🍷
"Bunu bilmiyorum," diyorsun, yüzün kırışmış sinirli bir şekilde. Ji Yong sırıtıyor. "Ne? Bu ne anlama geliyor?" Gözlerini devirerek soruyorsun. "Söylemeni sevdiğim bir şey," Ji Yong kıs kıs güldü ve kızardı. Gözlerini deviriyorsun, "Korece öğrenmeme yardım etmen gerekiyordu. Şimdi bu ne anlama geliyor?" Yaramaz bir sırıtış alıyor, "Benim için tekrar et, sana ne anlama geldiğini göstereyim." "Hayır, herhangi bir anlama gelebilir," kollarınızı çaprazlayıp ona dik dik bakıyorsunuz.
Kanepede sana yaklaştı. Alnını senin alnına dayadı ve önceki sözleri tekrarladı,
"Neo nae an-eiss-eo jwo, söyle."
"Neo nae an-eiss-eo jwo," söylemeyi başarırsın. Gözlerini kapatır ve derin bir nefes alır. Onları tekrar açtığında için için için yanıyor. Biraz heyecanlanıyorsun. Bu bakışı biliyorsun ve aldığında agresif oluyor. Agresif bir Ji Yong, eğlenceli ve biraz korkutucu Ji Yong'dur. "Ne dersen de bebeğim," diye hırlıyor ve seni bileklerinden tutuyor kanepeye yatırıyor . Nefesiniz kesilir ve o sizi derinden öpme fırsatını yakalar. Hızla sertleştiğini hissediyorsunuz ve bacaklarınızı ona dolamadan ve onu sert bir şekilde kendinize çekmeden önce dizlerinizi vücudunun her iki yanına yavaşça kaldırıyorsunuz.İnliyor ve ellerini kollarınız boyunca ve vücudunuzdan aşağı bastırıyor. Uyluklarınıza ulaşır ve her birinden birer avuç alıp kıçınızın hemen altından tutup sıkar. Ona karşı sürtünüyor ve öpücüğü bozuyorsun. "Aman Tanrım Ji ne dedim?" Boynunuza karşı ve kulağınıza kadar nefes alıyor, " 'Şu anda içimde sana ihtiyacım var' dedin. En sevdiğim sözler." Küçük bir kahkahanın kaçmasına izin verdin, "Eh, kesinlikle şimdi söylediğini yapıyorum."
Oturur ve seni de yanına çeker. Kucağına oturuyorsun ve gömleğini kaldırıyorsun. Sizinkini de kaldırır ve fırlatır. Uzanır ve elini saçlarına geçirir. Dudakları, dişleri ve diliyle boynunuza ve göğüslerinize saldırır. Daha iyi erişim için sutyeninizi çıkarır ve kot pantolonunuzu çözer. Sizi tekrar kanepeye yatırır ve tek bir hızlı hareketle kot pantolonunuzu ve iç çamaşırınızı geri çeker ve sizi savunmasız hissettirir ama aynı zamanda çok tahrik eder. Ayağa kalkıyor ve kendininkini de çıkarıyor. Yavaşça vücudunuzu ezerken şehvet gözlerinizden damlıyor. Uzanır ve sizi yavaşça ovuşturur, hazır olup olmadığınızı görmek için parmağını içeri ve dışarı daldırır. Nefes nefese kalıyorsun ve yüzündeki gururu seni bu hale getirdiğini görüyorsun.
"Sana öğreteceğim bebeğim. Bana söylemen gereken her şeyi sana öğreteceğim," diye sırıtıyor ve kendini senin içine itiyor. Omuzlarını sımsıkı tutuyorsun ve o yavaş, derin ve sert bir şekilde sana doğru ilerlemeye başlıyor. Acı verecek kadar yavaş gidiyor ve sen yalvarmaya başlıyorsun. "Ji, bebeğim lütfen," diye yalvarıyorsun. Eğilip kulak memenizi ısırır. Hızını artırıyor ve sen çığlık atıyorsun. Sadece bir an için tutuyor ve duruyor. Fısıldar ve kalçalarını bükersin. İkinizi de bir eliyle sıkıca ama nazikçe boğazınıza sararak oturmaya geri döndürüyor. "Sür beni" diyor. Kalçalarını döndürüyorsun ve gözlerini sımsıkı kapatıyor ve başını kanepeye geri yatırıyor. Göğsünü hafifçe okşuyorsun ve bir inilti bırakıyor. Daha hızlı hareket ediyorsun ve bacaklarının sallanmaya başladığını hissediyorsun. Kalçalarınızı yakalar ve sizi durdurur. Gözlerinin içine bakar ve sana çarpar. Yavaş, zor ve inanılmaz. Aklını ve kontrolünü kaybedersin ve onun her yerine salıverirsin. Limitine ulaştığını biliyor ve seni tekrar kanepeye yatırıyor. Üstünüze tırmanıyor ve sonra tekrar size giriyor. Hızlı ve sert gidiyor. Aniden yüksek sesle inliyor ve yavaşlıyor. Birlikte dışarı çıkmaktan ve kalçalarınızı onunkine karşı yuvarlamaktan zevk alıyorsunuz.
Kanepede yüz yüze uzanırken hem nefes nefese kalıyor hem de zevkten parlıyorsunuz. "Pekala," kıkırdarken hala nefesini tutuyorsun, "kesinlikle mükemmel bir öğretmensin." Gülüyor ve alnından öpüyor, "Teşekkürler deniyorum. Bana bir şey için söz verir misin?" Tek kaşını kaldırarak ona bakarsın. "Sadece bu cümleyi bana söyle." Ona bir öpücük verdin, "Anlaştık."
🍷
ŞİMDİ OKUDUĞUN
G-Dragon 🐲 ONE SHOTS
Fiksi PenggemarKwon jiyong x reader 🥇#bigbang 🥇#g-dragon 🥇#gd 🥇#kwonjiyong 🥇#minzy 🥇#daesung 🥇#chanwoo 🥇#seungri 🥇#bobby 🥇#seunghyun 🥇#jinhwan 🥇#dk