32°MY UNIVERSE

44 4 0
                                    

🌼

"Benim için dünyalara bedelsin, bunu biliyorsun," Jiyong omuzlarından tuttu ve seni kucakladı, sen gömleğine sarılırken başını göğsüne yasladı, ağlayarak, sasaeng'in gözyaşlarına boğulduğunu, bulanık görüşünün arasından sürüklenmesini izledi. geniş yolda bir tür yabancı tarafından. Seni tırmaladı, sana bağırdı, Jiyong'un seni sevmediğini söyledi. En büyük korkun. Bir çiftin ilişkisi sadece üç yöne gidebilir; Hayatlarının geri kalanını birbirlerinin şirketlerinden memnun olarak geçirebilir, evlenebilir veya ayrılabilirler.

Ayrıl, sözü şimdiden yüreğini sızlattı, ayrıca bir tarafın diğerini yeterince sevmediği konusunda sürekli endişeleniyor. "Sen benim dünyamsın ve sözüm sende." Jiyong'a yaslandın, kafan onun boyun girintisine dayamıştı. İkinizin de kaçtığı geniş yürüyüşün ıssız bir bölümünde plaj havlusuna uzanıp berrak gece gökyüzüne bakarken bacaklarınız ince battaniyenin altına dolanmıştı. Seni sevgiyle kucaklamak için aceleyle havluya yatırdığı gibi, gömleklerin, çantaların ve ayakkabıların da dağınık bir yığın halinde yanında duruyordu. Gömleğini neredeyse anında çıkarmış, esnemişti.

Önce sana biberli öpücüklerle yavaşça saldırdı, sonra güneş batarken yüzünü şefkatle elinde tuttu ve dudaklarının çalıştığı, kendilerini seninkilerin etrafına sardığı için büyüyü hissedebiliyordun. Gece çökerken gözleri yukarıdaki yıldızlar gibi parlıyordu ve diğer kolunu sana dolarken karnında kayan yıldızları hissedebiliyordun. Dalgaların çarpması sakinleştiriciydi ve tüm atmosfer çok gerçeküstü görünüyordu, sadece onun varlığı her zaman öyleydi.

İnci gibi beyaz gülümsemesi ve göz gülümsemesi çok sevimliydi. Normalde mırıldanmayacağı bir balad mırıldanıyordu ve saçları kestane rengi dağınıktı.

"Jiyong... bazılarımız zaten bizi bu kadar çok seviyorken neden hep başkaları tarafından daha fazla sevgi için can atıyoruz?" Dudaklarını büzerek ve kaşlarını çatarak bir süre düşündü, seninle yüz yüze gelmek için arkasını döndü. "Bunu kabul etmiyorum,"baş parmağıyla yüzünü okşadı, "senin tarafından yeterince sevildiğimi hissediyorum, daha fazlasına ihtiyacım yok. Söz ver. Bu kadar endişelenme, seni senden daha çok seviyorum."

Siyah gece gökyüzünde parıldayan yıldızları seyrederken, parmaklarınızı çıplak, kaslı kolunda aşağı yukarı hareket ettirirken bedenlerinizin arasındaki boşluğu bir kez daha kapattınız. Güzellerdi, büyüleyiciydiler, tıpkı Jiyong'un kendisi gibi, içten dışa. Sonraki bir saati ikiniz de takımyıldızları tespit ederek geçirdiniz ve o size arada bir ağzınızın kenarına küçük gagalar attı. Her birinin ardından yaptığı küçük sırıtış çok sevimliydi ve o kadar içtendi ki, daha önce söylediklerine inandınız, birçok belirsiz aşk yerine tek bir gerçek aşk. "Bu bir bebeğe benziyor," dedin tuhaf takımyıldızı işaret ettin.

"Evet, bebeğimiz." Güldünüz, belki o zamanlar böyle bir rüyaydı ya da belki de çok mutlu olduğunuz için nişanınız oldukça güvenliydi. "Biraz uyumalısın, jagi," dedi sana, böyle soğuk bir gecede bile başını okşamak ve bütün battaniyeyi sana vermek için bir kolunun üzerine koyarak. En iyi şarkıcı değildi, ama size bir ninni söylemeyi başardı, rüzgarda sallanan dalgaların ve ağaçların sesinde ve tuzlu deniz suyunun kokusunda uyumanıza izin verdi.

Soul ah! Uyan!" Sarsılarak uyandın ve dik oturdun. Jiyong zaten sana yakın oturuyordu, ufku işaret ediyordu. Güneşin doğuşu güzeldi. Büyüleyici anlar geçtikçe gökyüzü pembe, mavi ve kırmızı lekelerle boyandı, kabarık pamuk şekere benzer bulutlar renklerle karışıyor.Güneş ufkun hemen üzerinde göründü ve Jiyong'un seni yeniden büyük bir tutkuyla öptüğünü gördün ve gözlerini kapattığında bile güneşin doğuşu hala büyülü hissettiriyordu çünkü öpücük eşitti .

O senin gözlerinin içine baktı ve sen onun taze güneş ışınlarındaki güzel kahverengi gözlerine baktın.Gece bitmiş olmasına rağmen, pencerelerin arkasında onun ruhuna tutulan galaksiyi görebiliyordunuz, derin ve ışıltılı, senin

"Seni seviyorum."


🌼





G-Dragon 🐲 ONE SHOTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin