Korkudan felç olmuş halde kalakaldın, titreyen ellerin başının arkasına gitti, hırsızın silahlı olmaması için dua ettin. Korkunç bir şekilde, ter damlaları şakaklarınızdan aşağı yuvarlanırken, karşı yansımada adamın yavaşça bir bıçak çıkardığını, parmaklarını etrafa sardığını gördünüz ve çok geçmeden arkadan boynunuzdan nefes aldığını hissettiniz.
"L-Lütfen b-bana zarar verme," diye kekeledin, dikkatini dağıtacak bir şey düşünmeye çalışarak, "bak, bırak gideyim ve bütün parayı şuradaki kasiyere koyabilirsin, tamam mı?" Hâlâ yüzünü görmemiştin, ama soygunu anons ettiğinde çok korktun ve canın için silahı olup teslim olmasından korktun. Adam kıkırdadı ve birden o gülüşü daha önce duyduğunu fark ettin. Yavaş, tehditkar ama tanıdık.
"Jiyo-"
"Beni terk ettin." Sonra kendi tiz çığlığınız kulaklarınızda çınlarken her şey karardı.***
Yatakta dik bir şekilde otururken, çarşafları sırılsıklam boynunuzu ovmak için kullanırken kalbiniz göğüs kafesinize çarpıyordu. Kaşlarını çattın, kabusu hatırlamaya çalışırken telefonunu eline aldın. Genelde, erkek arkadaşın Jiyong'u arardın, çünkü onun kabuslarını dinlemekten çekinmediğini söylerdin ama ikiniz de yemek sırasında kavga etmiştiniz, bu yüzden arama düğmesinin üzerinde gezinen parmağınız uzaklaştı.
Fatura için aradıktan kısa bir süre sonra ikiniz de tartıştınız ve fiyatı bölmeniz gerekmesine rağmen, yine de restorandan dışarı fırladınız. Yine de her şeyi ona ödettiğin için biraz kötü hissettin. Genelde ikiniz birlikte yaşadığınız apartmanda kalmaya karar vermiştiniz ama olayların ani dönüşünden dolayı geceyi eski dairenizde geçiriyorsunuz. İçgüdüsel olarak kafanı açık pencereye çevirdiğinde titredin, bir süredir şiddetli yağmur yağdığını fark ettin. Ön kapınıza yüksek bir çarpma sesi duyduğunuzda, aceleyle yuvarlanıp pencereleri kapattınız. Sabahın üçüydü. Ön kapınıza koşarken gözetleme deliğinden baktınız. Bir adam kamburlaşmış, garip sesler çıkarıyordu ve tam olarak evinize almak isteyeceğiniz biri değildi. Parmağınızı telekomdaki hoparlör düğmesine bastınız. "Bayım? İyi misiniz? Size yardım edebilir miyim?" Adam kapıyı bir kez daha vurdu. "Aish, benim jagi, Ji..Yong..hahahaha..." Ah canım. Sarhoştu, bundan emindin. O sırılsıklam sırılsıklam bir halde içeri tökezlediğinde kapıyı hızlıca açtın. Rastgele kelimeler mırıldanmaya başladığında bira kutusunu mutfak tezgahınıza çarptı. Her yere düşüyor gibiydi, kollarını sallıyordu, böylece omuzlarından tuttun ve yere oturttu, parmaklarını yüzünün önünde oynattı, kendini eğlendirme yeteneğine kıkırdadı.
Banyodan bir havlu alarak onu havluyla sildin, hatta gömleğini bile çıkardın. O noktada, çıplak vücudu gerçekten seni ilgilendirmiyordu, daha çok alkol kokuyordu ve senin yüzünden sırılsıklam olmuştu, yağmurda koşuşturup daireni bulmaya çalışıyordu. Neyse ki, kardeşin iş yerine yakın olduğu için önümüzdeki hafta taşınacaktı, bu yüzden kıyafetlerini çoktan taşımıştı. Ne kadar zamanında. Taşınma kutusundan yeni bir tişört ve şort aldınız ve gömleği kafasına geçirdiniz. Bundan korkuyordun ama sanki daha önce onun kıyafetlerini çıkarmamış gibi değildin, değil mi? Bacaklarına ikinci bir deri gibi yapışan sırılsıklam kotunu çıkardın. Sallanırken hafifçe gülümsüyordu, sanki senin komik bir şey deneyeceğini düşünüyormuş gibi. Bu gece olmayacak, Ji. Sonunda tamamen giyinmişti ve tek yapman gereken yeni boyanmış kahverengi saçlarını kurutmaktı. İnternette G-Dragon'un gecenin bir yarısı yağmurda sarhoş koştuğunu söyleyen bir makale olmayacağını umarak pencereden dışarı baktın. En azından saçları parlak pembe değildi. Onu ayağa kaldırdın ve ağır kolunu omzuna attın ve onu kraliçe yatağına yatırarak yatak odana götürdün. Siz yürürken birden ciddileşti, özür diledi ve ne kadar kötü bir erkek arkadaş olduğunu, nasıl tartışmaması gerektiğini söyledi. Yeri paspaslamak ve kıyafetlerini kurutma makinesine atmak için dışarı çıkmadan önce onun iyice sıkıştırıldığından emin oldunuz. İşiniz bittiğinde, kanepeyi yatağınız için bir seçenek olarak düşündünüz, ancak yakın zamanda bir sırt yaralanması nedeniyle (YG'de dansçıydınız ve Ji ile bu şekilde tanıştınız) yatağa gitmek zorunda kaldınız, yanında bir Hala uykusunda kıpırdanan Jiyong.
"Jagi." Sen çarşafın altına girerken gözleri hafifçe açıldı. "Ji, uyu, tamam mı?" Sadece başını salladı ve gözlerini kapattı. "Ben...akşam yemeği için üzgünüm.." Yutkundu. Sarhoştu, ama Ji sarhoşken bazen doğru bir ruh halinde olabiliyordu. "Gittim..içtim..çünkü kızımı üzdüğüm için çok kötü hissettim.." Bir geğirdi ama küçücüktü, bu yüzden daha sevimliydi. "Aish, sorun değil Ji. Gel, uyu." O itaat etti ve sustu. Bir kolunu arkadan gövdenizin üzerine koyarak ve vücudunuzu onunkine yaklaştırarak sizi şaşırttığında ikiniz de hareketsizdiniz. "Üzgünüm bebeğim. Seni seviyorum." İşte o zaman anladınız, güneş doğduğunda her şey yoluna girecek.
🍷
ŞİMDİ OKUDUĞUN
G-Dragon 🐲 ONE SHOTS
FanfictionKwon jiyong x reader 🥇#bigbang 🥇#g-dragon 🥇#gd 🥇#kwonjiyong 🥇#minzy 🥇#daesung 🥇#chanwoo 🥇#seungri 🥇#bobby 🥇#seunghyun 🥇#jinhwan 🥇#dk