Bu sefer ilk ben kalktım uykulu gözlerle emiri izledim yüzüne baktım kokusunu içime çektim sonra yanağından öpüp kahvaltı hazırlamaya aşağıya indim bu gün hizmeti ben yapıcaktım hep o yapıyordu çünkü. Omlet yaptım çay demeledim, salatalık domates kestim menemen yaptım ne olur ne olmaz diye yumurta hazırladım . Herşey hazır olunca uzaktan şöyle bir baktım kahvaltı enfes görünüyordu ama ekmek yoktu hemen karşıda ki bakkaldan ekmek alıp geldim emir uyanmasın diye dua ettim çünkü sürpriz olsun istiyodum.
Çayları bardaklara koydum ve üst kata emirin yanına geçtim yine dayanamayıp yüzünü izledim.
Uyandırmak için onu öptüm irkildiOna gülümsedim günaydın bebeğim
Uyku mahrumiyetli sesiyle günaydın dedi.
İç sesim:
Allah'ım bi insan ın sesi bu kadar mı güzel olur
Hadi toparlan aşağıya gel.Tamam deyip odasından çıktım.
İki dakika sonra emir geldi.
Oooo bakıyorum da döktürmüşüz.
Evet, Dedim ki bu günde sevgilime ben kahvaltı hazırlıyayım.
Ne gerek vardı ki ben şikayetçi değildim hazırlamakta.
Olsun bundan sonra böyle
İyi öyle olsun madem
Güzelce kahvaltımızı yaptık benim telefonum çaldı arayan yalın dı emir telefonuma kitlenmişti.
Gülümseyerek telefonu açtım
Efendim bebeğim
Y:Kızım sen nerdesin yaa kaç gündür sesin soluğun çıkmıyo özledim.
Ben de seni çok özledim işim vardı o yüzden pek aktif değildim.
Y:anladım şey dicektim bu gece okulun partisi var balo gecesinde olanlardan dolayı telafi amaçlı gelmek istermisin
Ben tam cevap vericektim ki arkadan selin in sesini duydum.
Y:eğer gelmem dersen yaman la kapına dayanır zorla götürürüz
Gülümsedim.
Y:özlettin kendini hadi gell
Tamam saat kaçta.
Tamam o zaman akşama görüşürüz.Gülümseyerek telefonu masaya bıraktım ve yemeğime devam ettim tam çay içecektim ki emirin bana baktığını gördüm.
Bişey mi oldu?
Bebeğin kim?
Ha şey yalın
Niye aradı?
Balo varmış da sende gel dediler.
Niye başkası demedi de illa yalın
Sen beni sorguya mı çekiyosun?
Evet çekiyorum sevgilin olarak bu benim hakkım ayrıca ne ya o bebeğim
1.sevgilimsin diye benim kimlerle nasıl konuştuğum bu seni hiç alakadar etmez 2.ben istediğime istediğim şekilde davranabilirim buna da karışamazsın.ve 3.bi insanın sevgilisi olmak demek onu kısıtlamak demek değil.
Hiç birşey demeden yemeğine döndü bu sefer ondan özür dilemicektim. Çünkü ben hata yapmadım ve yaptığımı da düşünmüyorum.
Yemek bittikten sonra sofrayı topladım yardım etti ama asla sesini çıkarmıyo. İşim bitince lavaboya girdim sonra emirin odasından eşyalarımı alıp yanına döndüm.
Ben çıkıyorum akşama parti varmış hazırlanmam lazım.
Başını tamam anlamında salladı hiç bişey demeden çıkıp gittim.
Ben böyle kısıtlamalara gelemem onunla konuşma onun yanına gitme o kim bunlar bana çok saçma geliyo tamam ben de kıskancım ama bu kadar da değil.