❄️(8)

29 4 0
                                    

Emirler gittikten yarım saat sonra emirle yazıştık onunlayken zamanın nasıl geçtiğini anlamıyordum. Açık konuşmak gerekirse onunla olmak bana rahatlık veriyordu. Bu durumdan hiç şikayetçi değilim:). Uzun bir yazışmadan sonra bana müzik yapıcağını söyledi zaten benim şarjım azdı. Tamam dedim
Bana iyi geceler güzellik dedi. 


Allah'ım yiyeceğim ben bu çocuğu

Beynim:
Dilay sana ne oluyor böyle hani sen hayatına erkek almak istemiyordun. Hani onlar sana zarar veriyordu

İç sesime cevap verdim:o emirden önceydi iç ses

Telefonumu şarja koymadan gruplara girdim Selim'le yazmıştım yalını aradım bı de okulum gıcık kızı Tuğçe ile kavga ettim ama nasıl da sustu içine kaçtı salak kız. Telefonumu şarja koydum. Anneme ben yatıyorum demek için içeriye gittim annem birisiyle gülerek konuşuyordu merakım dan yanında bekledim. Telefon konuşması bitince hemen sordum.
-anne kiminle konuşurdun.
-kızım Fatma hanımla alt komşumuz hani emir in annesi
-evet hatırladım ne dedi
-hani emir senin okuluna yazılmıştı ya sınıfında onunla aynı diğer bütün sınıflar doluymuş o yüzden senin sınıfına gitmek zorunda kalmış.

Sabah uyandım kahvaltı yaptım ve yarın okul olduğu için hiç sevinmiyordu tamam notlarım iyi hatta annem için harika ama ben kolejde hiç mutlu değildim hiç arkadaşım yoktu herkes kendi çıkarlarını düşünüyorlardı. Ama başka çarem yoktu.

Kahvaltıdan sonra Emire yazdım o yeni kalkmış yarım saate geleceğini söyledi. Yarım saatte ne yapsam diye düşünürken aklıma bakım yapmak geldi tırnaklarımı yüzümü ellerime bakım yaptım cildim pamuk gibi oldu benim bakımım bitince emir in gelmesine 10 dakika vardı o sırada annem bana babanla toplantımız var dedi.
Annemle babam holding de çalışıyorlar iki patron aynı iş yerinde işe nadiren giderler hep hom ofis yaparlar ama bazen iş fazla olunca sabah gidip akşam geliyorlar bazen de orada otellerde kalıyorlar. Sanırsam bu günde kalacaklar.

Annem ve babam beni öptü ve çıktı iki dakika sonra kapı çaldı. Elim ayağım birbirine dolandı hemen aşağı inip kapıyı açacaktım ki ayağım takıldı ve yere düştüm. Emir benim düştüğümü duymuş olacak ki kapıyı korkudan yumruklama ya başladı.

DİLAY iyi misin aç kapıyı Dilay

Bir saniye diye bağırdım merdivenlerden inerken heyecandan sanırsam bileğimi burktum topallaya topallaya indim aşağıya ve kapıyı açtım kapıyı açar açmaz emir içeri girdi ben iki büklüm ona bakıyordum

-hadi odana gidelim durma böyle

Ben tamam dedim. Ama tam yürüyecektim ki ayağıma kramp girdi ufak bı çığlık attım ve yere oturdum.

Emir korkak gözlerle bana baktı ve hiç düşünmeden beni kucağına aldı. odama yürümeye başladı.
Çok utandım uzaktan yüz hatları güzeldi ama bu kadar yakından harika duruyordu çene kasları gergindi. Yüzü gerginken daha çok yakışıklıydı. Gözlerini bana çevirdi ben bakışlarımı hemen yere çevirdim.
Odamın kapısını tek bı hamleyle zorlanmadan açtı beni yatağa bıraktı ve ilk yardım kitinden krem aldı pijamamı yukarı kaldırdı ve ameliyat yapar gibi krem sürdü. Eli çok hafifti sanki benim canımı daha çok acıtmak istemiyo gibiydi. Ayağıma hafiften baskı yapınca ağzımdan küçük bı ciyaklama çıktı.

-Çok mu acıyo?

-hayır

-biliyormusun hiç yalan söyleyemiyorsun

-çok mu belli oluyor

-hem de çok

-tamam itiraf ediyorum canım acıyor

bana öyle bir baktı ki içim eridi.

Benim yüzümden

-ne

Eğer ben gelmeseydim bileğin burkulmayacaktı.

-saçmalama emir senin yüzünden değil heyecan yaptım elim ayağım birbirine dolandı o yüzden düştüm. Kendini suçlama.

-sen ben geleceğim diye heyecan mı yaptın yoksa

Yüzüm kızardı ve kafa salladım.

Elini çenemin altına koydu ve gözlerine bakmama sağladı eli hafifçe yanağıma kaydı okşadı.

-çok güzelsin böyle güzel olmak diğer kızlara günah oluyor.

Yaa emir Sussana,

-neden?

Utanıyorum çünkü,

-belki utanman hoşuma gidiyordu.

Daha çok kızardım. Hemen gözlerimi ve yüzümü kaçırdım ayağa kalkmaya çalıştım hafiften ağrı vardı ama eskisi kadar değildi.
Emire teşekkür ettim ve aşağı indim. hava almam lazımdı yoksa biraz daha dursaydım kızarmaktan patlıcan dönecektim.
Balkona çıktım ve camı açıp soğuk havanın yüzme çarpmasına izin verdim iki dakika sonra arkamda bir nefes hissettim. Sanki kafasını saçıma yaklaştırmış ve derin derin nefes alıp veriyordu. Gözlerimi kapadım ve bir süre öyle kalmasına izin verdim ama iç sesim beni engelledi

İç ses:
Dilay kendine gel sevgili bile değilsin.

Hemen yüzümü ona döndüm

morali bozuldu böyle yapmamdan rahatsız mı oldun?

Rahatsız olmadım ama bana yanlış geliyo sevgili bile değiliz ama çok yakınız.

Oluruz sıkıntı etme

Emir ben ciddiyim

Ben de ciddiyim

Dilay

Efendim

Benimle sevgili olur musun?

Nefesim kesildi ilk defa birinden bunu duyuyordum.

Biraz düşüne bilir miyim?

Tabi ki yarın akşama kadar senden haber bekliyorum.

Tamam dedim ve emir evden gitti giderken yanağımı öptü ve akşam korkarsan beni ara gelirim dedi.

Annenle re ne diyeceksin dediğim de memlekete gittiler bir hafta yoklar dedi ben de tamam dedim bir şey olursa ararım.
Ve konuşmamız böylelikle bitti...

Yeni SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin