🍷
Kafeterya her zamanki gibi kalabalıktı ve ne yiyeceğine karar veren aç öğrencilerin, dedikodu yapan kızların ve elinde sıcak çorba taslarıyla özenle bir masaya doğru ilerlemeye çalışan insanların yanından geçtin. Sonunda, dikkatinizi çekmek için uzaktan çılgınca el sallayan arkadaşların Gayun ve Hyorin'i buldun. Ağır kitap yığınınızı masaya bırakıp rahat bir nefes alıp oturduktan sonra Kyojin önünüze bir kart uzattı.
Sevimli çıkartmalarla süslenmiş pembe ve kalp şeklindeydi. "Şuna bak! Youngbae bana verdi, o çok tatlı!" Hyorin heyecanla bağırdı. Okulun "kötü çocuk" grubundan o çocuğa kesinlikle takıntılıydı ve ona çıkma teklif etme cesaretini topladıktan sonra üç aydır çıkıyorlar. "Soul bir şey aldın mı?" "Lütfen, kimse beni sevmiyor bile." Gözlerini devirdin. "Haydi, bugün Sevgililer Günü," diye ısrar etti Gayun, "ve saçmalamayı bırak, biliyorsun Kwon Jiyong senden hoşlanıyor. Ve eğer bunca yıldır bunu saklamıyorsa, neden senin de onunla konuşman gerektiğini anlamıyorsun. Hyorin'e sor, Youngbae ona Jiyong'un seni görünce eridiğini ve imajını kaybettiğini ve onu daha dün toplantı sırasında görmeliydin-"
"O sadece bir arkadaş!" Sözünü kestin ve Gayun'un arkasına baktığında Jiyong ve Youngbae'yi kafeteryanın kapısından içeri girerken gördün. Youngbae seni hemen fark etti ve yanına Jiyong'u da alarak geldi. Aşağı baktın, ama Jiyong bakışlarını çoktan fark etti. Zaten kızarmaya başlamıştı ve her zaman yaptığı gibi kendini soğutmak için elinin arkasını yanağına bastırdı. O da gülümsüyordu. Kabul etmelisin ki, o çok tatlıydı. "Youngbae, Jiyong, gözaltı zaten?" Tüm tutuklu öğrencilerin bitene kadar takmak zorunda oldukları erkeklerin yakalarındaki kırmızı çıkartmayı görerek sordunuz. Tüm yaptıklarının yemek yiyip sınıfta cep telefonlarını kullanmak olduğunu açıkladılar, ancak hızlı bir ısırık aldıktan sonra tüm öğle yemeği molası için spor salonunu temizlemek için acele etmek zorunda kaldılar.
Başını salladın ve Hyorin , YoungBae'ye hızlı bir öpücük verdikten sonra öğle yemeği oldukça hızlı geçti ve sınıfa geri dönmek zorunda kaldın. Masana vardığında, masanın üzerinde kırmızı bir zarf buldun. Zarfın üst kısmında adın kalın harflerle, "Mutlu Olduğunda BUNU OKU" ve küçük harflerle "Aşkın, G" kelimeleri zarfın altına yazılmıştı. "Aish, gerçekten sevimsizsin Ji." Öğretmenin sınıfa girerken kendi kendine mırıldandın ve çabucak klasörünün içine koydun.
Dersten sonra dolabına yürüdün ve sürpriz bir şekilde, bu sefer mor renkli olan başka bir zarf düştü. Eline aldığında, büyük harflerin artık "ÜZGÜN OLDUĞUNDA BUNU OKUYUN" yazdığını fark ettin. Omzunda bir dokunuş hissettiğinizde gerçekten kafan karışmıştı. Sana bu sefer turuncu renkte, üzerinde "KIZDIĞINDA BUNU OKUYUN" yazan bir zarf daha verdi. Başını kaldırıp Gayun'a ne hakkında olduğunu sormak üzereydin ama o çoktan ortadan kaybolmuştu.
Dolaptan ihtiyacın olanı aldın ve muhtemelen okuldan sonra neler olduğunu öğreneceğini düşünerek bir sonraki sınıfa gittin. Ancak, zarf karşılaşmaları dolaplarda durmadı. Her ders arasında, zarf masanda veya dolabında olmasaydı, rastgele bir öğrenci koridorlarda tek kelime etmeden size verir ve siz soru sorma fırsatı bulamadan koşarak uzaklaşırdı. Toplamda yedi tane vardı, Gayun turuncu olanı size verdikten sonra dört tane daha aldın. Duyguların yerini yalnız, çok mutlu, korkmuş ve heyecanlı, renklerin yerini mavi, yeşil, sarı ve indigo aldı ve sonuncusunda ekstra bir not vardı: Okuldan sonra benimle müzik odasında buluş, en kısa zamanda. Bir kez daha "Aşkın, G" ile imzalandı ve müzik odasına giderken, özellikle kafanız karışmış düşünceler kafanızdan geçti.
Bu bir tür şaka mıydı? Hyorin ve Gayun neden öğle yemeğinden sonra senden uzak durdu? "Müzik Odası" yazan kapıya ulaştın, kapıyı dikkatlice açıp müzik aletleriyle dolu karanlık odaya adım attın. Aniden ışıklar açıldı ve Hyorin bir sandalyede oturuyor, gitarını tutuyor ve sana sırıtıyordu. Gayun, Youngbae ve gruplarının geri kalanı (Daesung, Seunghyun ve Seungri) sanki bir tür seyirciymiş gibi odanın kenarında oturuyor.
