16°SEEING RED

69 4 14
                                    

*BAM*

Ön kapının çarptığını duyuyorsun. Siz ve misafiriniz kanepede oturuyordunuz. Jiyong Seni başka bir adamla kanepede otururken gördüğünde olduğu yerde durdu ve sinirli bir halde bekledi. Parlak bir şekilde gülümsüyorsun, "Hey bebeğim! Bu-" Ji Yong senin sözünü kesiyor, "Telefonuna cevap veren adam bu mu?" Misafirinize şaşkın bir bakış atıyorsunuz. "Banyodaydı, isim olark 'Kalbim' yazıyordu. Ben de banyoda olduğunu söyledim," diye yanıtlıyor misafiriniz.

"Yani, ben bizim geleceğimiz için çok çalışırken senin yaptığın şey bu mu? Benim evimde başka bir adamla takılmak mı?!" Ji Yong en kötüsünü varsayar ve kollarını kavuşturur. "Ji, düşündüğün gibi değil. Bu-" yeniden açıklamaya başlıyorsun. "Düşündüğüm şey değil mi?!"
"Vay canına! Sakin ol adamım, ben onun kuzeniyim." Konuğunuz, sonunda açıklamak için bir fırsat buldu ve Ji Yong'a gözlerini kıstı. Ayağa kalktın ve Ji Yong'un arkasında masanın üstünde duran bir aile fotoğrafını eline aldın. Bu fotoğrafı Geçen ay ji'nin yanına taşınırken yanında getirdiğin. Ji Yong'a göster. "Şu adamı görüyorsun," resimde gülümseyen bir yüzü işaret ediyorsun, "tanıdık geliyor mu?" Kuzenine işaret ediyorsun.

Ancak şimdi sinirli görünen kuzenin. Ji Yong fotoğrafa bakar, kuzenine bakar ve tekrar geri döner. Yüzündeki farkındalığı görüyorsunuz ve kollarını iki yanına indiriyor. "Omo. Ah Jagi, çok üzgünüm." Kollarını boynuna dolamak için uzanırken özür diler. "Bir dahaki sefere sor aptal" sesiniz, yüzünüz onun omzuna gömülmesiyle boğuklaştı. Biraz kıkırdar, "Ben gerçekten bir aptalım . Üzgünüm Jagi." Gitmene izin veriyor ve kuzeninin yanına gidiyor, "Ben senden de özür dilerim, bir an için çok şaşırdım. " diyerek bir elini uzattı diğer eliyle de boynunu sivazladi. Kuzeninizin ifadesi yumuşar ve elini uzatır, "Ben de aynı şeyi düşünürdüm, Telefonuna en başından cevap vermemeliydim. Ben de üzgünüm." El sıkışırlar ve kolunuzu Ji'nin beline dolarsınız. "Tamam, artık bu bitti, Ji bu benim kuzenim. Biraz ziyaret etmeye geldi ve aynı zamanda yerel kolejleri kontrol ediyor," kuzenine gülümsersin.

"Oh, o zaman bizimle kalabilir. Aileni tanımak isterim," diye başını salladı Ji kuzenine doğru. "Ooh, yani şimdi ikimiz de yerimiz ha?" Ji'ye yaramaz bir sırıtış veriyorsun. Gözlerini devirdi ve boştaki eliyle yüzünü kapattı. Kıkırdadın, "Sadece oynuyorum bebeğim, ama bunu telafi etmek istersen. Bir şeyler bulabilirim." Elini indiriyor ve ona göz kırpıyorsun. "Aman Tanrım, belki de burada kalmamalıyım," diye inliyor kuzenin. Sen ve Ji Yong kıkırdarsınız ve o size hızlı bir öpücük verir. Üçünüz takılın ve gece için yemek sipariş edin.

Sen ve Ji Yong düzgün bir şekilde barışmak için planlar yapıyorsunuz..kuzeniniz uyur uyumaz.

G-Dragon 🐲 ONE SHOTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin