22°ARGUEMENT

57 4 4
                                    

🍷

" Soul lütfen!" Oturma odasının yanından 3 yıldan uzun süredir paylaştığınız odaya yürürken adınızı bağırıyor. Tereddüt etmeden kapıyı arkandan kapatıyorsun. Yürüyen ayak sesleri çok geçmeden koşmaya başlar, ta ki aniden kapıya bastırıldığını duyana kadar. Jiyong derin bir şekilde nefes veriyor, nefesi duyabilmeniz için kapıdan sekiyor. "Lütfen beni dinle. Ben-" Titrek bir nefes daha alıyor. "Artık ne yapacağımı bilmiyorum." Onu net bir şekilde duyabilmek için arkanı dönüyorsun.

Göğsünüz şimdi aynı şekilde kapıya bastırıldı ve nefesiniz daha yumuşak oldu. Kendi kalbinin hızla attığını duyabileceğiniz kadar sessizleştiğinde, "Jiyong " konuşmaya çalışırsınız. "Hayır, açıklamama izin ver." Ne hakkında konuştuğundan emin olmadan kapıya bakarsın. "Sen hala dinlemek için buradayken sana bunu şimdi söylemeliyim." Jiyong boğazını temizler, gözlerinde yaşlar oluşmaya başlar; ama bunu bilmiyorsun, ikinizi ayıran tahta levhanın arasından onun kırık sesini sadece duyabiliyorsunuz. Dinlemekten başka bir şey yapamazsınız, kapıya sırtınızı çeker ve iç çekersiniz. "Soul bunu sana söylemenin başka yolu yok ama korkuyorum. Beni bırakmandan korkuyorum ve bu yüzden uyuyamıyorum."

"Eve döndüğümde göz altlarımda morluklar var. gözlerim iş stresinden değil, kafama seni kaybetme düşüncesinden dolayı saplandım. son birkaç gündür çok tartışıyoruz ama hala öpücüklerinin tenime kazındığını hissediyorum. Seni kaybetmeyi düşünmek bende çığlık atmak istememe neden oluyor." Konuşmak için ağzını açıyorsun ama o devam ediyor. "Her sabah uyanma sebebimi kaybetmek istemiyorum ve senden önce yaptığım gibi sahte bir gülümsemeye devam etmek istemiyorum." "Jiyong." diye fısıldıyorsun konuşmayı bırakıp kapıyı açmana izin vermesini umarak. Ama yapmıyor. Sesinin daha önce hiç duymadığınız bir yanıyla hüsranla titremesine izin vermeye devam ediyor. "Seni kaybetmek istemiyorum Soul...Seni kaybedemem." Jiyong küçük bir çığlık attı. Ellerini avuç dolusu siyah saçlarına çekiyor. "Ve bu kapının şu anda seni görmeme engel olduğuna inanamıyorum." İçini çeker ve kendi kendine bir şeyler mırıldanır. "Çok uzak hissediyorsun." Ne demeye çalışıyordu? Alt dudağını ısırarak gözyaşlarına boğulmayacaksın. "Ji kapıyı açmama izin ver."

Sessiz kalır ama yine de kapının arkasındaki duvara birkaç adım atmayı başarır. Nerede durduğu konusunda temkinli davranarak, dışarı çıkıp ona bakmanıza yetecek kadar kapıyı yavaşça açarsınız. Tek yaptığı sana bakmak ve anında gözleri yaşlarla doluyor. "Benim için ne ifade ettiğini anlamıyorsun," diye yere bakıyor, onun yüzünden bu kadar üzgün görünmeni istemiyor. Uzanıp ona sarılmak istiyorsun ama yapamıyorsun, dizlerin yerine kilitleniyor ve kolların senin yanında donuyor. "Lütfen," diye fısıldıyor.

"Ben de seni kaybedemem." Aniden kendini sana doğru iter, hıçkırıkları alçak boğuk sesler halinde omzundan çıkarken vücudunu kollarına alır. Kolların onun ince vücudunu sarıyor ve ellerini hıçkırıkları yumuşayana kadar sırtında gezdiriyorsun. "Beni gerçekten sevip sevmediğini bilmem gerekiyor, tek istediğim bu. Sadece benim olmanı istiyorum." Sıcak gözyaşları yanaklarından aşağı düşerken, ona bakmak için Jiyong'u uzaklaştırdın. "Seni seviyorum Kwon Jiyong. Gerçekten seviyorum." Pürüzsüz yanaklarındaki yaşları dikkatlice silip güven verici bir şekilde gülümsersin. "Bırakmayacağım, söz veriyorum." Ağzının köşeleri hafifçe kıvrılıyor ve sizi tekrar kucaklamanız için içeri alıyor. "Sensiz ne yapardım bilmiyorum. Söz veriyorum eve geldiğimde bu kadar sinirlenmemeye çalışacağım, tamam mı?"

Kıkırdadın, "Bu arada Seungri'nin oyunculuğu, bunun işe yarayacağından emin değilim." Jiyong, ona sakız gibi bir gülümseme veren o tanıdık, sevimli kahkahayla köpürüyor; sizi günlerce mutlu edebilecek bir gülümseme.
Her şeyi başlatan tartışmayı nihayet çözdükten sonra, Jiyong uzun zamandır ilk kez senin yatağına yattı. Genellikle, eve geç gelirse, kanepede elinde bir kalem ve yanında yerde bir not defteri ile uyurdu. Dişlerini fırçalamayı bitirdiğinde yatağa geri döner ve saçlarını at kuyruğu yaparsın.

Jiyong hafifçe horlar, vücudu onu her zaman bulduğunuz pozisyonda uzanır. Başı yastık görevi gören koluna, diğer kolu ise göğsüne dayalıdır. Onun çok huzurlu bir şekilde uyumasını izlerken kendi kendine sırıtıyorsun. Yavaşça yanına yatıp, o iç çektiğinde, bir "nomnom" sesi çıkardığında ve horlamayı bıraktığında. Yine rahat bir pozisyona geçmeye çalışıyorsunuz ve bunu yaptığınızda kendinizi yüzü bir bebeğe benzeyen adamla karşı karşıya buluyorsunuz. Siyah saçlarını fırçalamak için gözlerini kapatan elin uzanıyor.

"Mmm," diye homurdanıyor ve bir bacağını uzatıyor. Gülmemek için gözlerini sıkıca kapatır ve dudağını ısırırsın. "Ah Ji." Açık ağzını kapatmadan önce mırıldanıyorsun. Ağzından ve kolunun altındaki yastığın üzerine salyalar damlıyor. Ne bebek. Çocuğuna karşı şefkatli bir anne gibi, burnunu öpüyor ve ona sadece Kwon Jiyong tarafından söylenen ünlü cümleyi tekrarlayarak iyi geceler diliyorsun.

"İyi geceler bebeğim."

🍷

G-Dragon 🐲 ONE SHOTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin