Todoroki Touya
Reggel viszonylag később keltem mint szoktam de így se tudtam hogyan tudnék fel kelni. Mellkasomba folyamatosan nyilallt a fájdalom és minden mozdulatomnál egyre jobban éreztem, hogy ez így talán nem normális. Lassan próbáltam fel hízni pólómat és amint ez sikerült akkor vettem észre, hogy a seb szét nyílt. Sértetlen bőröm könnyen vált el az égettől ezzel fájdalmat okozva nekem. A varrat igazából nem az összeforrás miatt volt bennem, hanem azért hogy össze tarcsa a szükséges dolgokat így várható volt, hogy nem tart örökké. Kezemmel próbáltam nagyjából össze tartani mellkasomon tátongó lyukat. Tenyeremet lassan kezdtem el mozgatni az érintett vonat felett, hogy legalább a fájdalom meg szűnjön ha más nem. A fájdalom meg szűnt de még mindig nem voltam rendben. Lassan másztam ki az ágyból kezemet folyamatosan ott tartva. Amikor végre el értem szekrényemhez sikerült ki vennem a dobozt is amiben mindent tartok. Le kezeltem a kiss problémámat és szerencsére egyáltalán nem éreztem semmit. Mikor végeztem végre nyugodtan egyenesedtem ki. Órámra pillantva jöttem rá, hogy már egy óra. Háromra megyek a helyre amit az a srác mondott. Igazából nem tudom mit kéne gondolnom, jó lenne magamfajtákkal találkozni de nem tudom képes leszek e arra amit el várnak. Nem tudom, hogy Keigo, hogy halad de az biztos, hogy ő meg állítana amit nem csodálok, de akkor is el megyek. Meg tisztítottam magam a maradék vértől ami el hagyta testem.
Át vettem ruháimat és maszkom is elő kerestem. Ettem pár falatot majd el indultam a helyre. A cetlin szereplő cím nem volt olyan messze. Egy eldugottabb sikátor volt meg említve benne.
Jó időbe telt úgy át menni a tömegen, hogy kicsit se legyek feltűnő de végül oda értem. A sikátor üres volt, ahogy végig haladtam rajta a maszkom jobban fel húztam, hogy véletlen se látszódjon semmi. A sikátor egy belsőbb részén találtam egy ajtót ami minden bizonnyal az a hely amit én keresek. Az ajtón be kopogtam majd vártam, hogy ki jöjjön valakit. Az ajtó ki nyílt és egy öltönyös valaki nyitotta ki nekem. A testét egy fekete-lilás füst szerű dolog takarta nyaka helyén egy nagy fém valami volt elég furán festett.
-Gyere be- utasított mire kérdés nélkül követtem. Két ajtón is át mentünk mire el értünk egy viszonylag vastagabb ajtóig amit ki nyitva halk beszélgetés ütötte meg fülem. Az ajtón be mentünk és elém került három alak, az egyik az a srác volt akivel beszéltem, ott volt még egy iskolás lány is és egy teljesen be öltözött férfi.
Mind rám kapták tekintetüket és a kék hajú is meg igazította az arcán lévő kezet. Ez egy bár szerű helyiség volt, pulttal és fotelekkel, meglepően otthonosan nézett ki.
-Shiga! Nem mondtad, hogy ilyen cuki!- mondta idegesítő hangon a lány és közelebb jött hozzám
-Toga vagyok Toga Himiko- nyújtott kezet a lány amit el is fogadtam
-Twice-mutatkozott be távolról a beöltözött srác is
-Ő ott Kurogiri - mutatott arra aki be engedett
-Dabi-mondtam határozottan mire a lány szeme fel csillant
-De cuki! - visongott a lány, én próbáltam nem foglalkozni a kissé érdekes lánnyal és meg igazítottam a maszkomat
-Vedd le a maszkod! - parancsolt rám a talán Shiga, Shingaraki nevű srác aki még mindig nem mutatkozott be. Közben a másik kettő ugrándozva magyarázták, hogy milyen aranyosnak találnak amivel próbáltam nem foglalkozni
-Miért tenném? - kérdeztem hangom tele volt gúnnyal mire a másik kettő is csendbe maradt és várta mi lesz ebből.
-Nem bízol bennünk? - kérdezte engem méregetve
-Miért van az a fejeden? Tán nem bízol bennem? - kérdeztem vissza mire teljesen igazat adva nekem el vigyorodott
-Biztos jó ötlet két ilyet össze zárni? -kérdezte Toga a másik sráctól
-Nem tudom, talán érdekes lehet de még nem is biztos, hogy be vesszük a srácot.- kezdett el gondolkodni Twice- De Shiga kedveli-mutatott a srácra mire az sóhajtva tette kezét homlokára.
-Shingaraki Tomura- mutatkozott végre be a fiú
-Dabi-mondtam kezem zsebembe csúsztatva
-Mi az igazi neved? - kérdezte Twice
-Az titok-kacsintottam rá
-Szerintem a Dabi cuki-jelentette ki Toga majd hátra dőlt a kanapén.
-Tényleg nem fogod le venni azt? - kérdezte Twice a maszkomra mutatva
-Nem annyira tervezem- mondtam számat húzva
-Ha Shiga le veszi azt a para kezet akkor te le veszed azt? - kérdezte Toga haját piszkálva
-Talán- mondtam mire a kék hajú srác sóhajtott egyet
-Legyen-mondta majd egyszerűen le vette a kezet arcáról. Arca furcsa volt, talán ráncosnak mondanám vagy nem is tudom. Mind érdeklődve néztek rám és várták, hogy el tüntessem az arcomat takaró anyagot. Nem tudtam mit tegyek hiszen hosszú ideje nem mutatkoztam maszk nélkül egy ember előtt se. Lassan emeltem le maszkot arcomról és próbáltam nem a meglepett arcokra nézni. Maszkot zsebembe csúsztattam majd kezem is ott hagytam és a kiss fekete anyagot szorongattam megnyugvásképpen
Nem csak ők hárman de még a pult mögött álló is jól végig mérte arcomat én pedig csak magam elé meredve vártam, hogy végre meg szólaljanak.
-Toga ügye te is látod milyen menő? - szólalt meg Twice arcomra mutatva
-Nagyon! - kiabált a lány lelkesen
Én csak értetlenül néztem magam elé, hogy most mégis mit történik igazából.
-Oké most mesélj az erődről- jelentette ki Shigaraki a kezében lévő kezet piszkálva. Szóval nem kérdeznek semmit erről? Nem bánom.Meséltem nekik az erőm használatáról persze a gyógyítást nem említettem meg de így is királynak találták és Toga szerint a sérüléseim egyedivé tesznek persze meglepődve hallgattam, ahogy magyarázza mennyire egyedivé tesz.
Úgy döntöttek be vesznek és el is magyarázták mi a dolgom. Most már velem együtt összesen öten vagyunk de folyamatosan jönnek új tagok. A célunk, az hogy ki irtsuk a kamu hősöket. Toga elég nagy Sten rajongó és ezt tudtomra is adta. Úgy tűnt nem zavarja őket az arcom sőt meglepően pozitívan álltak hozzá. Meg beszéltük a dolgokat és telefon számokat is cseréltünk a meló miatt, hogy biztosan mindig el érjenek.
Úgy tűnt nem gonosztevő társakra hanem barátokra is találtam ebben a pár emberben. Bár ez még egyáltalán nem biztos.
Meg lepett amikor meg tudtam, hogy Shigaraki a főnök. Annyira fiatal valahogy nem gondoltam ezt.
______________________________________
05.08.
YOU ARE READING
𝓝𝓮𝓶 𝓯𝓮𝓵𝓮𝓳𝓽𝓮𝓴 [𝓓𝓪𝓫𝓲𝓗𝓪𝔀𝓴𝓼]
FanfictionAz első részbe írtam azt amit tudni kell! Kezdés: 2021-04-27