🍷
"Oppa."
"Bebeğim, tanrım şunu sormayı kes!" Jiyong utangaçça güler ve kitaplarına bakar. Okumadığını biliyorum, çok utangaç olduğunu ta ki doğru dürüst düşünemeyene kadar biliyorum, yüzü bir domates kadar kıpkırmızı. Onu böyle hissettiren ne? Hahahah işim yüzünden! Benim işim... iç çamaşırıyla ilgili. Aklınızdan ne geçiyor? Evet haklısın. Victoria's secret. Ben bir melek miyim? Hayır. Kanatların arkasındaki tasarımcı benim. Evet, tüm bu göz alıcı ve devasa kanatları tasarlıyorum. Ama kanat tasarlamak, Jiyong'u neden konuşamayana kadar utandırıyor? Peki. Çünkü onu modellere bakmaya ve yeni kanatlar tasarlamam için bana ilham vermeye zorluyorum. Modeller iç çamaşırı dışında hiçbir şey giymezler.
"Oppa tamam, umurumda değil! Fikrine gerçekten ihtiyacım var-" Tekrar uzaklaşmak üzereyken ona sarıldım ve sözümü kesti. "Bebeğim istemiyorum." Bunu utanarak söyledi. "Çok tuhaf tamam mı?" Mutfağa yürürken hala kırmızı yüzünü taşıyor. "Gerçekten umursamıyorum!"
"Bebeğim! Dur!" Sonra gelip bana sıkıca sarıldı ve konuşamamam için bir elini ağzıma koydu. "Dur dur dur dur." eli hala ağzımdayken tekrar edip duruyor, bana sarılarak beni yatağa itiyor. Beni oturtup bana bakıyor. "Bilmiyorum ama öyle." sonra bizi yatağa yatırdı, "iyi değil tamam mı?" dedi yüzü benimkine çok yakınken nefesini dudaklarımda hissedebiliyordum. "Senin için iyi bir fikir değil." Gülümseyip dudaklarıma bir öpücük kondurdu. "Umurumda değil! Bana her zaman fikir veriyorsun! Sonra tüm fotoğrafları yüzüne fırlattım. İğrenmiş görünüyor ve çok güldüm.Yataktan kalkıp tuvalete gitti. Hala pes etmiyorum, onu takip ediyorum. Arkasını döner ve gülmemek için kendini zor tutar. "Aaa kız arkadaşımın nesi var. Kızlara sadece sutyen ve külotla bakmamı mı istiyorsun?" Kulağa çok tuhaf gelse de sonunda bizi güldürdü. "Beynin sıkışırsa sana yağ getiririm." Bunu söylerken gülüyor. Aslında artık onun fikrine gerçekten ihtiyacım yok, şimdi onunla alay etmek eğlenceli. Sanki hiçbir şey giymemişler gibi değil mi?!"
"DOSTUM!!" Jiyong banyoda bağırdı. Daha da çok gülüyorum. Beni arayana kadar söyleyecek bir şeyi yok kardeşim. "Nedenini anlamıyorum? Beyler bunları görmekten hoşlanmıyorlar mı?" Elimdeki fotoğraflara bakarken gülünç bir şekilde sordum. "Size çıplakları gösterdiğim gibi değil mi?!" "Memelerini ve vajinalarını kapatmadıkları gibi değil-" Durun şunu!!" Gülerek dışarı çıktı. "Sen bir kızsın, kız gibi ol ve kibar ol o kelimeyi söyleme!" Karşı koyacak başka sözü olmadığını biliyorum.
"V ile başlayan kelimeyi mi kastediyorsun? Ama her kız bunu anlar ve ben de bir kızım!" Aman Tanrım!!! Ahhh!!!" İnanılmaz bir şekilde bağırdı ve kırmızı yüzünü soğutmak için dışarı çıktı. Onun uzaklaştığını görüyorum ve şimdiye kadar çoktan yerde uzanmış o kadar çok gülüyorum ki ölüyorum. Birçok hayranının onun o havalı tehlikeli ejderha olduğunu düşündüğünü biliyorum. Sahnede veya sahne dışındayken. Ama cidden Jiyong sadece küçük bir çocuk. Bana gerçekten saygı duyuyor. Rahat hissetmiyorsam bana dokunmaz. Ama bazen erkeksi bir ejderha da olabiliyor..
İlkimize öpücüğümüze geri döndüm.-flashback-
Onun bir karnavalda. O kadar çok insan var ki, sadece bir küçük kız onu tanıyor. 'GD' ismini duyunca irkildik ve hemen kaçtık. Hayalet araba yolculuğunun arkasındaki gerçekten karanlık bir alana gittik. Orada kimse yok. "Sanırım bir süre burada kalmamız gerekecek?" Sıcak bir şekilde gülümsedi ve kafama dokundu. Başımı salladım ve omzuna yattım. "Ah.. Eğlenceli olması gerekiyordu." dedi hayal kırıklığı içinde. "Gwenchana." Dedim omzundan kaldırıp onu neşelendirmeye çalışırken. "Ben de böyle kaldığım için mutluyum. Sen yanımdayken mutluyum." Gözlerine bakıyorum. Dudaklarımızın bu kadar yakın olduğunu bilmeden. Dudaklarıma bakıp gözlerini kırpıştırdı. Gördüm ve küçük bir kahkaha attım. Utanmış görünüyor ve ben hala göğsündeyken hızla diğer tarafa bakıyor. "Oppa." "Hm?" Sonra göğsünden kalkıp parlak gözlerine baktım. Birkaç dakika konuşamadım. Bu adamı çok seviyorum. "Hm?" Kaşlarını kaldırıp bana baktı. " Hiçbir şey değil." Gülümsedim. Bana şirin bir şekilde baktı ve "Gitmek mi istiyorsun? Hava çok mu karanlık?" dedi. "Hayır, sorun değil. Ben iyiyim." "Her zaman her şeyde iyisin ha?" Jiyong, kollarını ince belime dolarken beni kendine çekti. "O zaman. iyi olacak mısın.. Eğer seni.. öpersem.." diye sordu. Orası karanlık, ama loş bir ışıkla, gözlerinin nasıl bu kadar çekici ama iyi bir çocuk gibi kibar olduğunu görebiliyorum. Ne diyeceğimi bilemeden utanarak gözlerimi başka yöne çevirdim çünkü bu bizim ilk öpücüğümüz olacaktı.
Ne kadar utangaç olduğumu gördü ve yaklaşarak benimle alay etmeye başladı. Yüzü tehlikeli bir şekilde benimkine yakındı. "Ha? İyi misin?" Tekrar sordu, burunlarımız birbirine değene kadar bana çok yakındı. Aramızda boşluk kalmayacak şekilde büyük, sıcak elinin sırtımı ittiğini hissettim. Zayıf bir "Mm" sesi çıkardım. ve bir saniye sonra dudakları benimkilerde. -son- Birkaç dakika eski günleri hayal ettikten sonra ne yaptığını görmek için dışarı çıktım. O televizyon izliyor. Az önceki tepkisini düşünerek kıkırdadım. Ona doğru yürüdüğümü görünce hemen güldü, vazgeçmeyeceğimi düşünerek. "İstemiyorum- Lütfen ah Jagiya sen deli misin" Jiyong bana bakıyor ve sözde kaba fotoğrafları görmesine izin vermemem için yalvarıyor. "Ya yapmayacağım." Dedim yanına otururken. Kıkırdayıp beni kendisine yaklaştırıyor. "İyi o zaman. Çünkü bir kız arkadaşın erkek arkadaşını neden sutyen giyen ve neredeyse külotsuz başka kızlara bakmaya zorladığını asla anlayamıyorum." ona bakıyorum. "Dedim çünkü ben!" "Dizlerimin üstüne çöktüm, "İhtiyacım var!" Sonra kucağının yanında iki bacağına tırmanıyorum, "Yardım edin!" Bana bakıyor, inanamayarak. Bana bir saniye baktıktan sonra şimdiki konumumuzun farkına vardım.. Jiyong'un sözde kaba konumu. Beni taradı ve gülümsedi. Yüzüm kıpkırmızı oldu ve hemen kendi yerime oturmak istiyorum.
Ben bir şey yapamadan kollarını belime sardı ve beni kendine doğru çekerek üzerine düşmeme neden oldu. Karnım göğsünde, göğsüm boynunda, dudakları benimkiyle aynı olsun diye başını kaldırdı. Beni aç bir şekilde öpüyor ve ben onun içinde eriyorum. Kollarımı boynuna dolarken tüm vücudum dokunuşuyla eriyor. Biraz geri çekildi, dudakları zar zor benimkilere değiyor. Konuştu ve dudaklarının dudaklarımda hareket ettiğini hissedebiliyorum. "Bütün gece benimle dalga geçtin." Sonra beni başka bir öpücük için kendine çekiyor. Beni kollarında tutarken farkında olmadan ayağa kalktı. Şaşırdım. Adamım ne kadar güçlü. Sonra öpücüğü tekrar kesti, "Bunu yapmak istiyordum." Gözleri ve nefesiyle beni cezbediyor. Televizyonu açık tutarak bizi yatak odasına kadar geçirdi. "Ama aptal kanatlarınla çok meşgulsün." Beni nazikçe yatağa attı. Ayağa kalktı ve bluzunun düğmelerini çözdü ve bana döndü. "Ama madem bana hizmet ediyorsun." Köprücük kemiklerime dokunuyor "O zaman başka seçeneğim yok." Sonra yüzünü boynuma gömdü ve eli benimkini aradı, parmaklarımız kenetlendi.
🍷
ŞİMDİ OKUDUĞUN
G-Dragon 🐲 ONE SHOTS
FanfictionKwon jiyong x reader 🥇#bigbang 🥇#g-dragon 🥇#gd 🥇#kwonjiyong 🥇#minzy 🥇#daesung 🥇#chanwoo 🥇#seungri 🥇#bobby 🥇#seunghyun 🥇#jinhwan 🥇#dk