Etrafını saran karanlığa rağmen bilinci genişlerken derin bir nefes aldı. Kulağa hoş geliyordu; çok ritmik...aklını rahatlatan ve kalbini bir anlamda huzurla dolduran bir ses. Gerçekten de en sevdiği seslerden biriydi. Kollarını saran sıcaklığın farkında olarak dinlemeye devam etti. İliklerine işliyor, onu rahatlatıyordu.
Jiyong, açık kirpikleri ile çıplak göğsüne sokulmuş ve hala rüyalarında kaybolmuş tanıdık bir figür buldu. Yüzü sakindi, neredeyse mutluydu eğilip onu alnından çok nazikçe öptü. Onun dokunuşuyla kıpırdandı ve yumuşak, sakin bir inilti bıraktı.Jiyong dondu, kara gözleri onunkinin yanına çok yakışan formuna sabitlendi. Bir yanı onu uyandırmak, şefkatle öpmek ve yakın tutmak istiyordu ama diğer yanı ise dinlenmesini istiyordu. Son birkaç aydır çok çalışıyordu. Rahatlamayı ve uyumayı hak ediyordu.
Bir süre sonra, onu uyandırmadığını anlayınca, yavaşça kendini onun kollarından kurtarmaya başladı. Yataktan çıktığı anda, sessizce pencereden dışarı bakmadan önce kız arkadaşının yorganını düzeltti. Sonunda birlikte bir tatile çıkabilmişlerdi ve üç haftalık kaçışlarının üçüncü günüydü. Jiyong, en son solo albümü için Japonya turunu yeni bitirmişti ve Soul'u görmek için can atıyordu. Japonya'da geçirdiği süre boyunca, onunla sadece birkaç kez telefonda konuşabilmişti, mesaj yazmak dışında.
Soul bir fotoğrafçıydı, genellikle dergiler, çevrimiçi makaleler ve benzerleri için tüm Koreli yıldızlar için fotoğrafçılık yapıyordu. Kendi programını bitirdi ve onunla birlikte zaman geçirmek için hiçbir sorunu yoktu. Jiyong, karşısındakiturkuaz su ve beyaz kuma baktı, okyanus havası açık pencerelerden dolayı ve ince perdelerin esinti içinde sallanmasına neden oldu.
Güneş ışığı camdan dökülüyordu ve hava akciğerlerinde doldu. Bahamalara geldiler.Doğruca, Jiyong'un seyahat etmeyi sevdiği kadar olan yerlere. Çünkü jiyong Paris'te ki alışveriş yapmaktan vazgeçemediği mağazaları tercih ederdi Ama kız arkadaşı plaja hayran kaldı ve her zaman özel, sahil evlerinden birinde kalmak istemişti. Onu parisi sevdiğinden daha çok sevdi, bu yüzden yerleşti. Jiyong bile kabul etmek zorunda kaldı, yeni Providence kesinlikle nefes kesici oldu.
Bazı kıyafetler bulmak için dolapta dolaşmaya döndü. Bir esneme boğuldu, basit ama rahat bir düğme aşağı gömleğini ve bir çift rahat eşofman çifti çekti. Jiyong planın bugün için ne olduğu hakkında hiçbir fikri yoktu, bu yüzden daha iyi görünmek için uğraşmadı.Kolları sıvayıp gömleğinin düğmelerini ilikleme zahmetine girmeden mutfağa gitti.
Bütün evin büyük pencereleri vardı ve kahve çekirdeklerinin öğütülmesini beklerken kendini okyanusa bakarken buldu. Nedense su ona soul'u hatırlattı. Huzurlu, çarpıcı ve sıcak. Onun düşüncelerine başka bir gülümsemeyle, telvesini kahve makinesine döktü ve demlemeye başladı. Tekrar esnedi ve yüzüne biraz su çarpmayı beklerken banyoya gitti ve sabah rutinine başladı. "Evet," diye fısıldadı onun devasa yatak başını görünce. Aynaya daha yakın eğilerek platin sarısı saçlarının derinliklerine baktı ve köklerinde çok az miktarda siyahın çıktığını fark etti. Jiyong buna kaşlarını çattı.Yaklaşık on dakika sonra kahvesini almak için banyodan çıktı. Dişlerini fırçaladı, yüzündeki çok az kılları tıraş etti, yüzünü temizledi ve saçlarını bir psikopatın saç stiline sahip olmayacak kadar şekillendirdi.
Jiyong kahvesini yatak odasından ve dışarıdaki okyanusa bakan çardağa götürdü. Geçtikten sonra, sessizce çalabilmek için akustik gitarını sessizce aldı. Ayakları oturma alanına giden sıcak ve kumlu güverteye çarptı ve okyanus havasını derin derin içine çekti. Görünürde başka ev yoktu, çünkü tüm mülk son derece özeldi ve Jiyong bu gerçeği garip bir şekilde beğendi. Eğer nereye bakacağını bilseydin, dünya hala gerçekten de görülmesi gereken güzel bir yerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
G-Dragon 🐲 ONE SHOTS
FanficKwon jiyong x reader 🥇#bigbang 🥇#g-dragon 🥇#gd 🥇#kwonjiyong 🥇#minzy 🥇#daesung 🥇#chanwoo 🥇#seungri 🥇#bobby 🥇#seunghyun 🥇#jinhwan 🥇#dk