17°IF YOU (M)

146 5 3
                                    

Kalbin kırıldı. Üç gün önce, sen ve Ji Yong aptalca bir kavgaya tutuştunuz. Sürekli ondan haber beklemekten bıktınız. Her zaman çok meşguldü ama dediği gibi, ikiniz bir ilişkiye başladığınızda bunu biliyordunuz. İkinizin birlikte olması için biraz zaman ayırma konusunda onunla konuşmaya çalıştın. Sadece ikinizin çocukça davranıp ayrılmanızla sona erdi.

Şimdi, burada, en iyi arkadaşının evinde, kanepesinde burnunu çekiyordun. "Neden onu aramıyorsun?" En iyi arkadaşın, kahvesini karıştırarak soruyor. Dizlerini kendine sarıyorsun ve alnını üzerlerine koyuyorsun.
"Çok utandım. Aptal gibi davrandım."
"Bana ikiniz de yapmışsınız gibi geliyor. Zaman ayırmanın zor olacağını başından beri biliyordunuz. O da tam olarak zaman ayırmaya çalışmadı," diye omuz silkiyor, "İkiniz de aptalsınız." Dizlerinden yukarı bakıyorsun,
"Teşekkürler, şimdi çok daha iyi hissediyorum." Omzunu ovuyor,
"Dinle, ikinizi de seviyorum ama ikinizin de inatçı olduğunu biliyorum. Ji Yong muhtemelen senin kadar kötü hissediyor." "Geç oluyor. Eve gitmeliyim" diye burnunu çekiyorsun. Apartmanınıza giden iki bloktan yürüyün ve asansörü kullanarak kata çıkın.

Kapılar açılıyor ve koridorun sonunda Ji Yong var. Bir an duraksıyorsunuz, ama kapınızın yanında, yerde oturduğu yerden başını kaldırıyor. Ayağa kalkıyor ve yavaş yavaş ona doğru yürüyorsunuz. Ellerini ceplerine sokar ve seni bekler. Bu koridor bir mil uzunluğunda gibi geliyor ama ona ulaşıyorsunuz. "Hey," diyor güçlükle duyulabilecek bir sesle. "Merhaba," anahtarlarınla ​​oynuyorsun. "Hmm, seninle konuşabilir miyim?" Başını sallarsın, anahtarlarına bakarsın. Kapının kilidini açarsın ve o senin arkandan içeri girer. Kapıyı çeker. Anahtarlarınızı bir masanın üzerine bırakıp çantanızı yere bırakıyorsunuz. Yüzünü ona dönüyorsun.

Kalbiniz gerçek bir acı içindeymiş gibi hissediyor. Kollarını ona dolamayı o kadar çok istiyorsun ki. Tüm bu aptal ayrılığı unutmak istiyorsun. Ayaklarını karıştırıyor ve ensesini ovuşturuyor. Söyleyecek bir şey düşünmelisin. Çok rahatsız görünüyor. Boğazını temizleyerek kanepeyi işaret ediyorsun, "Oturmak ister misin?" Başını sallıyor ve oturuyor. Aranızda boşluk bırakarak oturdun. Ne kadar sessiz bir ortam . "Nasılsın?" En sonunda sana bakarak sorar. Ellerine bakıyorsun, "Yani... İyi gibi sen.. Nasılsın?" Elini saçlarından geçirir ve kucağına bırakır. "İyi değilim. Çok düşündüm." Başını sallıyorsun, hala parmaklarına bakıyorsun. "Ben de öyle," gözlerinin acıdığını hissediyorsun, ama gelmeye çalışan gözyaşlarını kırpıştırıyorsun. "Seni özlediğimi düşünüyorum. Ayrılmamamız gerektiğini düşünüyorum," diye fısıldadı adeta.

Ona bakarsın, "Ben de", sana bakar, "Aman Tanrım Ji, çok üzgünüm." Ellerinle yüzünü kapatıyorsun. Aramızdaki mesafeyi hızla kapatıp kolunu beline doladı. Diğer elini tutuyor ve ellerini yaşlarla ıslanmış yüzünüzden aşağı çekiyor. Sen de onun gözlerindeki yaşları görüyorsun ve o senin dudaklarına bir öpücük konduruyor. Kollarını boynuna doladın ve onu karşılık verdin. Öpücüğü kestiğinde alnını senin alnına yaslıyor.ve buruna bir öpücük kondurur.

