30°READY

63 3 2
                                    

🍷

Bir şeyler ters geliyordu.  Belki de fazla mükemmeliyetçiydin ama buna gerçekten hazır mıydın?  O gece, ziyafet salonu tam da hayal ettiğiniz gibi dekore edilmişti, tanıdık yüzler orada burada, ortam çok canlı.  Seninle slow müziğe dans etti, pop'a dans etti, hatta bu durum için yazılmış bir şarkı bile söyledi.  Ne de olsa Jiyong bir müzik dehası.  "Hazır mısın?" 

Düğün yemeğinden hemen önce makyaj yapılırken sormuştu.  Stilisti tarağını balmumuna batırırken, onu çabucak durdurdu ve ona doğal ve temiz bırakmasını söyledi.  Saçlarını böyle daha çok sevdiğini biliyordu.  Sırıttın ve cevap vermedin, açıkçası ikinizin de karı koca olmaya söz vereceğiniz bu büyük güne, büyük güne hazır olup olmadığınızı bilmiyordunuz. 

Jiyong, hem kariyerinde hem de yaş açısından en iyi dönemindeydi, yapması ve hazırlanması gereken çok şey vardı, ama yine de seninle evlenmeye o kadar hazırdı ki.  Bu konuda ne kadar tereddütlü olduğunu biliyordu ve elini tutarken yanağına bir öpücük kondurdu.  "Hadi gidelim, yeobo."

🌼🌼🌼

Otel odanızın kapısını açarken birden sizi gelin gibi kaldırdı, yatağa doğru koşarak ikinizi de yatağa attı.  Çok gülüyordun ve kolların hala onun boynuna sarılıydı.  Gözlerinin içine baktı, dudaklarında bir gülümseme belirdi.  "Jagiya, Neden bu kadar güzelsin" Jiyong, sen otururken mırıldandı.  O da hemen oturdu ve sana doğru eğildi.  "Güzel kokuyorsun."  Çenesini omzuna yaslayıp yüzünü seninkinin yanına sürterken o muhteşem sırıtışını gösterirken, smokin ceketini tuttun ve aranızdaki boşluk kapandı.  Çok sevimli.  İkiniz için de olaylı ve unutulmaz bir düğün yemeği olmuştu, özellikle de Big Bang'in geri kalanıyla çeşitli performanslar sergileyen onun için.  YG sanatçılarının hepsi geldi ve hem esprili hem de dokunaklı birçok konuşma yapıldı.  Seni kendine yaklaştırmak için bir kolunu kullandı ve parmağı ustaca yüzüne dokunarak seni bir öpücük için döndürdü.  Bu öpücük çok daha anlamlı ve tutkuluydu, özellikle mahremiyette. 

Kısa süre sonra, kollarınızın desteği azaldı ve neredeyse yatakta geriye doğru düşüyordunuz, ancak Jiyong diğer elini başınızın arkasını tutmak için kullanıp sizi yavaşça ve nazikçe aşağı indirdi.  Elleri kırmızı pullu elbisenin fermuarına doğru hareket etmeye başladı ama sen onu bileğinden tutarak durdurdun ve öpücükten uzaklaşmak için başını çevirdin.  "Artık evli bir çiftiz," diye mırıldandınız ikiniz de nefes almaya çalışırken, "bunu rahatça yapmak istiyorum."  Ona bakarken ikiniz de yatağın kenarına oturdunuz.  Yumuşak turuncu-pembe saçları ona çok yakışmıştı.  Smokinin siyah olması dışında tam olarak Sober müzik videosundaki gibi görünüyordu.

Kalkıp makyaj masasına yürüdün, bir torba pamuk ve birkaç şişe çeşitli makyaj temizleyici aldın.  Onu karşınıza oturttunuz ve makyajını çıkarmaya başladınız.  Makyajını silerken, tamamen itaatkar bir şekilde hareketsiz oturdu.  Ona gözlerini kapatmasını söylediğinde, kapattı.  Ona dudaklarını biraz ayırmasını söylediğinde yaptı.

Gözleri açıkken, küçük sakalı görünene kadar yüzündeki tüm makyaj izlerini temizlerken yüzünü araştırdılar.  Anın tadını çıkarıyor gibiydi, yaramaz elleri şakacı bir şekilde sana dokunmak istiyordu ama tabii ki sadece dalga geçiyordu.  "Sıra bende," dedi, smokin ceketini çıkarırken, bağdaş kurup önünüzde oturuyordu. 

Gömleğinin kollarını sıvayarak dövmeleri ve kaslı kolları yine gözünüze çarptı ve önce parlak kırmızı rujunu, ardından göz kalemini çıkararak aynısını size yapmaya devam etti.  Gözlerinize iltifat etmeye devam etti ve makyajınızı temizlemeye ne kadar sevimli bir şekilde odaklandığından, aşkının size ne kadar derin olduğunu tam anlamıyla görebiliyordunuz. 

"Ya- bu muhteşem kadınla evli olduğuma inanamıyorum," diye kıkırdadı kalbiniz çırpınana ve midenizdeki o komik ama güzel his, sanki havada takla atıyormuşsunuz gibi sizi bunalttı.  Yatağa geri düştü, çünkü ona sadece gülümseyebiliyordunuz, kim bilir hangi sebepten dolayı gözlerinin köşelerinde yaşlar birikiyordu.  Muhtemelen onu ne kadar sevdiğini de bilmiyordun. 

Orada öylece yattı, dramatik bir şekilde kalbini tuttu ve sen o anı yakaladın.  Ona doğru sürünerek üzerine atladın ve saçını karıştırmaya başladın, gerçek gülümsemesi kalbini tekrar, tekrar ve tekrar ele geçirdi.  Yüzüne öpücükler kondurdun ve o senin beline sarıldı, seni yanına kaldırdı, bu sefer işi o yapıyor.  İkiniz de arkanıza yaslanıp tavana bakmadan önce birkaç dakika sessizce uzanmanıza izin verdiniz. 

"Ben hazırım."  Seninle yüz yüze gelmek için pozisyonunu ayarlamadan önce sadece biraz daha kıkırdadı.  "Ne seni bu kadar uzun tuttu?"  Gömleğinin düğmeleri açılıp fermuarın aşağı indiğinde, yeni başlamış en güzel gecelerden birine hazır olduğunuzu anladınız.

🍷

G-Dragon 🐲 ONE SHOTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin