykuya dalmıştın. jiyong ise seni eve götürüp yatağa yatırmış ve çok uyumucağını bildiği için sana yemek hazırlamaya başlamıştı,tabi hala tüm yemekleri yapmayı bilmediği için birkaçını sana ve bebeğinize zararı dokunmicak bir restorantdan sipariş etti.

Bu kadardı farkeder mısınız bilmem ama kızın BIGBANG'in odasına girdiği andan sonrasını ben yazdım tamamen çünkü ondan sonrasını çevirdiğime göre beğenmedim yani yazan güzel yazamamış. Tabii benimkide güzel olmadı da neyse yemek isimleri internetten tabii ki
Bu arada Trimester, insandaki 9 aylık gebelik süresinin her 3 aylık dönemlerine verilen addır. Kökeni Latincedir ve üç ay anlamına gelmektedir. 9 aylık gebelik süresinin 3 ayrı dönemde ele alınmasıdır bizim kızımız 1.trimester döneminde
Bölüm 741 kelime ilk defa bu kadar çok yazdım
______

trimester dönemindeBölüm 741 kelime ilk defa bu kadar çok yazdım______

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

xxxxx

xxxxx

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

xxxx

xxxx

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
G-Dragon 🐲 ONE SHOTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin