🍷
Grubunuz yepyeni ve henüz çok fazla şarkınız yok. Yani, performans sergilediğinizde bazı coverlar yapıyorsunuz. En sevdiğiniz BIG BANG ve 2NE1 şarkıları. Kalabalığı pompalayıp hareket ettiriyorlar. Lider sensin ve şarkıları sen seçiyorsun. Fantastik Baby ile provalara başlıyorsunuz ve GD'nin rolüne başlarsın. Hatta onun fark ettiğin bazı tavırlarını bile içine katıyorsun. Işıklar yüzünden kör oldunuz ve kalabalığı göremiyorsunuz ama menajerinizi sahne kenarında GD ile konuşurken gördüğünüze yemin edebilirsiniz. Yine de bu olamazdı, neden tüm insanların içinde burada olsun ki? Setinizi bitirin ve kalabalığa veda edin. Sahneden inerken omzunuzun üzerinden kalabalığa bir kez daha baktınız. Biraz sendelersin ve dirseğindeki bir el seni dengeler. "Kolay gelsin" diyor kulağınıza yumuşak bir ses. Kafanı geri çeviriyorsun ve GDragon'un yüzüne bakıyorsun. "Gerçekten sendin," diye nefes alıyorsun. Üyeleriniz ve diğer sanatçılar, geçerken sizi itip kakıyor ve ona doğru dürtüyorlar. Sizi nazikçe yoldan uzaklaştırır.
Sıradaki grup hazır ve müzik o kadar yüksek ki ne dediğini duyamıyorsunuz. "NE?!" resmen bağırıyorsun. "SENİ DUYAMIYORUM." Başını sallıyor, etrafına bakıyor ve onu takip etmeniz için parmağını size doğru büküyor. Seve seve dediğini yaparsın. Kim istemez ki? Sizi biraz daha sessiz bir alana götürür.Gülümseyerek, "Merhaba, ben Kwon Ji Yong." Bir selam veriyorsun ve kendini tanıtıyorsun. Sizin bariz gerginliğinize biraz kıkırdar. "Evet, umm, kim olduğunu biliyorum. Grubun hakkında menajerinle sohbet ediyordum," diye itiraf ediyor. "Senin hakkında çok güzel şeyler söyledi." Bakışları altında kıpırdanıyorsunuz, "Ona sahip olduğumuz için çok şanslıyız. Büyümemize gerçekten yardımcı oluyor." Gözlerinin içine gülümsüyorsun, ama çabucak kızarıyorsun ve tekrar aşağıya bakıyorsun.
"Sevimli" diyor. "Pekala, sanırım onunla aynı fikirdeyim. Grubunuzun yeteneği var. Özellikle Fantastic Baby'nin kapağını beğendim." "N-ne?" Kekeledin. Yüzüne bakmaya kararlı bir şekilde bakışlarını tekrar gözlerine sürüklüyorsun. Tekrar kıkırdar. Mideniz bulanıyor ve kalbiniz çarpıyor. Tanrım, çok yakışıklı. "Hmm, evet," ensesinin arkasını ovuyor. Kızarıyor mu? Şimdi, aptal gibi gülümsüyorsun. Senden utanıyor mu? Uzanır ve kulağını çeker. "Öyleyse," diye sana bakıyor ve bir gülümsemeyle dudağını ısırıyor, "bir işbirliği projesi hakkında konuşmak ister misin diye merak ediyordum?" Sana tek kaşını kaldırıyor ve başını eğiyor. "Yani," diye sormaya cesaret edemiyorsun, "seninle mi?" Başını salladı ve utangaç bir gülümseme daha verdi, "Evet, benimle. Sen ve ben." Seni işaret ediyor sonra kendini. Rüya görüyor olmalısın.
GDragon, sizinle şarkı söylemek istiyor. Onun bir şarkısında bir satır söylersen kariyerin AŞILANIR. Az önce düşürdüğün çeneyi yerden kaldırıyorsun. "ELBETTE!" Cevap verip kollarını boynuna doladın. "Oof," kollarını beline sarıyor ve kendine geliyorsun. "Aman Tanrım, çok üzgünüm!" diye iç geçiriyorsun. "Ben değilim," diye mırıldandı GD. "Ne?" Sen sor. "Hiçbir şey," dedi, "Heyecanlanmana sevindim. Numaralarınızı birbirimize verelim mi? Böylece iletişim kurabiliriz?" "Tabii ki! Ama bunu menajerimin halletmesi gerekmiyor mu?" Az önce sana verdiği telefona numaranı yazarken soruyorsun.
"Öyle ama" gülümsüyor, "Ben de seninle doğrudan konuşmak isterim. Belki akşam yemeğinde?" Zihinsel olarak zıplıyorsun. Sana çıkma mı teklif ediyor? Hayır, bu bir çalışma yemeği, değil mi? Ona telefonunu geri verdiğinizde ve o üç ton kıpkırmızı olduğunda, içsel bir mutluluk dans yaparsınız. Sana çıkma teklif ediyor. "Ben seni arayacağım tamam mı?" Telefonunu cebine koyarken seni temin ediyor, "Bana cevap vereceksin değil mi?" Ona yapacağını gösteren bir işaret verdin. O çok tatlı ve çok utangaç. Seninle çalışmak istediğine inanamazsın. Onun da seninle ilgilendiğini söylemeye gerek yok. O gece grubunuz havada yürürken ve HARİKA hissederek mekandan ayrılıyorsunuz.
🍷
ŞİMDİ OKUDUĞUN
G-Dragon 🐲 ONE SHOTS
Fiksi PenggemarKwon jiyong x reader 🥇#bigbang 🥇#g-dragon 🥇#gd 🥇#kwonjiyong 🥇#minzy 🥇#daesung 🥇#chanwoo 🥇#seungri 🥇#bobby 🥇#seunghyun 🥇#jinhwan 🥇#dk