🍷
Yumuşak, bordo kanepede bağdaş kurup en yeni Instagram gönderinizin başlığını yazdınız. Yazdığınız
-"FANTASTİK şov için teşekkürler @xxibgdrgn"-
sonunda bazı kalp ifadeleri de ekleyin. "Gönder"e dokunduğunuzda, erkek arkadaşınızı veya yakında kocanız olacak kişiyi, sahne arkası salon alanının girişinden geçerken gördüğünüzde arkanıza yaslandınız. Kollarını açarak sana doğru yürürken, sana genişçe sırıttı. Diğer üyeler sana el salladı, Seungri Hyung'unu işaret etti ve göz kırptı. Ah Seungri. "Ya yemin ederim az önce çığlık attığını duydum" dedi sırıttı ve yanağından öptü. "Jiyong" Mücevherli kolunu çekiştirdin. "Toplanmayı bitirdikten sonra eve gidebilir miyiz?" Ona özel köpek bakışlarını verdin ama o sadece saçlarını karıştırdı. "Üzgünüm bebeğim, bazı hayranlarla tanışmam gerekiyor." Odayı ikiye bölen perdelerin arasından geçmeden önce başının üstünü öptü. Karşı taraftan çığlıklar yükseldi. Oh, o kadar çok hayran var mıydı? Biraz çocukça davrandığını biliyordun ama Jiyong çok iyi biriydi ve hayranlarına kimsenin tahmin edemeyeceği kadar hayrandı. Komik bir şey denemeyeceğini biliyordun.
Bildirimleriniz yüklenirken beslemenizde gezinerek Instagram simgesine tekrar dokundunuz. Zaten binlerce beğeni ve yüzlerce yorum aldınız. Ahh,
-unnie çok şanslısın!
-Jiyong-oppa ile iyi geceler!
Daha fazla iltifat arasında gezindiniz.
-GD'nin ondan hoşlandığını bile sanmıyorum.
- Hepiniz çok safsınız.
-Çirkin kaltak, ondan uzak dur.
Bunu gördükten sonra, Jiyong görmeden önce her zamanki yorumu engelleme ve silme eylemini yaptın. İlişkiniz hakkında ilk kez nefret gördüğünde, suçluya kişisel olarak cevap verdi ve medya patladı. Ve diyelim ki güzel değildi. Tam o sırada, bir makyöz bulunduğunuz odanın yanına girerken perdenin açıklığından bakmaya karar verdiniz.
Jiyong, kolunu onun boynuna şiddetle dolamaya karar veren bir kızla dudak büküyordu ve Bir selca çekmek için telefonunu çıkarırken yüzünü onunkine doğru çekti. Jiyong afalladı ve hemen güvenlik onu geri çekti, kapıya kadar sürükledi çünkü daha fazlasını istiyor gibiydi, bozuk bir Koreceyle "JIYONG! SENİ SEVİYORUM! BİZ OLMAMIZ GEREKİYOR, SEN VE O SÜRTÜK DEĞİL" Jiyong'un menajeri bolca özür diledi ve görünüşe göre kızın "şanslı hayranlar" listesinde bile olmadığını söyledi.Jiyong inledi ve "sasaengler" diye mırıldanarak etrafta volta attı. , acıyla dolu. Bazı insanların Jiyong'dan ne kadar nefret edebileceğini hiç fark etmemiştin ve gözyaşlarının eşiğindeydin. Gece şehir manzarası Hayranlar aşağıdaydı, barikatı aşmaya ve VIP giriş kapısından içeri girmeye çalışıyorlardı.Boş balkonda durup onlara boş boş bakarken, bir elin omzunuza hafifçe dokunduğunu hissettiniz.
"Hey, Soul." Elini silkmek istedin, ama bunun yerine yüzünü, eski, ucuz bir malzemeden yapılmış gibi hissederek, rahatsız edici performans ceketinin içine gömülü buldun. Ceketi çıkarıp sana sarmak için yüzünü göğsünden uzaklaştırdı. "Jagiya- O sadece çılgın bir hayrandı. Birbirimizi ne kadar sevdiğimiz hakkında hiçbir şey bilmiyor. Bu kadar endişelenme, aptal kız." Gözyaşlarını silmek için elinin tersiyle yukarı baktın ve onun hafifçe gülümsediğini gördün. Göz kalemi bulaşmış olmalı.
"Biliyorum Jiyong. Ama ben sadece... Bunun yürümeyeceğinden çok korkuyorum. Evliliğimizi açıkladığımızda hayranlar çılgına dönecek." Daha da fazla ağladın, hormonlarına içten içe küfür ettin. "Ah, aptal çok fazla düşünüyorsun." Hafif bir esinti vardı ve ikiniz de bunun tadını çıkarmak için durakladınız. "Görüyorsun, kendimi ünlü olmayan biri yapamam. Hayranlarımın ilişkimiz hakkında ne düşündüğünü kontrol edemiyorum. Ama yapabileceğim şey seni sevmeye ve seninle olmaya devam etmek." Nefes aldın ve güldün. Sevimli şey. Gözlerinin içine bakarken elin ensesinde gezindi, aşağıdan gelen hayranların haykırışları yollarda sana doğru gelen araba sesleriyle boğuldu... ve tek eliyle yüzünü avuçladı. , diğer kolunuzu gövdenize sardı. Sanki ikiniz de telepatik olarak geri saymışsınız gibi dudaklarınız çarpıştı ve öpüştünüz. Binlerce hayranı olan bir adamı öpüyordun, onu tutkuyla öpüyordun. Nefes almak için durakladığınızda, yüzünüze küçük küçük öpücükler atarak sizi biberlemeye devam ederken kıkırdadınız. Ve biliyordun, ne olursa olsun,
sadece sen ve o vardı.
🍷
ŞİMDİ OKUDUĞUN
G-Dragon 🐲 ONE SHOTS
FanficKwon jiyong x reader 🥇#bigbang 🥇#g-dragon 🥇#gd 🥇#kwonjiyong 🥇#minzy 🥇#daesung 🥇#chanwoo 🥇#seungri 🥇#bobby 🥇#seunghyun 🥇#jinhwan 🥇#dk