Ik word gapend wakker en kijk naast me. Ik zie Rein slapend. Het was geen droom. Wauw.. Het voelt net als twee jaar geleden, de eerste nacht dat Rein bij me kwam liggen. Ik trek mijn telefoon onder het kussen vandaan en open Twitter waar ik meer dan honderd meldingen heb, en 5.000 meer volgers. Wow..
'@SwagThatWay: @xJuuuul Heb jij met Rein?'
'@FLYAWAYBITCHx: @xJuuuul Rein is van mij'
'@classyplayfair: @xJuuuul jij en Rein zijn leuk samen!!'
'@0hdreamers: hoelang ken je rein al? @xJuuuul'
'@camthiings: ship ship ship @reinduif @xJuuuul'
En zo gaat her nog even door. Wow, ik ben echt even sprakeloos. 'Ik zou maar een slotje op je account nemen, als ik jou was.' Hoor ik Rein ineens zeggen. Ik draai me naar hem toe. 'Achja.' Ik kijk in Rein's ogen en voel dat mijn wangen rood kleuren. Rein lacht en drukt een kus op mijn lippen. Ik nestel mezelf in zijn armen. 'Ik hou van jou, Rein.' 'More.' Ik glimlach, en val opnieuw inslaap.
'Rein, hou op.' Zeg ik terwijl hij stukjes brood in mijn gezicht gooit. 'Nee.' Ik bloos en kijk naar mijn bord. 'Gaan we nog wat doen vandaag?' Vraagt Rein. Ik haal mijn schouders op. 'Zeg het maar.' Rein doet zijn wenkbrauw wave waardoor ik in de lach schiet. 'We kunnen de trein naar Eindhoven nemen? Dan kan je alvast een van mijn vrienden en- bandleden ontmoeten.' Ik knik enthousiast. 'Nice! Doen we.'
We kleden ons om en ik doe mijn make-up, en na gemeld te hebben dat we weg zijn zitten we in de trein onderweg naar Eindhoven. Rein zit tegenover me, en af en toe kijk ik even naar hem. Hij kijkt geconcentreed op zijn telefoon, en af en toe vormt er een heel klein lachje om zijn mond. Ik kon uren naar zijn gezicht kijken en nog steeds kon ik dan niks lelijks aan hem opnoemen. Cliché, maar het ís zo. Langzaam kijk ik naar buiten waar landschappen aan me voorbij vliegen. Weilanden met paarden, schapen en koeien. Ik haal een hand door mijn haar en voel me ineens heel duizelig. 'Wat is er? Je ziet wit.' Ik kijk Rein aan en wuif het weg. Ik voel me ineens heel moe en zucht even. 'Hier moeten we eruit. Kom je?' Ik knik en sta op. Het gene waar ik zo'n zin in had is nu helemaal verpest. Waarom voel ik me nou ineens zo? Zullen de zenuwen wel zijn, denk ik. Ik loop achter Rein aan en net als we het station uitlopen word Rein bestormd door twee meisjes. Rein lacht en gaat met zijn fans op de foto. Een beetje verbaasd kijk ik er naar. Ik was dit dus totaal niet gewend. Terwijl het ene meisje Rein een knuffel geeft loopt het andere meisje naar mij toe. 'Hey, ik ben Maud. Wat is jouw naam? Ik ken bijna al Rein's vrienden en vriendinnen. Vandaar, haha.' Ik moet lachen om haar enthousiasme. 'Julia.' Ik schud glimlachend haar hand. 'Mag ik nog even snel een foto met je?' Vraagt ze. 'Tuurlijk, maar, is dat dan ook al speciaal?' 'Ja!' Na de foto gaat ze weer terug naar Rein. Ik keek naar Maud. Ze had heel mooi blond haar en fel blauwe ogen. Ze had een beugel en net als ik kuiltjes in haar wangen als ze lachte. 'Doei!' Giebelden de meisjes toen we uiteindelijk weg liepen. Rein vind het de normaalste zaak van de wereld wat ook wel logisch is omdat hij het al een aantal jaar dagelijks meemaakt, maar ik vind het nogal appart. 'Is het ver lopen?' Vraag ik aan Rein. 'Nee, die twee straten door, brug over en dan links.' 'Oké.' Rein pakt mijn hand en samen lopen we door de Eindhovense straten. Ik zit constant de hoesten en mijn keel is een beetje gevoelig. 'Gaat het wel?' Vraagt Rein bezorgd. 'Ja, prima.'
'Hier is het,' zegt Rein terwijl hij de deurbel zo'n tien seconde lachend in gedrukt houd. 'Jezus, Rein. Je bent net een vijf jarige af en toe.' Zeg ik lachend. 'Verdomme, Rein!' Klinkt er en niet veel later gaat er een deur open en staat er een getinte jongen voor ons. 'Wat een warm welkom.' Lacht Rein en hij geeft Owen een jongens knuffel dingetje. Naar mij steekt hij zijn hand uit en stelt zich voor. 'Julia.' Lach ik verlegen. Rein pakt mijn hand en trekt me mee naar binnen. Op de bank zit een klein meisje die aan het spelen is met haar barbiepoppen. Als ze mij ziet kijkt ze me met haar grote, mooie puppyogen aan. Ik glimlach. 'Dat is Fay.' Hoor ik Rein zeggen die achter me is komen staan. 'Hoi!' Zegt het meisje, Fay dus, vrolijk. Ik zwaai naar haar. 'Dus dit is je nieuwe chick?' Zegt Owen sarcastisch en Rein geeft hem een een dodelijke blik. 'Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?'
'Net een romantische film, met zo'n einde waarin alle meiden gaan janken en dan hopen op een vervolg waarin alles goed komt.' Zegt Owen zuchtend nadat we alles hebben verteld. Ik schiet in de lach. 'En dat vervolg kwam er.'
-
Guys part 10 en 11 gaan zo spannend worden omg cant wait
JE LEEST
Little Stupid Things
FanfictionIn 2014 is Julia samen met haar ouders en broer in een vakantiepark in Eindhoven geweest. Julia's broer, Justin van 16 jaar oud, heeft daar een vriendengroepje leren kennen dat bestaat uit Thijmen, Max, Jay en Rein. Rein van Duivenboden. Als ze in d...