Hepsi hafifçe gülümsedi ve sanki bir sinyal varmış gibi Hyorin, gitarda Jiyong'un kendi yazdığı "Butterfly" şarkısını çalmaya başladı. Jiyong piyanonun arkasından belirdi ve şarkının sözlerini söylemeye başladı. Her kelimeyi söylerken sadece sana odaklanarak gözlerinin içine baktı. Şarkı sona erdi ve herkes alkışladı ve tezahürat yaptı, hatta bazı noktalarda kurt ıslığı bile çalındı. Alkışlar sonunda kesildiğinde, Jiyong önüne adım attı, yüzü seninkinden birkaç santim uzaktaydı. O arsız ifade seni içten içe öldürüyordu. Geri adım attı ve diz çöktü, size bebek pembe bir gül ve son zarfı, gökkuşağı renginde bir zarf verdi. Bu sefer bir duygu değildi, bunun yerine "BUNU OKUYUN... BENİM OLMAYA HAZIRSAN, LÜTFEN?" "Aç onu." Açtın ve katlanmış bir kağıt parçası ile küçük bir çikolata parçası çıkardın. "Oku onu." Kağıdı açtın ve yüksek sesle okudunuz.
"Sevgili Soul, benim olmaya hazır olduğunda bunu okuman gerektiğini biliyorum. Ama gerçekten ortaokuldan beri senden hoşlanıyorum ve gerçekten, gerçekten, senin severken imajımı sürdüremiyorum. Kim bu kadar iyi bir sevgilin varken kötü çocuk olmak ister değil mi? Şaka yapıyorum. 4 yıldır arkadaşız ve o zamandan beri senden gerçekten çok hoşlandığımı asla saklamadım.
O zarflar, onlar gökkuşağı renklerinde çünkü seni ne zaman görsem midemde kelebekler uçuşuyor ve duygularım o kadar karışıyor ki gökkuşağı gibisin gözlerimde güzel bir gökkuşağı gibisin bu yüzden bilmeni istiyorum Ne hissedersen hisset her zaman yanındayım, her zarfın sana nasıl iyi olacağını, senin için ne kadar mutlu olduğumu anlatan küçük bir notu ve bu duygularla nasıl başa çıktığımı anlatan bir şiir. benim olmaya hazır mısın? Lütfen? Ve Sevgililer Günün kutlu olsun. Aşk, (erkek arkadaşın?) G."Gözyaşlarına bu kadar yakın olacağını hiç düşünmemiştin. Bu kadar kötü bir çocuk imajına sahip bir çocuk nasıl bu kadar tatlı ve sevimli olabiliyordu? O sana sarıldığında başını salladın ve yüksek sesle güldün. Küçük "seyirciler" yine alkışlıyordu, Gayun bile bizim başa çıkamayacak kadar sevimli olduğumuzu söylüyordu. "Beyler. Burada parti pisliği yapmak istemem ama Bayan Kim'in geldiğini görebiliyorum ve okuldan sonra müzik odasını kullanmamamız gerekiyor." dedi Hyorin, kapının yanındaki küçük pencereden dışarı bakarak. Diğerleri odadaki çeşitli dolaplara atlarken Jiyong seni piyanonun arkasına itti, üstüne düştü. "Saklanmamız gerektiğini düşünmüyorum. Dışarı çıkmamız gerek-" Sözünü bitiremeden Jiyong parmağını dudaklarının üzerine koyarak başını salladı. "Hayır, ben böyle seviyorum." Jiyong fısıldadı ve sırf seni kızdırmak için senin üstünde olduğunu biliyordun.
"Her neyse, fark edil ya da ses çıkar, gözaltına alınırsın. Hoşuna gitmez, güven bana. Ben müdavimim." Konuşmasını bitirdiği gibi, Bayan Kim kapıyı açtı ve Hyorin, Jiyong'un yazdığı bir şarkının pratiğini yaptığını ve oda dolu olmadığı için ona söylemeyi unuttuğunu açıkladı. Bayan Kim şüpheli görünüyordu, ancak bunu yeterince iyi bir sebep olarak gördü ve Hyorin'den onun için oynamasını istedi. "Müzikte çok yetenekli bir çocuk ama çok yaramaz." Bayan Kim, Hyorin, çalarken ayağını "Kelebek"e vurarak içini çekti.
Jiyong sana bakıyor, hafifçe sallanıyor, sen farkına varmadan seni dudaklarından öpüyordu. Bu yakışıklı çocuğun seni kendisinin yaptığını ve bu ilişkinin çiçek açmasını sağlayabileceğini hissedebiliyordun. Sana verdiği gül gibi güzel bir ilişki, zamanla hayatını daha fazla renkle doldurabilecek bir çocukla.
🍷
ŞİMDİ OKUDUĞUN
G-Dragon 🐲 ONE SHOTS
FanficKwon jiyong x reader 🥇#bigbang 🥇#g-dragon 🥇#gd 🥇#kwonjiyong 🥇#minzy 🥇#daesung 🥇#chanwoo 🥇#seungri 🥇#bobby 🥇#seunghyun 🥇#jinhwan 🥇#dk