"Eğer canın yanıyorsa benim de canım acıyor , neden bunu kolaylaştırıp tekrar bir araya gelmiyoruz?" Yumuşak bir şekilde soruyor. Biraz gülümsüyorsun ve başını sallıyorsun. Yüzündeki yaşları silmek için uzanıyor. Seni öper, "Üzgünüm bebeğim," ve bir öpücük daha , "Daha iyisini yaparım", "Birlikte kalalım." Her seferinde onu öpersiniz ve sizi yakınlaştırmak için ellerini sırtınıza bastırdığında ona karşı erirsiniz. Dudaklarına karşı nefes alıyorsun, "Seni seviyorum." Seni kucağına kaldırırken yakıcı bir öpücük veriyor. "Ben de seni seviyorum. Uyuyamadım, seni çok özledim," diye fısıldıyor öpücüklerin arasında. Sağ elini saçlarına doluyor ve sol eli ile sırtını ovuyor. Dili ağzınıza giriyor ve onu biraz emmek için tutuyorsunuz.

İnliyor ve boynunuzu hafifçe çekip açığa çıkarmak için saçınızı hafifçe sıkıyor. Nefesiniz kesilir ve o öpücükler, yalamalar ve nazik ısırıklarla boynunuza saldırır. Ne istediğinizi bilmesine izin vererek, biraz kucağında eziyet edin. "Ji sana ihtiyacım var bebeğim," diye fısıldadın kulağına, dudaklarını kilitleyerek. Ayağa kalkar, seni kaldırır ve yatak odana götürür. Kapıyı bir tekmeyle kapatıyor ve ayağa kalkmanıza izin veriyor, Bacaklarınızı indirirken elleri yukarı kaydırarak gömleğinizi yakalıyor ve kaldırıyor. Sen de onun gömleğini tutuyorsun, o da çıkarmana ve fırlatmana yardım ediyor. Pantolonunun düğmelerini çözüyorsun ve o seni yatağına geri götürürken dışarı çıkıyorsun. Yatağınıza yuvarlanırsınız ve onu yanınıza çekersiniz. Elleri her yerinde ve seninkiler pantolonunun düğmelerini açmakla meşgul.

Dilleriniz birlikte dans ediyor ve onun pantolonunu kaydırıyorsunuz. Dudakları boynunuza gitmeden önce sizi sutyeninizden çıkarmakla meşgul. Göğüslerinizi ovuştururken tatlı noktanızı emiyor. İnliyorsun ve sırtını kamburlaştırıyorsun. Uzanır ve külotunu yırtar. Elini boxerına daldırır ve onu okşamaya başlarsın. Bir tıslama ile nefes alır ve inler. Hemen boxerını çıkarır ve senin üstüne çıkar. Sıcaklığına doğru kayarken sizi öpmek için eğilirken kollarını ona dolarsı . İkiniz birlikte inliyorsunuz ve o kalçalarını itmeye başlıyor.

Parmaklarını saçlarına geçiriyorsun ve tutuyorsun. "Siktir," diye hızlandı, "çok sıkısın. Tutamıyorum... kendimi tutamıyorum." "Aman Tanrım!" İçinden elektrik dalgalarının geçtiğini hissederken parmaklarını omuzlarına gömüyorsun. Kulak memenizi ısırır ve etrafını sıktığınızı hissedince inler. Duygular size ulaşır ve doruğa ulaşırsınız. Uzun bir inilti bıraktın ve sırtını kamburlaştırdın. Ji Yong bunu bir işaret olarak alır ve kendini bırakır. O da zevke düşerken hamleleri düzensizleşiyor. İkiniz birlikte dışarı çıkarken onu göğsünüze çekersiniz. Tamamen tükendi, yavaş yavaş seni çekiyor ve omzuna yaslanana kadar seni kendisiyle birlikte yuvarladı.

"Uyumayı seviyorum bebeğim ama bir daha ayrılmayalım." "Tamam ama ben de makyaj yapmayı seviyorum" diye kıkırdadın. Gülüyor ve alnınızı öpüyor. "Pekala, arada bir kavga etmiş gibi yapmamız gerekecek." Dudaklarını öpmek için yukarı bakarsın. "Seni seviyorum bebeğim." Yüzündeki saçı okşadı. "Bende seni seviyorum."

G-Dragon 🐲 ONE SHOTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin