❄️(27)

21 4 0
                                    

Gözümü yarım bir şekilde açtım ve saçımda el hissettim. Yavaşça ona döndüm eli saçımdan yanağıma kaydı. Derin bir nefes aldı.

- bebeğim söylediğim her kelime için özür dilerim seni asla bırakmam sen benim yaşamam sebebimsiz o dediklerimi sinirle ve korkuyla söyledim.

Yüzünü izledim tekrar. Affettim seni biliyorum korktun özür dilerim ama sen de beni anla hayatım da ilk defa korkmadım yağmur yağmasına ve şimşek çakmasına rağmen korkmadım ve çıktım sana deseydim yağmur fazla yağdığı için beni çıkarmicaktın hasta olurum diye haksızmıyım?

Dudağımda sıcaklık hisettim gülümsedim ve elini saçı nın arkasına attım eli belime kaydı elli çok soğuktu karnımda birleşince üşüdüm karnımı içeri çektim kafasını geri çekti.

Üşüdün mü?

Hayır anlamında başımı salladım.

Yastığa yattı ve beni izledi.

-Çizgi çok güzel

Hangi çizgi

-boynunda ki çizgi

Boynumda çizgi mi var?

-evet hem de çok güzel bı çizgi

Dudağını boynuma yaklaştırdı.

-Hem dudağım üşüyo boynun da sıcak kalsın mı böyle?

Hafifçe gülümsedim "olur".

*Yarım saat sonra*

Emir hadi kalk bebeğim

Hafifçe kıpırdandı

Ben tam kalkmasını söyliyeceken bı anda şok geçirdim boynumu ısırmaya başladı.

Emir napıyosun?

Canım acımaya başladı.

Emir canım acıyo bırak

Kafasını çekti ve bana baktı Ö-özür dilerim b-boynun morarmış

Önemli değil a-

Sus sakın o kelimeye devam etme

Tamam dedim o günler aklıma geldi yine aslında üzülmem ama gözlerim dolduğunu fark ettim

Şşş tamam ağlama o dönemler geçti bak ben yanındayım sana kimse zarar veremez

Başımı salladım gözlerimi sildim sonra doğruldum."hadi kalk çok geç oldu"

Geç mi oldu saat daha 12 biraz daha yatalım

Kolumu çekti "olmaz hadi kalk madem korona var markete gidelim".

Offf peki.

Tamam o zaman eve gidip üstümü değiştirim.

Hemen yataktan kalkıp eve gittim.
Üstüme yarım göbeği açık siyah renkli kıyafet giydim altıma siyah uzun zincirli bir kot pantolon çekip saçımı at kuyruğu yapıp emirin kapısına gittim.

Tam kapıyı çalıcaktım ki emir kapıyı açtı. Yüzüme baktı

Ah ben de tam sana geliyodum güzelim hazırsan çıkalım.

Hıhı hazırım.

Merdivenlerden inerken konuştu.
Üstün yakışmış

Teşekkür ederim deyip perçemimi kulağımın arkasına attım ve emiri takip ettim.

Virüs vardı ama sanki insanlar hiç birşey yokmuş gibi davranıyo hayatların devam ediyolardı garip.

İlk mağza evden 20 dakikalık uzaklıkta ama emir yürümek yerine illa arabayla gitmeyi tercih etti.

Ben de göz devirip emirin yanına ön koltuğa geçtim.

Mağazaya geldiğimizde ismi dikkatimi çekti. Işıltı mağaza hafifçe güldüm. Emir bana baktı

Bişey mi oldu sevgilim?

Ha yok ismi garibime gitti sadece uzun zamandır hatta yıllardır burdayım ama bu mağazayı ilk defa gördüm ve duydum.

Hafifçe gülümsedi ve bana döndü.
Bu mağazayı ilk defa görmen ve duyman normal çünkü bu mağazayı ben aldım.

Kaşlarımı çattım ve anlamaya şaşkın bakışlarla Emire döndüm "ne dedin sen"?

Duydun işte babam bana buraya gelmeden önce bir miktar para verdi.ben de ne yapsam diye düşünürken aklıma mağaza açmak geldi ve bu mağazayı sen giyebil diye açtım içerden önemli tasarımcıların kıyafetleri ve markaları var sırf sen beğenebil diye.

Kulaklarıma inanamadım gözlerim doldu emir inanamıyorum sana deyip kollarına atladım eliyle belime sıkıca sarıldı.
İç ses:
Sanırım onu bulduk Dilay

Evet iç ses onu bulduk hayallerimde ki adamı buldum.

Hadi içeri geçelim de kıyafetlerini seç ama çok zorlanıcaksın ben den demesi bir erkek olarak söylüyorum çeşitler fazla ve güzel umarım bir saatten az bir zaman da çıkarız ama hislerim akşama kadar kalabileceğimizi söylüyo.

Hemen koşar adım mağazaya girdim ve gözlerime inanamadım o kadar fazla kıyafet vardı ki bir mağazada bu kadar kıyafet olması imkansız ve hepside bilindik markaların hatta isimleri ile ün kazanmış insanların kıyafetleri hiç düşünmeden bı sepet aldım çünkü burdan bı kıyafet almak diğerlerine ayıp olurdu.

Ve emirin dediği gibi burdan baya bir saat harcadık. Koşar adım mağazadan çıktık ve hemen markete gidip yiyecek aldık. Eve geldik tabi zorlada olsa Emire kıyafet aldırabildim benim varken onun neden olmasın ki? Öyle değil mi ama?

Evet dediğinizi duyar gibiyim:)

Bacaklarıma kara sular indi resmen

Benim de neyse şu yiyecekleri dolaba koyim sende kıyafetlerini evine çıkar.

Onaylayıp üst kata eve çıktım hepsini askılıkla dolaba asıp emirin yanına indim.

Yemek yapıyordu yapmasına yardım ettim ve yemek yedik sonra film açtı bu sefer komedi filmi açtı ben yine korku için ısrar ettiğimde geçen sefer ki olayı dedi ben de hemen kararımı değiştirdim o geceyi bir daha yaşamak istemem doğrusu Recep İvedik 6 açtı sezona bir iki ay önce girmişti ama ben izlememiştim aslında izleyememiştim o zamanlar beni t!ciz eden adamın mahkemesi vardı ve ben bu olayı Emire anlatmadım ki eğer anlatırsam adamı bulması çok kolay olur çünkü şehir değiştirme hatta ülke değiştirme yasağı geldi bı iki defa yolda onu görüyodum bana uzun uzun bakıp pis pis gülüyordu ş!re!s!z

İzledin mı sen bu filmi?

Kahretsin sordu işte

H-hayır izlemedim

Neden?

Off neden beni sorgularsın ki şimdi

Bilmem izlemek istememiştim

Peki

Ohh şükür başka bir şey sormadı

İzlemeye başladık ve ben filmin ilk 20 dakikasından itibaren gülmeden duramadım emir de benimle kahkaha atmaya başlayınca durdurarak bilmedim bı ara emir benim ağladığımı zanneti ama aslında gülmekten ağlıyodum. Aslında bunlara çok gülmem ama son yıllarda yaşadıklarım ben de kahkaha olarak çıkıyodu ve bundan şikayetçi değildim.

Film bitti ve ben hala gülüyodum otomatik bir oyuncak gibi sanki birisi sürekli benim gülmem için kolumu döndürüyodu ve ben de ona itaat ediyodum. Sonra aklıma eğer gülmeni durduramıyosan kendini cimcikle sözü geldi ve hemen uyguladım çünkü biraz daha gülseydim bayılabilirdim.

Yeni SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin